eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa i montaż regałów przesuwnych archiwalnych w Biurze Powiatowym w Pułtusku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wraz z przystosowaniem pomieszczenia do składnicy akt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Warszawa: dostawa i montaż regałów przesuwnych archiwalnych w Biurze Powiatowym w Pułtusku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wraz z przystosowaniem pomieszczenia do składnicy akt
Numer ogłoszenia: 191607 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5365705-06, 5365834, fax 022 8602985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż regałów przesuwnych archiwalnych w Biurze Powiatowym w Pułtusku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wraz z przystosowaniem pomieszczenia do składnicy akt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych archiwalnych w Biurze Powiatowym w Pułtusku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wraz z przystosowaniem pomieszczenia do składnicy akt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.40 - Metalowe regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 74.23.26.00 - Dodatkowe usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.60.00 - Dodatkowe usługi budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zatrudniają (na podstawie umowy o pracę pracy lub innej umowy cywilnoprawnej), co najmniej jedną osobę, która posiada adekwatne do zakresu prac określonych w przedmiocie zamówienia uprawnienia budowlane pozwalające na jej uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy, posiadającą aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt XI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony kosztorys ofertowy. Wypełniony formularz Ofertowy Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem na składanie oferty). Oświadczenie, zgodne z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego nie zaleganie w opłacaniu podatków lub, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzającego nie zaleganie w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert). Wykaz zatrudnionych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (min. jednej), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające adekwatne do zakresu prac określonych w przedmiocie zamówienia uprawnienia budowlane pozwalające na ich uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień budowlanych oraz dokumentem potwierdzającym aktualną przynależność tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzone) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. Wymagane dokumenty dotyczące regałów, które należy dołączyć do oferty: Świadectwo bezpieczeństwa pracy na oferowane regały lub inny równoważny dokument wystawiony przez uprawnioną jednostkę, potwierdzający, że regały te spełniają wymogi bezpieczeństwa pracy podczas użytkowania; Atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oferowanych regałów; Atest higieniczny na oferowane regały; Oświadczenie producenta, co do zgodności produktu z polskimi normami

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Warszawie al. Jana Pawła II 70, w pok. 229 II piętro w godz. od 8.30 do 16.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR, al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, pokój nr 241 II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.