eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej dróg, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych i przystanków na terenie gminy Bytów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Bytów: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej dróg, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych i przystanków na terenie gminy Bytów
Numer ogłoszenia: 195011 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej dróg, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych i przystanków na terenie gminy Bytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej dróg, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych i przystanków na terenie gminy Bytów. Zakres usługi obejmuje: a) Odśnieżanie Przez odśnieżanie rozumie się usuwanie opadu śniegu i błota pośniegowego zalegającego na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów, zatok autobusowych, przystanków, ścieżek rowerowych przy użyciu odpowiedniego sprzętu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Prawidłowo odśnieżona powierzchnia to połać przejezdna, z odsłoniętymi studzienkami kanalizacyjnymi. Usługa winna być wykonywana, tak aby nie uległy uszkodzeniu oznakowania, w tym ulico- i drogowskazy oraz znaki drogowe, a także mienie prywatne i publiczne. W trakcie wykonywania usługi nie należy przesuwać śniegu na prywatne działki i wjazdy oraz rośliny znajdujące się w pasach zieleni. b) Zwalczanie śliskości zimowej Przez zwalczanie śliskości zimowej rozumie się usuwanie z nawierzchni lodu lub zlodowaciałego śniegu przez posypywanie odpowiednio zroszonym piaskiem zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy realizującego usługi na terenie Gminy Bytów pozostaje zakup i magazynowanie piasku w odpowiedniej ilości o ziarnistości max. fi 2 mm. Wykonawcy wini dostosować wysokość i szerokość sypania piasku, tak aby nie uległy uszkodzeniu inne pojazdy, a także mienie prywatne i publiczne. Posypane powinno być min. 80% nawierzchni. Kalkulacja zamawiającego przewiduje przejazd jednorazowy przy drogach wąskich dwukrotny przy szerokich (w zakresach odśnieżania i zwalczania śliskości). Za przejazd rozumie się jednorazowe odśnieżanie i posypanie, nawet jeżeli Wykonawca użyje dwóch pojazdów w celu wykonania jednego pełnego zadania. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkie wymagane pojazdy w modemy GPS ze stałym dostępem danych dla Zamawiającego celem prowadzenia monitoringu drogą internetową. Koszt zainstalowania modemów oraz udostępnienia danych dla Zamawiającego winien być wkalkulowany w koszty usługi. Wykonawca zamontuje modemy i umożliwi Zamawiającemu dostęp do monitorowania najpóźniej w dniu podpisania umowy. Usługi we wskazanych zakresach (odśnieżanie, zwalczanie śliskości) winny być wykonywane całodobowo, przez siedem dni w tygodniu, w tym niedziele i dni świąteczne, sprzętem sprawnym technicznie i o parametrach co najmniej wskazanych w specyfikacji. Zamawiający wskaże osoby odpowiedzialne za przekazywanie Wykonawcy poleceń, a Wykonawca będzie miał obowiązek wskazać osobę pełniącą całodobowy dyżur wraz z numerem kontaktowym. Każde zgłoszenie będzie odnotowywane w prowadzonej przez Zamawiającego książce zgłoszeń. Wykonawca będzie miał obowiązek wykonywać usługę posiadanym sprawnym, przystosowanym do odśnieżania oraz dopuszczonym do ruchu drogowego sprzętem drogowym w ilości i o parametrach co najmniej wskazanych przez Zamawiającego w specyfikacji. Wykonawca będzie miał obowiązek przystąpić do wykonywania usługi w ciągu godziny od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Przez rozpoczęcie wykonywania usługi rozumie się załączenie modemu GPS i przystąpienie do pracy. Koszty dojazdu na miejsce wykonywania usługi należy wliczyć w koszty usługi. Po zakończeniu wykonywania usługi Wykonawca zgłosi przedstawicielowi Zamawiającego wykonanie zadania, co zostanie odnotowane w książce i potwierdzone na kartach pracy sprzętu przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej określone części zamówienia: 1) Sołectwo Rzepnica (z drogą do Leśniczówki). Przewidywany zakres umowy: 1.800 m2 przystanki i zatoki autobusowe, 1.237.150,00 m drogi. 2) Sołectwa: Rekowo, Płotowo, Sierzno. Przewidywany zakres umowy: 4.800,00 m2 przystanki i zatoki autobusowe, 1.997.800,00 m drogi. 3) Sołectwa: Ząbinowice, Mądrzechowo, Mokrzyn. Przewidywany zakres umowy: 4.800,00 m2 przystanki i zatoki autobusowe, 1.422.600,00 m dróg. 4) Sołectwo Pomysk Wielki. Przewidywany zakres umowy: 1.800,00 m2 przystanki i zatoki autobusowe, 2.133.250,00 m drogi. 5) Sołectwo Pomysk Mały (z drogą do leśniczówki Czaple). Przewidywany zakres umowy: 1.200,00 m2 przystanki i zatoki autobusowe, 1.777.600,00 m drogi. 6) Sołectwa: Udorpie (z ul.Łąkową), Niezabyszewo, Świątkowo. Przewidywany zakres umowy: 3.600,00 m2 przystanki i zatoki autobusowe, 1.745.000,00 m drogi. 7) Sołectwa: Dąbie, Gostkowo, Grzmiąca. Przewidywany zakres umowy: 4.800,00 m2 przystanki i zatoki autobusowe, 1.388.000,00 m drogi, 51.000,00 m ścieżki rowerowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień opisanych poprzez kody CPV.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 500,00 zł na każdą część zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Zimowe utrzymanie - gmina. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na czas realizacji zamówienia winien dysponowac odpowiednim potencjałem technicznym -sprzętem o parametrach minimalnych podanych poniżej: 1) Sołectwo Rzepnica (z drogą do Leśniczówki): - min. dwa ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 t każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, - min. jedna rozsypywarka zamontowana na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg. 2. Sołectwa: Rekowo, Płotowo, Sierzno: - min. trzy ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 t każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, - min. dwie rozsypywarki zamontowane na dowolnych pojazdach, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg. 3) Sołectwa: Ząbinowice, Mądrzechowo, Mokrzyn: - min. trzy ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 t każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, - min. dwie rozsypywarki zamontowane na dowolnych pojazdach, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg. 4) Sołectwo Pomysk Wielki: -min. dwa ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 t każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, - min. jedna rozsypywarka zamontowana na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg. 5) Sołectwo Pomysk Mały ( z drogą do leśniczówki Czaple): -min. dwa ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 t każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, - min.jedna rozsypywarka zamontowana na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg. 6) Sołectwa: Udorpie, Niezabyszewo, Świątkowo: -min. dwa ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 t każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, - min.jedna rozsypywarka zamontowana na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg. 7) Sołectwa: Dąbie, Gostkowo, Grzmiąca: - min. dwa ciągniki rolnicze lub inne pojazdy o mocy silnika co najmniej 80 KM i wadze powyżej 3,5 t każdy, wyposażone w pługi lemieszowe lekkie o szerokości lemieszy co najmniej 2,2 m, - min. jedna rozsypywarka zamontowana na dowolnym pojeździe, z regulowaną szerokością i gęstością posypywania środków uszorstniających, o ładowności skrzyni min. 3 Mg. Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winni dysponować łączną ilość sprzętu przewidzianego dla wybranych części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.