Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Poznań: Dostawa mięsa końskiego, podrobów, królików, nutrii, kur i przepiórek.
Numer ogłoszenia: 192833 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej- Ogród Zoologiczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa końskiego, podrobów, królików, nutrii, kur i przepiórek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nr zadania: 1. Mięso końskie z kością Ilość: 5.900 kg - mięso bez żeber, goleni, głów, - mięso odtłuszczone. Mięso końskie bez kości Ilość: 4.000 kg - wyłącznie mięśnie bez powięzi i ścięgien, odtłuszczone, - kawałki: od 5 do 20 kg - dostawa jednorazowa- mięso świeże w ilości 350 kg (+- 10%), po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni 2. Mięso z kością Ilość: 80 kg - wołowina z kością, kozina z kością, - kawałki 8-10 kg, - dostawa jednorazowa- mięso świeże, po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni 3. Nutrie Ilość: 7.200 kg - całe tuszki/skórowane, - dostawa jednorazowa: nutrie do 400 kg (mrożone), - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni. 4. Króliki Ilość: 700 szt., 3-4 kg/1 szt. - całe tuszki/skórowane, - bezpośrednio dostarczane na teren Nowego lub Starego Zoo, raz w tygodniu wg uzgodnień. 5. Kury Ilość: 700 szt.- 1700 kg, - 1 szt. 2- 3 kg, - dostawa jednorazowa: kury do 100 szt. (mrożone), pakowane po 5 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. 6. Przepiórki Ilość: 5.700 szt., - 1 szt.- 150- 250 g, - dostawa jednorazowa 500- 600 szt. (mrożone), pakowane w kartonach 50- 60 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. 7. Serca końskie Ilość: 1.300 kg, - dostawa jednorazowa: serca końskie do 100 kg (mrożone), w kartonach po 20 kg, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.81.00-9, 15.11.91.00-6, 15.11.40.00-0, 15.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, 4) wystąpienie klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw, 5) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy, 6) zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, 7) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoo.poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny, ul. Browarna 25, 61-063 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Ogród Zoologiczny, ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: mięso końskie z kością, mięso końskie bez kości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso końskie z kością: Ilość: 5.900 kg - mięso bez żeber, goleni, głów, - mięso odtłuszczone. Mięso końskie bez kości: Ilość: 4.000 kg - wyłącznie mięśnie bez powięzi i ścięgien, odtłuszczone, - kawałki: od 5 do 20 kg - dostawa jednorazowa- mięso świeże w ilości 350 kg (+- 10%), po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.81.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso z kością.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso z kością: Ilość: 80 kg - wołowina z kością, kozina z kością, - kawałki 8-10 kg, - dostawa jednorazowa- mięso świeże, po badaniach wg kategorii dopuszczone do handlu, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nutrie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nutrie: Ilość: 7.200 kg - całe tuszki/skórowane, - dostawa jednorazowa: nutrie do 400 kg (mrożone), - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Króliki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Króliki Ilość: 700 szt., 3-4 kg/1 szt. - całe tuszki/skórowane, - bezpośrednio dostarczane na teren Nowego lub Starego Zoo, raz w tygodniu wg uzgodnień. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.91.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kury Ilość: 700 szt.- 1700 kg, - 1 szt. 2- 3 kg, - dostawa jednorazowa: kury do 100 szt. (mrożone), pakowane po 5 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przepiórki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przepiórki Ilość: 5.700 szt., - 1 szt.- 150- 250 g, - dostawa jednorazowa 500- 600 szt. (mrożone), pakowane w kartonach 50- 60 szt., - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Serca końskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serca końskie Ilość: 1.300 kg, - dostawa jednorazowa: serca końskie do 100 kg (mrożone), w kartonach po 20 kg, - mięso dostarczane do magazynu przy ul. Browarnej 25, po uzgodnieniu (faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) z Sekcją Zaopatrzenia lub wyznaczoną osobą z wyprzedzeniem 2 tygodni. Ogóle wymagania: - materiał dostarczany wraz z dokumentami handlowymi, zarejestrowanymi lub zatwierdzonymi u właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii, - możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, - w wyjątkowych wypadkach dopuszczalność odbioru osobistego dostaw przez Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę, - zapewnienie przez Wykonawcę właściwego dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu, - ponoszenie kosztów transportu przez Wykonawcę, - termin przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 3/4 okresu jego przydatności do spożycia, - uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu, - zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, - odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego oraz produktów wędliniarskich do COS-OPO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 13 w Chorzowie, ul. Sobieskiego 13 - I/2024
- Sukcesywna dostawa mięsa, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.