To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-10
Kielce: Dostawa i montaż sytemu monitoringu wizyjnego Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 193271 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261022 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budzetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sytemu monitoringu wizyjnego Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem systemu monitoringu wizyjnego, a w szczególności: 1) Dostawę i montaż zgodnie z Projektem i Specyfikacją: - punktów kamerowych systemu monitoringu, - wideoserwerów z oprogramowaniem rejestrującym, - urządzeń rejestrujących audio, - stacji operatorskich z niezbędnym wyposażeniem, - przełączników rdzeniowych sieci logicznej, - przełączników dostępowych sieci logicznej, - systemu zarządzającego siecią logiczną, - kontrolera punktów dostępowych sieci bezprzewodowej, - punktów dostępowych sieci bezprzewodowej, - drukarki termosublimacyjnej, - sieci elektrycznej i teletechnicznej (przewodowej i bezprzewodowej) systemu monitoringu, - demontaż do późniejszego wykorzystania istniejących elementów obecnie eksploatowanego systemu monitoringu wizyjnego CCTV 2) zaprogramowanie i skonfigurowanie całości systemu monitoringu wizyjnego, 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego i osoby pracujące przy eksploatacji systemu monitoringu wizyjnego po rozbudowie, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej (tj. opis systemu - wykonanie, działanie i konfiguracja-wraz z rysunkami i schematami) - w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa (zał. nr 10 do SIWZ ) b) specyfikacja dostawy i montażu ( zał. 11 do SIWZ) c) przedmiar robót ( załącznik nr 13 do SIWZ) Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Zał. Nr 11 do SIWZ podał przykładowe oprogramowanie, sprzęt i materiały umożliwiające realizację Projektu Wykonawczego zgodnie z założeniami. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Wykonawca może zaoferować sprzęt, jak opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, stanowiących załącznik nr 10 i 11 do SIWZ - lub r ó w n o w a ż n y , z zastrzeżeniem, że zaoferowany równoważny sprzęt musi spełniać minimalne parametry opisane w załączniku nr 10 i 11 do SIWZ. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności załączając wymagane karty katalogowe sprzętu i oprogramowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.35.00 - Systemy do identyfikacji wideo 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENSALTA Sp. z o.o., ul. Rynek Główny 33, 31-010 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 802514,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 926939,12
Oferta z najniższą ceną: 841132,60 / Oferta z najwyższą ceną: 926939,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania
- Zakup wraz z dostawą zestawów do transfuzji krwi i infuzji grawitacyjnej dla Działów Medycznych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa w zakresie napraw poszczególnych części pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Kompleksowa naprawa alternatorów i rozruszników
- Materiały i sprzęt jednorazowy na potrzeby ortopedii dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Muzeum Narodowego w Kielcach"
- "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików z dyskami, komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz zestawu prezentacyjnego"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.