eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa i montaż sytemu monitoringu wizyjnego Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Kielce: Dostawa i montaż sytemu monitoringu wizyjnego Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 193271 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261022 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budzetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sytemu monitoringu wizyjnego Hali Legionów ul. Boczna 15 w Kielcach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem systemu monitoringu wizyjnego, a w szczególności: 1) Dostawę i montaż zgodnie z Projektem i Specyfikacją: - punktów kamerowych systemu monitoringu, - wideoserwerów z oprogramowaniem rejestrującym, - urządzeń rejestrujących audio, - stacji operatorskich z niezbędnym wyposażeniem, - przełączników rdzeniowych sieci logicznej, - przełączników dostępowych sieci logicznej, - systemu zarządzającego siecią logiczną, - kontrolera punktów dostępowych sieci bezprzewodowej, - punktów dostępowych sieci bezprzewodowej, - drukarki termosublimacyjnej, - sieci elektrycznej i teletechnicznej (przewodowej i bezprzewodowej) systemu monitoringu, - demontaż do późniejszego wykorzystania istniejących elementów obecnie eksploatowanego systemu monitoringu wizyjnego CCTV 2) zaprogramowanie i skonfigurowanie całości systemu monitoringu wizyjnego, 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego i osoby pracujące przy eksploatacji systemu monitoringu wizyjnego po rozbudowie, 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej (tj. opis systemu - wykonanie, działanie i konfiguracja-wraz z rysunkami i schematami) - w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa (zał. nr 10 do SIWZ ) b) specyfikacja dostawy i montażu ( zał. 11 do SIWZ) c) przedmiar robót ( załącznik nr 13 do SIWZ) Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Zał. Nr 11 do SIWZ podał przykładowe oprogramowanie, sprzęt i materiały umożliwiające realizację Projektu Wykonawczego zgodnie z założeniami. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Wykonawca może zaoferować sprzęt, jak opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, stanowiących załącznik nr 10 i 11 do SIWZ - lub r ó w n o w a ż n y , z zastrzeżeniem, że zaoferowany równoważny sprzęt musi spełniać minimalne parametry opisane w załączniku nr 10 i 11 do SIWZ. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności załączając wymagane karty katalogowe sprzętu i oprogramowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.35.00 - Systemy do identyfikacji wideo 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENSALTA Sp. z o.o., ul. Rynek Główny 33, 31-010 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 802514,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 926939,12

  • Oferta z najniższą ceną: 841132,60 / Oferta z najwyższą ceną: 926939,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.