eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa mięsa końskiego, podrobów, królików, nutrii, kur i przepiórek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Poznań: Dostawa mięsa końskiego, podrobów, królików, nutrii, kur i przepiórek.
Numer ogłoszenia: 192833 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej- Ogród Zoologiczny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa końskiego, podrobów, królików, nutrii, kur i przepiórek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nr zadania: 1. Mięso końskie z kością Ilość: 5.900 kg - mięso bez żeber, goleni, głów, - mięso odtłuszczone. Mięso końskie bez kości Ilość: 4.000 kg - wyłącznie mięśnie bez powięzi i ścięgien, odtłuszczone, - kawałki: od 5 do 20 kg - dostawa jednorazowa- mięso świeże w ilości 350 kg (+- 10%), po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni 2. Mięso z kością Ilość: 80 kg - wołowina z kością, kozina z kością, - kawałki 8-10 kg, - dostawa jednorazowa- mięso świeże, po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni 3. Nutrie Ilość: 7.200 kg - całe tuszki/skórowane, - dostawa jednorazowa: nutrie do 400 kg (mrożone), - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni. 4. Króliki Ilość: 700 szt., 3-4 kg/1 szt. - całe tuszki/skórowane, - bezpośrednio dostarczane na teren Nowego lub Starego Zoo, raz w tygodniu wg uzgodnień. 5. Kury Ilość: 700 szt.- 1700 kg, - 1 szt. 2- 3 kg, - dostawa jednorazowa: kury do 100 szt. (mrożone), pakowane po 5 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. 6. Przepiórki Ilość: 5.700 szt., - 1 szt.- 150- 250 g, - dostawa jednorazowa 500- 600 szt. (mrożone), pakowane w kartonach 50- 60 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. 7. Serca końskie Ilość: 1.300 kg, - dostawa jednorazowa: serca końskie do 100 kg (mrożone), w kartonach po 20 kg, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.81.00-9, 15.11.91.00-6, 15.11.40.00-0, 15.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, 4) wystąpienie klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw, 5) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy, 6) zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, 7) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoo.poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny, ul. Browarna 25, 61-063 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Ogród Zoologiczny, ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso końskie z kością, mięso końskie bez kości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso końskie z kością: Ilość: 5.900 kg - mięso bez żeber, goleni, głów, - mięso odtłuszczone. Mięso końskie bez kości: Ilość: 4.000 kg - wyłącznie mięśnie bez powięzi i ścięgien, odtłuszczone, - kawałki: od 5 do 20 kg - dostawa jednorazowa- mięso świeże w ilości 350 kg (+- 10%), po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.81.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso z kością.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso z kością: Ilość: 80 kg - wołowina z kością, kozina z kością, - kawałki 8-10 kg, - dostawa jednorazowa- mięso świeże, po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nutrie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nutrie: Ilość: 7.200 kg - całe tuszki/skórowane, - dostawa jednorazowa: nutrie do 400 kg (mrożone), - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Króliki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Króliki Ilość: 700 szt., 3-4 kg/1 szt. - całe tuszki/skórowane, - bezpośrednio dostarczane na teren Nowego lub Starego Zoo, raz w tygodniu wg uzgodnień. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.91.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kury Ilość: 700 szt.- 1700 kg, - 1 szt. 2- 3 kg, - dostawa jednorazowa: kury do 100 szt. (mrożone), pakowane po 5 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przepiórki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przepiórki Ilość: 5.700 szt., - 1 szt.- 150- 250 g, - dostawa jednorazowa 500- 600 szt. (mrożone), pakowane w kartonach 50- 60 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Serca końskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serca końskie Ilość: 1.300 kg, - dostawa jednorazowa: serca końskie do 100 kg (mrożone), w kartonach po 20 kg, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.