Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Nowa Sól: Świadczenie usług doradztwa prawnego polegających na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami.
Numer ogłoszenia: 193348 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól, ul. Moniuszki 3a, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3872016 w. 28, faks 068 3873277.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa prawnego polegających na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Nowa Sól usług polegających na zastępstwie procesowym oraz doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w związku z postepowaniem o zwrot nadpłaconego podatku VAT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DELOITTE LEGAL, OSTROWSKI, GIZICKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DELOITTE LEGAL, OSTROWSKI, GIZICKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Deloitte Legal,Pasternak i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza sp.k., Al Jana Pawła II 19, 00-854 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 0,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30,00
Oferta z najniższą ceną: 30,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnieniem dla wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki jest konieczność zapewnienia zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego w postepowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług.Zgodnie z art. 5 ust. 1b Prawa Zamówień Publicznych w przypadku zamówień , których przedmiotem są usługi prawnicze , polegające na wykonywaniu sadtępstwa procesowego przez sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych praw lub interesów Skarbu Państwa, nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych dotyczących przesłanek negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem klimatyzatorów na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- "Sukcesywna dostawa warzyw kiszonych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli"
- Wykonanie wentylacji pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli - ETAP I.
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli"- wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.