eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w trzech polskich miastach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Gniezno: Wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w trzech polskich miastach
Numer ogłoszenia: 195369 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141444 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w trzech polskich miastach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przygotowanie i wykonanie reklamy oraz wynajęcie powierzchni do jej umieszczenia na bilbordach w 3 polskich miastach (Łódź, Gdańsk, Wrocław), w ramach projektu pn. Tu powstała Polska - promocja kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego, wizerunkowego produktu Wielkopolski, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się przeprowadzenie pełnych kampanii bilbordowych w 3 polskich miastach - w Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu. Pod pojęciem pełnej kampanii rozumie się: przygotowanie projektu reklamy wydruk reklamy w odpowiedniej ilości (od 5 - 10 jednostronnych reklam bilbordowych przy strategicznych trasach wjazdowych do każdego z ww miast, czyli w sumie 30 szt.) umieszczenie jej na nośnikach outdoorowych wynajęcie powierzchni na ww nośnikach przez okres pełnych 6 miesięcy (optymalny okres od początku kwietnia 2012 do końca września 2012) po zakończeniu ekspozycji reklam ich demontaż. Wymagania techniczne (minimalne): każdy z bilbordów winien być stały; bilbordy jednostronne o wymiarach 6 x 3 m; montaż zawieszenia 2 m od gruntu; każda z tablic ustawiona przy drogach dojazdowych do: Gdańska, Łodzi i Wrocławia powinna posiadać zabezpieczenie zgodnie z właściwymi normami unijnymi, a także uwzględniając stabilną konstrukcję stalową wyposażoną w dodatkową powierzchnię reklamową w postaci pionowego otoku w kształcie łuku zaprojektowana zgodnie z normą PN-77 B-02011 Obciążenie wiatrem dla I i II strefy wiatrów na terenie Polski; zabezpieczenie antykorozyjne powłoką lakierniczą (malowanie natryskowe); panele blachy ocynkowanej gr. 1.0 mm, zaginane krawędziowo; bilbordy muszą być widoczne na trasach dojazdowych wymienionych miast w obu kierunkach każdy nośnik musi posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ingerencji osób trzecich wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wysokiej jakości wydruku reklamy przez cały okres trwania kampanii wszystkie ewentualnie wymagane pozwolenia, zezwolenia na umieszczenie reklam należą do Wykonawcy; Wymagania merytoryczne (co do treści zawartych na bilbordach): akcja bilbordowa Powiatu Gnieźnieńskiego w szczególny sposób ma na celu propagowanie obszaru Powiatu Gnieźnieńskiego i regionu, jako miejsca gdzie powstało państwo polskie; reklama outdoorowa musi być spójna z identyfikacją wizualną powiatu, przygotowany projekt reklamy i wykaz miejsc umieszczenia tych reklam wymaga akceptacji upoważnionego pracownika Wydziału Promocji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Gnieźnie; czas trwania kampanii równocześnie we: Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku obejmie okres pełnych 6 miesięcy; oznakowanie zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej, logo Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań dotyczących określenia przepustowości odbiorców według danej lokalizacji składając dokument zaświadczający przepustowość oglądalności według danej lokalizacji Zamawiającemu po zakończeniu kampanii a także na żądanie w trakcie jej trwania. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego używać w innym celu niż realizacja kompanii żadnych treści, ani danych i informacji powstałych w ramach zamówienia, ani udostępniać ich osobom instytucjom trzecim w żadnej formie zarówno w trakcie trwania zlecenia jak i po jego zakończeniu bez żadnych ograniczeń czasowych. Wykonawca uznaje i przyjmuje nadzór Zamawiającego w zakresie zamawianego zlecenia. Warunki płatności: Płatność nastąpi po zakończeniu kompanii poprzez przedłożenie przez Wykonawcę faktury VAT płatnej w terminie 30 dni, licząc od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Tu powstała Polska - promocja kulturowego produktu turystycznego Powiatu Gnieźnieńskiego, wizerunkowego produktu Wielkopolski, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STROER out of Home media Sp. z o.o., Sp. komandytowa, 00-762 Warszawa, ul. Belwederska 6A, ul. Belwederska 6A, 00-792 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158699,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 194000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 354486,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.