eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › 1) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 2) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 3) Świadczenie usług transmisji danych poprzez łącze światłowodowe między budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33 i budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Poznań: 1) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 2) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 3) Świadczenie usług transmisji danych poprzez łącze światłowodowe między budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33 i budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a.
Numer ogłoszenia: 193213 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 2) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 3) Świadczenie usług transmisji danych poprzez łącze światłowodowe między budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33 i budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 2) Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9; 3) Świadczenie usług transmisji danych poprzez łącze światłowodowe między budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33 i budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a. 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych określonych w art. 2 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wartość zamówienia publicznego poniżej 130 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ze strony internetowej www.zus.pl, odebrać w siedzibie Zamawiającego pokój nr 341, budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po zgłoszeniu wniosku na faks nr 61 877 28 50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 (sekretariat) do 17 września 2012r do godz. 11:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39 a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transmisji danych w oparciu o łącza typu punkt-punkt pomiędzy Oddziałem ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a a ZETO w Bydgoszczy, ul. Kurpińskiego 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług transmisji danych poprzez łącze światłowodowe między budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33 i budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transmisji danych poprzez łącze światłowodowe między budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33 i budynkiem Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18a..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.