eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźna › Zimowe utrzymanie dróg w gminie Miedźna w sezonie 2007/2008 - dotyczy dróg administrowanych przez Gminę i dróg powiatowych na terenie Gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Miedźna: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Miedźna w sezonie 2007/2008 - dotyczy dróg administrowanych przez Gminę i dróg powiatowych na terenie Gminy
Numer ogłoszenia: 194568 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Miedźnej, ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna, woj. śląskie, tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax 032 2116089.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Miedźna w sezonie 2007/2008 - dotyczy dróg administrowanych przez Gminę i dróg powiatowych na terenie Gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykaz dróg objętych zamówieniem wraz z ich długością, przynależnym standardem i kolejnością odśnieżania zawarty jest w załącznik nr 2. Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy dotyczy: a. Dróg powiatowych o łącznej długości 31,5 km b. Dróg administrowanych przez Gminę o łącznej długości 65,0 km. 2.Zimowe utrzymanie dróg, polegać będzie na usuwaniu z jezdni śniegu, zasp, błota pośniegowego, języków śniegowych oraz likwidowaniu śliskości jezdni na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i oblodzenia nawierzchni drogowej, a także na usuwaniu śniegu, lodu, śliskości i błota z chodników przy drogach z zastrzeżeniem art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami). 3.Wymagania dotyczące technicznego i jakościowego wykonania prac: a)sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby był gotowy do użycia w ciągu 1 godziny od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze. b)Zimowe utrzymanie należy prowadzić: b.1. w pierwszej kolejności na drogach powiatowych głównych, tj ul. Wiejska w Miedźnej od skrzyżowania z ul. Pszczyńską, przez Miedźną, Frydek (ul. Bieruńska), Gilowice (ul. Górnośląska) do Woli, z wyprowadzeniem do Międzyrzecza, Jedliny i Oświęcimia. Druga nitka ul. Lompy w Gilowicach i ul. Topolowej w Górze do skrzyżowania z ul. Pszczyńską b.2. w drugiej kolejności na pozostałych odc. dróg powiatowych i głównych drogach gminnych, łącznie ok. 30 km bieżących. b.3. w trzeciej kolejności na pozostałych drogach. 4.Zwalczanie gołoledzi winno nastąpić natychmiast po jej wystąpieniu materiałami uszorstniającymi w zależności od sytuacji i w miejscach niebezpiecznych skrzyżowania, łuki poziome i pionowe, przejścia dla pieszych, przystanki autobusowe. 5. Firma na okres ogłoszenia klęski żywiołowej będzie w imieniu Wójta Gminy odpowiedzialna za organizację wszelkich działań związanych z utrzymaniem przejezdności dróg na terenie gminy, przy wykorzystaniu również firm obcych. 6. Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania tj, po dniu 31.03.2007, można przystąpić do pozimowego oczyszczenia nawierzchni z resztek materiałów sypkich i nanosów. 7. Zamawiający nie ponosi kosztów utrzymywania stanu pogotowia dla potrzeb zimowego utrzymania dróg. 8. Sposób realizacji zamówienia. a. Zakres prac prowadzonych przy odśnieżaniu dróg oraz technologia wynikają z aktualnie obowiązujących standardów utrzymania dróg oraz wymogów stawianych przez zamawiającego. Poszczególnym standardom zimowego utrzymania przypisane są warunki ruchu na jezdni oraz dopuszczalne odstępstwa od standardu w warunkach śniegu i śliskości zimowej, jak również czas występowania tych odstępstw. b. Dla dróg określonych w pkt III ust. 3 lit b p.pkt b.1. należy przyjąć taki zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem, aby wyeliminować występowanie warstwy zjeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych (tzw. muldy) oraz zaleganie warstwy luźnego śniegu. c. Dla dróg określonych w pkt III ust. 3 lit b p.pkt b.2. należy przyjąć taki zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem, aby ograniczyć do minimum występowanie warstwy zjeżdżonego śniegu (tzw. muldy) o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych oraz zaleganie warstwy luźnego śniegu. d.Dla dróg określonych w pkt III ust. 3 lit b p.pkt b.3. należy przyjąć taki zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem, aby ograniczyć do minimum występowanie warstwy zjeżdżonego śniegu (tzw. muldy) o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych oraz zaleganie warstwy luźnego śniegu. 9.Opis standardu dla dróg zaliczanych do I-szej kolejności zimowego utrzymania Zakres: Jezdnia odśnieżona na całej szerokości a śliskość zimowa zlikwidowana na: - skrzyżowaniach z drogami twardymi - skrzyżowaniach z liniami kolejowymi - odcinkach o pochyleniu > 4% - niebezpiecznych łukach poziomych i pionowych - przystankach autobusowych - innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi. Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego I-szą kolejnością zimowego utrzymania oraz czas w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane): 1. po ustaniu opadów śniegu (dotyczy jezdni i poboczy): -śnieg luźny może zalegać - do 6 godz. -może występować warstwa zjeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu samochodów osobowych - do 6 godz. -zaspy mogą występować do 6 godz. 2. od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji o wystąpieniu powyższego: -gołoledzi - 5 godz. -szronu - 5 godz. -szadzi - 5 godz. -lodowicy - 5 godz. -śliskości pośniegowej - 6 godz. 10. Opis standardu dla dróg zaliczanych do II-giej kolejności zimowego utrzymania Zakres: Jezdnia odśnieżona na całej szerokości a śliskość zimowa zlikwidowana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego II-ą kolejnością zimowego utrzymania oraz czas, w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane): 1. po ustaniu opadów śniegu (dotyczy jezdni i poboczy): -śnieg luźny może zalegać - do 8 godz. -może występować warstwa zjeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych - do 6 godz. -zaspy mogą występować do 8 godz. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godz. 2. od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji o wystąpieniu powyższego; w miejscach wyznaczonych: -gołoledzi - 8 godz. -śliskości pośniegowej - 10 godz. -lodowicy - 8 godz. 11. Opis standardu dla dróg zaliczanych do III- ciej kolejności zimowego utrzymania Zakres: Jezdnia odśnieżona na całej szerokości, w miejscach zasp odśnieżony co najmniej jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek. Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. Dopuszczalne odstępstwa od stanu nawierzchni opisanego III- cią kolejnością zimowego utrzymania oraz czas, w jakim skutki danego zjawiska atmosferycznego powinny być usunięte (zlikwidowane): 1.po ustaniu opadów śniegu (dotyczy jezdni i poboczy): -śnieg luźny może zalegać - do 12 godz. -może występować warstwa zjeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych - 12 godz. -zaspy mogą występować do 16 godz. Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 14 godz. 2.od stwierdzenia zjawiska atmosferycznego przez kierującego zimowym utrzymaniem lub powzięcia przez niego uwiarygodnionych informacji o wystąpieniu powyższego; w miejscach wyznaczonych: -gołoledzi - 10 godz. -śliskości pośniegowej - 14 godz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. posiadają minimum 2- letnie doświadczenie w wykonywaniu usług zimowego utrzymania dróg publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, złożonych przez wykonawców w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty : 1. Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ zawierającym cenę ofertową oraz wymagane oświadczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada lub jakim dysponuje wykonawca, zgodnie z załącznikiem nr 3. Wymagane minimum: dysponowanie: - 5 pojazdów (nośników), w tym co najmniej 2 samochody samowyładowcze i jeżeli pozostałe 3 pojazdy to ciągniki, to co najmniej 2 z nich muszą być typu ciężkiego o mocy 80 KM. - osprzęt - pługi szt 4, w tym co najmniej 2 typu ciężkiego - osprzęt - piaskarko solarki 3 szt. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające prawo dysponowania powyższym sprzętem w okresie realizacji zamówienia. 5 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wyłącznie zarządcy dróg) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane minimum: 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg publicznych, zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Oświadczenie o zakresie robót, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku wykonywania całości robót w siłach własnych oświadczenie powyższe nie jest wymagane. 8 Wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ - zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania oraz składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzna.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Miedźnej, ul. Wiejska 131 pokój nr 6 w budynku A lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Urząd Gminy Miedźna, ul. Wiejska 131, 43-227 MIEDŹNA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.