eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Grafik DTP wraz z informatycznymi elementami języka angielskiego (w tym LCCI London Chamber of Commerce and Industry) dla 10 uczestnikówczek projektu Czas na zmianę - rozwój kwalifikacji dla młodzieży do 25 roku życia realizowanego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego



Ogłoszenie z dnia 2011-02-09

Nowy Sącz: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Grafik DTP wraz z informatycznymi elementami języka angielskiego (w tym LCCI London Chamber of Commerce and Industry) dla 10 uczestnikówczek projektu Czas na zmianę - rozwój kwalifikacji dla młodzieży do 25 roku życia realizowanego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 19172 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna , ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4408163, faks 018 4422950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarr.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna 100% udział JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Grafik DTP wraz z informatycznymi elementami języka angielskiego (w tym LCCI London Chamber of Commerce and Industry) dla 10 uczestnikówczek projektu Czas na zmianę - rozwój kwalifikacji dla młodzieży do 25 roku życia realizowanego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Grafik DTP wraz z informatycznymi elementami języka angielskiego (w tym LCCI London Chamber of Commerce and Industry) dla 10 uczestnikówczek projektu Czas na zmianę - rozwój kwalifikacji dla młodzieży do 25 roku życia realizowanego w ramach Działania 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Liczba osób podlegających szkoleniu wynosić będzie 10 - zostanie utworzona jedna grupa szkoleniowa. Zamawiający zastrzega, że liczba osób uczestniczących szkoleniu może ulec zmniejszeniu, nie mniej jednak niż do sześciu osób. W przypadku zmniejszenia liczby osób ulegnie również zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy, które zostanie ustalone według tzw. osobogodzin zgodnie ze Specyfikacją oraz postanowieniami umowy stanowiącej załącznik nr 6 do Specyfikacji. 3. Miejsce szkolenia: Tomaszów Mazowiecki lub Opoczno - w zależności od miejsca zamieszkania uczestników szkolenia i według wyboru Zamawiającego, woj. Łódzkie. 4. Szkolenie prowadzone być powinno w salach szkoleniowych zapewnionych przez Zamawiającego, które będą spełniać poniższe warunki: a. Sala szkoleniowa przystosowana dla grupy 10 osób - biurko i krzesło na 1 uczestnika/czkę b. Zapewnienie zaplecza z pełnym dostępem do węzła sanitarnego c. Zapewnienie w salach szkoleniowych sprzętu multimedialnego, na którym prowadzone będą zajęcia (tj. co najmniej projektor multimedialny i tablica flipchart), d. Zapewnienie dostępu do Internetu dla każdego stanowiska komputerowego. 5. Sprzęt komputerowy dla każdego uczestnika szkolenia z zainstalowanymi programami komputerowymi, z których uczestnicyczki będą korzystać w trakcie nabywania wiedzy, zapewnia Wykonawca. 6. Zapewnienie uczestnikomczką szkolenia cateringu przez cały okres trwania szkolenia składającego się z: kawa, herbata, napoje chłodzące, ciastka, 1 ciepły posiłek. 7. Kursy odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach między 9.00-17.00. 8. Liczba godzin kursu wynosi łącznie 230 godzin lekcyjnych, przy czym występuje podział: a. Liczba godzin szkolenia z zakresu Grafika DTP - 90h/os. b. Liczba godzin szkolenia z języka angielskiego i egzaminem LCCI - 140 h/os 9. Godzina lekcyjna wynosić będzie 45 minut. 10. W ciągu jednego dnia szkolenia nie może się odbyć więcej niż 5 godzin lekcyjnych zajęć, w ciągu tygodnia nie więcej niż 20 godzin lekcyjnych. 11. Wykonawca opracuje program nauki języka angielskiego z LCCI oraz program nauki z zakresu Grafika DTP. 12. Zakres tematyczny Grafik DTP musi obejmować co najmniej: projektowanie i skład dokumentów tekstowych z przeznaczeniem do druku i publikacji w Internecie, projektowanie i obróbka grafiki rastrowej w celach użytkowych i artystycznych oraz obsługa programów: Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop. 13. Zakres tematyczny z języka angielskiego LCCI dostosowany do grupy szkoleniowej z przeprowadzeniem Placementu. 14. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i nadzorowania egzaminu LCCI dla uczestnikówczek szkolenia, tj.: opłacenie egzaminu, zorganizowanie transportu na egzamin, nadzór nad egzaminem i sporządzenie protokołu. 15. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi niezbędne materiały dydaktyczne w postaci papierowej oraz elektronicznej (wersja papierowa: segregator i wkładami na bieżąco uzupełnianymi, długopis, wersja elektroniczna: płyta CD/DVD). 16. Pomoce naukowe Wykonawca przekaże uczestnikom nie później niż w dniu rozpoczęcia kursu. 17. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne dostosowane do zagadnień realizowanych w ramach przedmiotu umowy. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia nowego uczestnikaczki szkolenia w sytuacji gdy dotychczasowy uczestnikczka szkolenia będzie zmuszony/a zrezygnować z udziału w szkoleniu. 19. Każda osoba prowadząca zajęcia podlegać będzie ocenie przez uczestników/czki szkolenia poprzez kwestionariusz ankietowy. 20. W przypadku gdy prowadzący zajęcia zostanie negatywnie oceniony przez co najmniej 60% uczestnikówczek, Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia w terminie 5 dni innego prowadzącego spełniającego wymagania. 21. Zamawiający w trakcie trwania realizacji umowy zastrzega sobie prawo do wizytacji zajęć z uwzględnieniem wglądu w dokumentację dotyczącą całego procesu nauczania 22. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji ze szkolenia tj.: listy obecności uczestnikówczek, dziennik zajęć osób prowadzących szkolenie, lista potwierdzająca odbiór materiałów dydaktycznych, lista potwierdzająca otrzymanie cateringu, lista potwierdzająca otrzymanie zaświadczenia oraz certyfikatu ukończenia szkolenia. 23. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia uczestnikó/czek szkolenia NWW 24. Szkolenie musi się zakończyć: a. Egzaminem wewnętrznym przeprowadzonych przez Wykonawcę z zakresu Grafika DTP oraz egzaminem LCCI London Chamber of Commerce and Industry b. Wydaniem stosownego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 litego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). c. Wydaniem Certyfikatu uczestnictwa w szkoleniu współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Certyfikat musi być oznaczony logo EFS zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz zawierać tytuł projektu wraz z nazwą działania i poddziałania. 25. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia miejsca oraz wszelkich dokumentów i materiałów dydaktycznych, w którym prowadzone będą zajęcia logotypami Unii Europejskiej, EFS oraz PO KL zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej. 26. Wykonawca po zakończeniu szkolenia przekaże Zamawiającemu: a. Listę obecności z zajęć b. Dziennik zajęć c. Listę potwierdzająca odbiór materiałów dydaktycznych d. Lista potwierdzająca otrzymanie cateringu e. Lista potwierdzająca odbiór zaświadczenia i certyfikatu f. Kserokopia zaświadczeń i certyfikatów g. Protokół z egzaminu Grafik DTP h. Protokół z egzaminu LCCI London Chamber of Commerce and Industry.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualny, tj. na dany rok kalendarzowy, wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie minimum dwóch szkoleń dla co najmniej 10 osobowej grupy (każde), z zakresu szkoleń komputerowych z elementami języka angielskiego, o wartości co najmniej 40 000,00 zł każde ze szkoleń, z podaniem dat wykonania i odbiorców, zrealizowane w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, i załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek gdy Wykonawca wykaże, w wyżej wymienionym okresie, wykonanie co najmniej dwóch szkoleń komputerowych i dwóch szkoleń z języka angielskiego. Ocenę spełnienia tego warunku w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje : 1) co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne (dla szkolenia Grafik DTP) oraz doświadczenie tj. dwuletni staż pracy na stanowiskach odpowiadających wykształceniu lub przeprowadzenie co najmniej trzech kursów z zakresu szkoleń komputerowych, 2) co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe-filologia angielska (co najmniej licencjat) oraz doświadczenie tj. dwuletni staż pracy na stanowiskach odpowiadających wykształceniu lub przeprowadzenie co najmniej trzech kursów z zakresu szkoleń języka angielskiego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji. Oświadczenie to powinno być złożone w oryginale. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (oświadczenie to powinno być złożone w oryginale) oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 (wymienione powyżej jako załącznik nr 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikat ISO 9001 w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub inny dokument potwierdzający odpowiednie stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sarr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Biuro projektu ul. Szczecińska 74, 91-222 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Biuro projektu ul. Szczecińska 74, 91-222 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.