eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresiePRANIA (WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ) ORAZ NAPRAWY BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-02

Gdańsk: przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie: PRANIA (WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ) ORAZ NAPRAWY BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ)
Numer ogłoszenia: 192544 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158124 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, faks 058 3444440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie: PRANIA (WRAZ Z DEZYNFEKCJĄ) ORAZ NAPRAWY BIELIZNY I ODZIEŻY SZPITALNEJ).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na: a) praniu wodnym (wraz z dezynfekcją), maglowaniu i prasowaniu po procesie prania oraz konfekcjonowaniu asortymentu wymienionego poniżej oraz wskazanego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej w dalszej części Specyfikacji SIWZ); (kod CPV: 98310000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho, 98315000-4 usługi prasowania). Asortyment przeznaczony do prania i jego ilość: Lp. Przedmiot zamówienia Jedn. miary Szacunkowa ilość na okres 2 lat Pranie wraz z dezynfekcją : 1 Poszwy szt. 38 016 2 Prześcieradła duże ok.180 cm x 240 cm szt. 38 510 3 Prześcieradła małe ok. 180 cm x 100 cm szt. 6 796 4 Poszewki szt. 40 114 5 Poszewki małe (jasiek) szt. 1 240 6 Podkłady szt. 24 384 7 Ścierki do naczyń szt. 13 004 8 Ręczniki frotte szt. 21 554 9 Bluzy do piżamy szt. 9 468 10 Spodnie do piżamy szt. 5 824 11 Kaftaniki, śpiochy szt. 1 712 12 Pieluchy szt. 104 13 Fartuchy szt. 6 092 14 Bluzy lekarskie szt. 5 424 15 Spodnie lekarskie szt. 2 102 16 Spódnica lekarska szt. 2 222 17 Kombinezon roboczy szt. 400 18 Kurtka robocza szt. 180 19 Spodnie robocze szt. 140 20 Peleryny szt. 24 21 Inna bielizna szpitalna różna kg 4 2656 Czyszczenie chemiczne wraz z dezynfekcją 22 Materace szt. 5728 23 Poduszki kg 3127 24 Koce szt. 5 754 Pozostała różna bielizna szpitalna (pozycja nr 21) obejmuje: szlafrok, koszula nocna, podkoszulka, sweter, worki na ubrania, worek na bieliznę, serwetki zabiegowe, parawan, obrus, mop, kołdry, worki na sztućce, firany, zasłony, pokrowce na materace, podkłady podgumowane i ewentualnie inną bieliznę i odzież. b)czyszczeniu chemicznym materacy, poduszek, koców z jednoczesną dezynfekcją; (kod CPV: 98310000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho), c)naprawie uszkodzeń (szycie, cerowanie, przyszywanie guzików) wyżej wymienionego asortymentu; (kod CPV: 98393000-6 usługi krawieckie), d) odbiorze brudnej bielizny i odzieży z siedziby Zamawiającego do pralni oraz dostarczaniu wypranej bielizny i odzieży do siedziby Zamawiającego; (kod CPV: 98311000-6 usługi odbierania prania). 2.Z uwagi na szacunkowe określenie ilości asortymentu przeznaczonego do prania może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. 3.Do dezynfekcji Wykonawca ma obowiązek stosować preparaty o szerokim spektrum działania (bakterie łącznie z prątkiem gruźlicy, wirusy i grzyby), zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych i ustawą o produktach biobójczych. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie dokumenty wymagane (zgodnie z ustawą) dla danego środka dezynfekcyjnego, który wykorzystuje do realizacji usługi. 4.Wykonawca ma obowiązek używać do wykonywania usługi wyłącznie środków piorących zgodnie z polskimi normami, posiadających stosowne atesty wymagane prawem. Wykonawca na żądania Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić stosowne atesty (wymagane prawem) na środki piorące używane przy wykonaniu usługi. 5.Odbiór brudnego asortymentu, jego pranie i dostawa odbywać się ma zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. 6.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować logistykę obrotu wózkami na brudną bieliznę w taki sposób, aby u Zamawiającego znajdowały się zawsze dwa wózki do zbiórki brudnej bielizny. 7.Wykonawca przyjmujący brudny asortyment przeznaczony do prania jest zobowiązany do dokładnego jego przeliczenia. Wykonawca przyjmuje brudną bieliznę i odzież, wymienione w punkcie (1.a) pozycja nr od 1 do 20 oraz pozycja nr 22, nr 24 liczoną w sztukach. Pozycję nr 21 i nr 23 przyjmuje w sztukach i kilogramach. Ilość sztuk i waga partii odebranej odnotowana zostaje na dowodzie przyjęcia wraz z podaniem terminu wykonania usługi. 8.Wyżej wymieniony asortyment Wykonawca codziennie (w dni robocze) odbiera z siedziby Zamawiającego i dostarcza do siedziby Zamawiającego (do punktu obrotu bielizną czystą). Odbiór brudnego asortymentu, będącego własnością Zamawiającego, odbywał się będzie z siedziby Zamawiającego w Gdańsku (ul. Smoluchowskiego 18) w godz. od 10:00 do 13:00 i dostarczany będzie w tym czasie asortyment czysty. 9.Wyprany asortyment należy dostarczyć w terminie 24 godzin (w dni robocze) licząc od momentu odbioru wyżej wymienionego asortymentu od Zamawiającego, do momentu dostarczenia Zamawiającemu wypranej bielizny i odzieży. Asortyment odbierany do prania w piątek Wykonawca dostarcza w poniedziałek. 10.Naprawa asortymentu, wymienionego powyżej w tabeli, odbywać się będzie na bieżąco po wypraniu danej partii. 11.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pisemnej odpowiedzi na składane przez Zamawiającego reklamację jakościowe oraz wynikające z różnic ilościowych, w ciągu 2 dni od czasu jej wniesienia oraz wykonania w tym terminie reklamowanej usługi. 12.W przypadku zniszczenia lub zaginięcia jakiejś pozycji asortymentu w procesie prania lub dezynfekcji Wykonawca zobowiązany jest, w terminie dostawy asortymentu czystego, dostarczyć protokół zniszczenia lub zaginięcia danego asortymentu z uzasadnieniem. 13.W przypadku stwierdzenia niezgodności z ilościami podanymi przez Zamawiającego należy zgłosić stwierdzone niezgodności w dniu przyjęcia, w przeciwnym razie, za niezgłoszone braki odpowiadać będzie przyjmujący pranie. 14.Za braki ilościowe i jakościowe powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiadać będzie Wykonawca. 15.Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych na poszczególne pozycje zamówienia. 16.Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 17.Okres realizacji całości zamówienia wynosi 24 miesiące, od chwili podpisania umowy. 18.Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ona zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 19.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. 20.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 21.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 22.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), o wartości zamówienia powyżej 14.000 euro i nie przekraczającej kwoty określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009r. (Dz.U. Nr 224, poz. 1795) w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.50.00-4, 98.39.30.00-6, 98.31.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Pralnicze sp. Z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 307674,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 304599,14

  • Oferta z najniższą ceną: 304599,14 / Oferta z najwyższą ceną: 304599,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.