eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych, w sezonie zimowym 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Siepraw: Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych, w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 193406 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 012 2746299, fax 012 3721806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych, w sezonie zimowym 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg publicznych gminnych i gminnych dróg wewnętrznych ,a w sytuacji kryzysowej także wskazanych przez Zamawiającego dróg powiatowych, w sezonie zimowym 2007/2008 t.j - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na tych drogach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek utrzymania bezpiecznej przejezdności w/w dróg przez 24 godziny na dobę, szczególnie w godzinach rannych od godz. 600 - 800 i po południu od godziny 1500-18.00 ponadto Wykonawca zobowiązany jest nie dopuścić do powstania kolein na drogach, a w sytuacji kryzysowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu koleiny usunąć. Przy usuwaniu gołoledzi należy stosować racjonalne ilości zużywanego materiału do posypywania dróg, a przy odśnieżaniu racjonalną liczbę godzin pracy sprzętu kierując się potrzebą zabezpieczenia nawierzchni dróg przed poślizgiem i zapewnienie przejezdności i zasadami oszczędności. Długość dróg przewidziana do zimowego utrzymania to 60 km (obustronne odśnieżanie 120 km) oraz parkingi przy szkołach działających na terenie Gminy Siepraw, kościołach w Sieprawiu i w Zakliczynie, Ośrodku Zdrowia w Sieprawiu, Urzędzie Gminy Siepraw. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy posiadania środków łączności (możliwości komunikowania się pracownika UG z kierowcami pracującymi w terenie). Zakres usług jest ściśle uzależniony od warunków atmosferycznych. Wykaz dróg, na których wykonywane będą usługi i kolejność wykonywania usług dotyczących odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2007/2008 zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. przy czym w pierwszej kolejności odśnieżaniu i usuwaniu gołoledzi podlegają drogi, po których kursuje autobus szkolny dowożący dzieci do szkół w Gminie Siepraw (poniedziałek - piątek - autobus szkolny) w niedzielę drogi prowadzące do kościoła na terenie Gminy, pozostałe drogi według kolejności ustalonej w załączniku 6. do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;. 1)Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 3 lat wykonywał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia i że usługi te zostały wykonane należycie, 2)Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem i materiałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a).3 pługi do odśnieżania dróg b).3 piaskarki do zwalczania gołoledzi c).1 koparko spycharka d).Mieszanką żużla i soli do posypywania dróg w ilości 300m3 żużlu, 20t soli odpadowej, e).w razie wystąpienia obfitych opadów śniegu (zawieje, zamiecie śnieżne) możliwość użycia sprzętu ciężkiego np. ciągnik gąsienicowy DT ,koparko-spycharka. 3)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na skutek okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Posiadają pracowników niezbędnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Jeżeli wykonawca przewidzi wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę, zobowiązany jest do wskazania w ofercie, która część zamówienia będzie zlecona podwykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt 9 niniejszej specyfikacji. Dokumenty dołączone do oferty winny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca oraz wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5)Umowę regulującą współpracę jeżeli podmioty występujących o zamówienie wspólnie . 6)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia Wykonawcy muszą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Siepraw Urząd Gminy Siepraw, 32-447 Siepraw 1 Tel. (012) 372 18 19, 372 18 07 Faks: (012) 372 18 06 www.siepraw.pl ; mail to: gmina@siepraw.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siepraw - sala obrad nr. 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.