eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › DOSTAWA SAMOCHODU WIELOZADANIOWEGO typu VAN / FURGON dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Dębie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Nowa Dęba: DOSTAWA SAMOCHODU WIELOZADANIOWEGO typu VAN / FURGON dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 191723 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla osób przewlekle somatycznie chorych, ul. Jana Pawła II 7, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8462214, fax 0-15 8463719.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU WIELOZADANIOWEGO typu VAN / FURGON dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Dębie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia: - Dostawa samochodu wielozadaniowego typu VAN / FURGON, fabrycznie nowego w ilości szt. 1 do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Nowej Dębie, 39-460 Nowa Dęba ul. Jana Pawła II 7, spełniającego następujące warunki: a. samochód wielozadaniowy o fabrycznym przystosowaniu do przewozu 5 osób wraz z kierowcą, i jednocześnie ładunku o masie min. 550 kg i wysokości min. 1,2 m., nowy, nieużywany b. rok produkcji 2007 c. silnik wysokoprężny / Diesel / o mocy minimum 90 kM d. wspomaganie układu kierowniczego, e. ABS, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, f. Klimatyzacja g. Autoalarm, immobiliser h. Radio i. Drzwi dostępu do drugiego rzędu siedzeń odsuwane na prawą i lewą stronę j. Komplet opon letnich oraz komplet opon zimowych na oddzielnych felgach k. co najmniej 2 lata gwarancji na silnik i podzespoły

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. Opis sposobu przygotowania oferty: 4.1.Oferta musi być zgodna z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 4.2.Oferta wraz z załącznikami ma być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres reprezentowania firmy na zewnątrz i umocowanie do zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 4.3.Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami. Wszelkie zmiany lub poprawki w ofercie muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 4.4.Oferta składana przez Wykonawcę ma być sporządzona na formularzu oferty wg. Załącznika nr 2. do oferty. Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Mogą być one złożone w formie oryginałów bądź kopii. Kopie dokumentów mają być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, który podpisał ofertę. 4.5.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4.6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwane dalej SIWZ) sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 4.7.Wykonawca ma prawo zastrzeżenia udostępnienia przez Zamawiającego innym uczestnikom postępowania, informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.Nr 47, poz. 211 z 1993r. z późn. zm). Dokumenty składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być oznaczone klauzulą -dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa - art. 11 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- i mają być złożone w oddzielnej kopercie z adnotacją -tajemnica przedsiębiorstwa-. 4.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach: wewnętrznej i zewnętrznej. Na kopercie zewnętrznej winna być nazwa Zamawiającego i jego adres oraz nazwa zamówienia, którego oferta dotyczy. Na kopercie wewnętrznej oprócz wyżej podanych oznaczeń powinna być podana nazwa Wykonawcy. 4.9.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie takie musi być oznaczone dopiskiem -zmiana- lub -wycofanie-. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta tj. w dwóch kopertach, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem -zmiana-. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert. 5.Obowiązki Wykonawcy: 5.1.Spełnienie wszystkich warunków i wymagań określonych w powyższej SIWZ, 5.2.Wykonawca, którego oferta będzie wybrana, zostanie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy - zał. Nr 4, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 6.Opis kryteriów oceny złożonych ofert i sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej. 6.1. Kryteria i ich znaczenia: a)cena za dostawę samochodu nowego (rocznik 2007) - 100 % 6.2. Sposób oceniania ofert i przydzielania punktów. a)ocena punktowa za cenę oferty dostawy nowego samochodu liczona będzie wg. wzoru: najniższa cena spośród ofert x 100 x 1 cena rozpatrywanej oferty Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która otrzyma maksymalną ilość punktów (tj. 100 pkt).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Dokumenty składające się na ofertę: 7.1.Formularz oferty - na załączniku Nr 2 7.2.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ustawy - na załączniku Nr 3 7.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7.4.Materiały zawierające dane techniczne oferowanego pojazdu. 7.5.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 7.6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - o ile Wykonawcy są podmiotami zbiorowymi. 7.7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-tarnobrzeski.qs.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Dębie, ul. Jana Pawła II 7 - sekretariat tel. 0-15 846 2214, tel/fax 0-15 846 3719 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 39-460 Nowa Dęba, ul. Jana Pawła II 7 sekretariat, do dnia 23 października 2007 r. do godz.10.00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.