eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapczyca › zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Bochnia - w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Łapczyca: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Bochnia - w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
Numer ogłoszenia: 194005 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352996 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy, Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca, woj. małopolskie, tel. (014) 61 00 240, faks (014) 61 00 240 wew. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Bochnia - w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) zakup wraz z dostawą do szkół podstawowych Gminy Bochnia 12 pakietów pomocy dydaktycznych. przedszkolnego. W skład jednego pakietu wchodzą pomoce dydaktyczne do: zad. 2 - zajęć wyrównawczych w klasach I - III (poz. 1 - 11 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), zad. 3 - zajęć wyrównawczych w klasach IV - VI ( poz. 12 - 15 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), zad. 4 - dla uczniów zdolnych w klasach I - III (poz. 16 - 21 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), zad. 5 - dla uczniów zdolnych w klasach IV - VI (poz. 22 - 43 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), zad. 6 - pozalekcyjnych z języków obcych (poz. 44 - 51 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), zad. 7 - zajęć pozalekcyjnych z informatyki (poz. 52 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), zad. 8 - pozalekcyjnych artystycznych (poz. 53 - 58 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), zad. 9 - gabinetu psychologa szkolnego (poz. 59 - 60 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), zad. 10 - gabinetu logopedy szkolnego (poz. 61 - 64 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych zostały podane w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje zakup 12 (pakietów) pomocy dydaktycznych. Wycenę należy podać za1 pakiet (szczegółowe ceny) i za12 pakietów (ogólną). W wycenie należy wliczyć dostawę do 12 szkół podstawowych (po 1 pakiecie) w Gminie Bochnia w miejscowościach: Baczków, Bogucice, Brzeźnica, Damienice, Dąbrowica, Gawłów, Nieszkowice Małe, Nieszkowice Wielkie, Pogwizdów, Proszówki, Siedlec, Stanisławice..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 30.21.31.00 - Komputery przenośne 37.51.30.00 - Kukiełki 37.51.31.00 - Teatrzyki kukiełkowe 44.81.23.00 - Farby do celów szkolnych 44.81.24.00 - Wyroby dekoracyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 172899 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobry start kluczem do przyszłości finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Nr umowy UDA-POKL.09.01.02-12-163/09-00.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp z.o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 163968
  • Oferta z najniższą ceną: 163968 oferta z najwyższą ceną: 257688
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.