eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych - wykonanie projektu i robót budowlanych I etapu przebudowy Apteki Szpitalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-01

Kraków: Wykonanie robót budowlanych - wykonanie projektu i robót budowlanych I etapu przebudowy Apteki Szpitalnej
Numer ogłoszenia: 191866 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145579 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6468207, 6468210, faks 012 6468930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych - wykonanie projektu i robót budowlanych I etapu przebudowy Apteki Szpitalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. sporządzenie kompletnej, zawierającej wszelkie konieczne uzgodnienia, pozwolenia i opinie oraz inne dokumenty, dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy pomieszczeń Apteki Szpitalnej - ETAP I, znajdującej się w siedzibie Zamawiającego, b. wykonanie określonych w dokumentacji projektowej opisanej powyżej robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń Apteki Szpitalnej znajdującej się w siedzibie Zamawiającego - ETAP I. Roboty budowlane będą uwzględniać wszelkie normy, aprobaty techniczne i inne elementy konieczne do prawidłowego wykonania zadania; zgodnie z wymaganiami zawartymi w załącznikach do niniejszej specyfikacji (Kody CPV; 45000000-7 Roboty budowlane; 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania). 2. Wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, opisane zostały w załącznikach do niniejszej specyfikacji: - Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji stanowi program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami: Zał. 1_Plansza podstawowa_ETAP 1, Zał. 2_Schemat_A-G_ETAP1, Zał. 3_Wyposażenie_ETAP 1, Zał. 4_Apteka koncepcja całość, Zał. 5_Rzuty kondygnacji DOKUMENTY ZOSTAŁY ZAMIESZCZONE W FORMIE ELEKTRONICZNEJ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO. 3. Zamawiający zaznacza, że przy opracowaniu i wykonaniu przedmiotowego zamówienia wykonawca powinien mieć na względzie fakt, że niniejsze postępowanie dotyczy jedynie etapu I prac modernizacyjnych apteki, ale powinno być wykonane w sposób uwzględniający i umożliwiający wykonanie II etapu prac. 4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 5. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto należnego z tytułu wykonania umowy. a) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. b) Część złożonego zabezpieczenia w wysokości 70% gwarantująca zgodnie z umową wykonanie robót zostanie zwrócona wykonawcy w ciągu 30 dni po ich końcowym odbiorze przez Zamawiającego. c) Pozostała część złożonego zabezpieczenia w wysokości 30% służąca do pokrycia roszczeń za wykonane roboty zostanie zwrócona Wykonawcy w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi i gwarancji. d) W przypadku nienależytego wykonania zamówienia zabezpieczenie wraz z powstałymi odsetkami staje się własnością Zamawiającego i będzie wykorzystane do zgodnego z umową wykonania robót i do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wykonane roboty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Górnośląskie Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe RUDEX spółka jawna Adam Warzocha, Mariusz Feliksik, 1 maja 241, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1662557,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1500000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1500000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.