eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Dostawa respiratorów stacjonarnych dla dorosłych i dzieci - szt. 3 do Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Strzelce Opolskie: Dostawa respiratorów stacjonarnych dla dorosłych i dzieci - szt. 3 do Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 194649 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4613291-5, faks 77 4612763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa respiratorów stacjonarnych dla dorosłych i dzieci - szt. 3 do Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja respiratorów stacjonarnych dla dzieci i dorosłych, z przeznaczeniem na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - szt. 3. Szczegółowa specyfikacja, określająca wymagania techniczne aparatu znajduje się w zał. nr 3 do niniejszej SIWZ - Wymagane Parametry Techniczne. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania i utylizacji 3 szt. respiratorów Puritan Bennett, będących na wyposażeniu OAIT. WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1.Wykonawca powinien zaoferować tylko takie urządzenia, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych, oznakowane znakiem CE. 2.Zaoferowane respiratory powinny być fabrycznie nowe. 3.Zaoferowane respiratory powinny odpowiadać parametrom technicznym opisanym w Zał. Nr 3 do SIWZ. 4.Wykonawca w ramach zamówienia zapewnia instalację respiratorów na OAiT oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi respiratorów. 5.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedłożenia instrukcji obsługi w języku polskim. 6.Wymagany, minimalny termin gwarancji: 24 m-ce. 7.Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Nie dopuszcza się. 8.Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się. 9.Koszty transportu ponosi Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykonać, co najmniej dwie dostawy respiratorów, o wartości 100.000 zł dla każdej dostawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowo Wykonawca powinien przedłożyć: 1. Wypełniony formularz Prezentacja Wykonawcy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Wypełniony formularz Druk ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ) 3. Wypełniony Formularz Parametry Techniczne (zał. nr 3 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni do strony z przetargami przez zakładkę BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT Administracji Szpitala Powiatowego im. Prałata J. Glowackiego w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.