eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usługi ochrony fizycznej obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Gdynia: Usługi ochrony fizycznej obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 193674 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138160 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy, ul. Kazimierza Górskiego 8, 81-302 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 783 55 00, faks 058 783 55 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony fizycznej obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ciągłej, całodobowej ochrony fizycznej obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni wraz z terenem przyległym należącym do hali w następującym zakresie: 1) całodobowa ochrona mienia w obiekcie oraz ochrona osób przebywających na terenie objętym przedmiotem zamówienia, 2) obsługa i monitorowanie systemu SAP, DSO oraz Systemu monitoringu. 2. Wykonawcę w zakresie ochrony fizycznej obiektu i mienia zobowiązuje się do: a) Zapewnienia całodobowej we wszystkie dni tygodnia włącznie ze świętami ochrony fizycznej prowadzonej wysiłkiem dwóch wykwalifikowanych, wyposażonych w środki radiotelefoniczne i telefon komórkowy, jednakowo umundurowanych pracowników ochrony w systemie zmianowym z doraźnym wykorzystywaniem grupy interwencyjnej w sytuacjach zagrożenia dla bezpieczeństwa pracowników, gości i obiektu hali. b) Bezpośredniego nadzoru nad przebiegiem służby ochrony w obiekcie oraz do informowania Zamawiającego o wszelkich spostrzeżeniach, mających znaczenie dla prawidłowej ochrony obiektu, osób i mienia, 3. Do zadań wykonawcy w zakresie ochrony obiektu, osób i mienia należeć będzie w szczególności: a) Prowadzenie portierni z punktem przechowywania i wydawania kluczy do pomieszczeń w obiekcie hali. b) Prowadzenie punktu informacji o wewnętrznych numerach telefonicznych, c) Wykonawca ma obowiązek codziennego kontrolowania i prowadzenia Książki wejść gości Hali, tj. pisemnej rejestracji godzin wejścia i wyjścia wszystkich osób niebędących pracownikami Zamawiającego z jednoczesnym sprawdzeniem, czy nie posiadają oni przedmiotów pochodzących z kradzieży lub innego przestępstwa (np. widocznych przedmiotów wnoszonych na teren hali bądź wynoszonych z hali - bez wymaganej kontroli osobistej). d) Wyrywkowa kontrola osób wchodzących i na teren obiektu, w celu sprawdzenia, czy nie posiadają przedmiotów niebezpiecznych lub alkoholu. e) Ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji. f) Przeciwdziałanie spożywaniu alkoholu oraz palenia papierosów na terenie hali. Ujęcie i usunięcie w porozumieniu z Zamawiającym osób będących pod wpływem alkoholu. g) Bezzwłoczne powiadamianie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wypadkach, zagrożeniach, pożarach i awariach. h) Niedopuszczanie do podpalania obiektu, wybijania szyb, malowania po murach i innych aktów dewastacji oraz kradzieży mienia. i) W przypadku zauważenia ognia na terenie hali należy podjąć skuteczną interwencję w celu likwidacji zauważonej próby palenia otwartego ognia na terenie należącym do hali. j) Zgłaszanie Policji przypadków włamań, kradzieży, innych przestępstw i wykroczeń oraz współdziałanie z nią w zakresie zatrzymania sprawców przestępstw i wykroczeń na gorącym uczynku lub w pościgu. k) W przypadku zaistnienia zdarzeń zagrażających prawidłowemu funkcjonowaniu hali lub zdrowiu pracowników kierowanie akcją zabezpieczającą i ratunkowo-gaśniczą do czasu przybycia wyspecjalizowanych służb (Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego), w tym: 1) fizyczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia w taki sposób, aby do czasu ustalenia okoliczności i przyczyn zaistnienia zdarzenia nie dopuścić do zatarcia śladów. W szczególności działania te powinny polegać na: a) niedopuszczeniu do miejsca zdarzenia osób postronnych, b) udzieleniu pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, c) natychmiastowym poinformowaniu o zdarzeniu przełożonego oraz przedstawiciela Zamawiającego, d) wezwaniu Policji, Straży Pożarnej i innych specjalistycznych służb, e) ustaleniu bezpośrednich świadków zdarzenia, f) podjęciu czynności zmierzających do ujęcia sprawców zdarzenia, g) sporządzeniu stosowniej dokumentacji z podjętych działań i uzyskanych wyników, 2) Regularne sprawdzanie i dbałość o należyty stan techniczny stałych zabezpieczeń hali oraz powiadamianie Zamawiającego o ich usterkach. 4. Zadania Ochrony będą realizowane całodobowo z tym, że od 22.00 do 7.00 w trybie patrolowo-obchodowym w częstotliwości co 1 godzinę z potwierdzeniem obchodu w 4 punktach urządzeń potwierdzających obchód. Zamawiający wymaga, aby obchody były wykonywane pojedynczo przez pracowników ochrony w taki sposób, aby jeden z pracowników w tym czasie czuwał przy systemie monitorującym. 5. Montaż urządzeń potwierdzających obchód Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Urządzenia te będą stanowiły własność Wykonawcy i zostaną zwrócone po zakończeniu realizacji umowy. Zamawiający nie odpowiada za stan tych urządzeń. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do raportów z obchodów z urządzeń, 7. Prowadzenie stałego nadzoru pomieszczenia CAD i zamontowanych w nim systemów SAP, DSO, SKD, System monitoringu, 8. Regularne Prowadzenie książki raportów z przebiegu służby na każdej zmianie , w której odnotowuje się przede wszystkim: a) istotne dla ochrony hali zdarzenia mające miejsce podczas służby b) wszystkie inne nietypowe sytuacje mogące mieć wpływ na bezpieczeństwo i stanowić zagrożenie dla personelu, gości i obiektu hali. 9. Wyrywkowe kontrole i nadzór kierownictwa pracowników ochrony, mający na celu sprawdzenie, czy pracownicy ochrony należycie realizują przedmiot zamówienia, co winno być udokumentowane wpisem do książki raportów. Zamawiający będzie miał prawo wziąć udział w takiej kontroli. 10 Zamawiający będzie miał prawo zainicjować niezależną kontrolę bez konieczności powiadamiania wykonawcy oraz pracowników ochrony, w wyniku której Zamawiający ma prawo żądać zmiany pracownika, który jego zdaniem nienależycie wykonuje obowiązki.11. Wykonawca ma dysponować grupą interwencyjną, która w przypadku wezwania przez ochronę pełniącą dyżur przyjedzie w czasie nie dłuższym niż 30 minut. Grupa interwencyjna składać się winna z minimum dwóch osób, z których jedna ma uprawnienia do użycia środków przymusu bezpośredniego. 12. Pracownicy ochrony zobowiązani są do należytego wypełnienia wszystkich obowiązków wynikających z obowiązujących z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), aktów wykonawczych do w/w ustawy oraz przepisów wewnętrznych hali. 13. Pracownicy ochrony muszą posiadać: a) standardowe umundurowanie (zgodnie z zapisami ustawy o ochronie osób i mienia) podczas wykonywania pracy z widocznym napisem OCHRONA, wyposażone w identyfikator osobisty (w widocznym miejscu) z pełnioną funkcją. b) całodobową łączność telefoniczną (telefon komórkowy) w szczególności z dyżurnym ochrony, Zamawiającym, policją, strażą pożarną i pogotowiem, a także posiadać łączność (radiotelefoniczną lub telefoniczną) pomiędzy pracownikami ochrony. c) inny sprzęt, który Wykonawca uzna za niezbędny do wykonywania warunków umowy. 14. Pracownicy ochrony powinni posiadać udokumentowaną wiedzę z zakresu: a) ogólnych obowiązków pracownika ochrony, b) prawnych aspektów ochrony, c) ogólnych zasad ochrony obiektów oraz podstawowych zagrożeń, d) zasad obsługi urządzeń i systemów ochrony mienia, e) udzielania pierwszej pomocy, f) podstawowych wiadomości z zakresu BHP i p-poż., 16. Do wykonania usługi ochrony mienia zespół chroniący obiekt winien składać się z osób posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej.16. W przypadku zorganizowania imprezy, meczu na hali przez podmiot inny niż Zamawiający, Wykonawca jest zobowiązany do współdziałania z ochroną organizatora imprezy/meczu i ustalenia przez terminem tej imprezy /meczu sposób współpracy i skoordynowanego działania z ochroną organizatora imprezy/meczu, 17. Zamawiający przekaże do dysponowania Wykonawcy [pracownikom ochrony] środki dozoru telewizyjnego, sygnalizacji alarmu włamania i napadu, DSO, oraz system załączania tryskaczy ręcznych. 18. Zamawiający informuje, iż w Hali Sportowo-widowiskowej znajduje się sieć systemu telewizji przemysłowej (monitoring). System ten obejmuje kamery zainstalowane na zewnątrz jak i wewnątrz budynku w ilości 95 sztuk. Na uzasadniony wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni pracownikom Wykonawcy zapisy z monitoringu kamer. 19. Po zawarciu umowy Wykonawca w terminie 30 dni Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Dyrekcję hali po dwa egzemplarze nw. dokumentów ochrony obiektu: a) Plan Ochrony Hali Sportowo-Widowiskowej Gdynia, b) Instrukcja dla Ochrony HSW Gdynia, c) Regulamin ochrony obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nord Security Sp. z o.o., ul. Partyzantów 76, 80-254 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 568425,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 360371,30

  • Oferta z najniższą ceną: 360371,30 / Oferta z najwyższą ceną: 403529,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.