eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przetarg nieograniczony na budowę krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-08

Białogard: Przetarg nieograniczony na budowę krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 191231 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. , ul. Moniuszki 49, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 312 20 80, faks 94 312 20 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka miejska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na budowę krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych dotyczących Budowy krytej pływalni przy ul. Moniuszki w Białogardzie wraz z wyposażeniem - POD KLUCZ wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Szczegółowy zakres prac do wykonania został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8. 2. UWAGA. Wymienione w niniejszym opracowaniu nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one Wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty równoważne, nie gorsze niż projektowane, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655). 3. UWAGA. Przedstawione do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiary robót są tylko materiałem pomocniczym i nie stanowią zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w projektach budowlano-wykonawczych nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlano-wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlano-wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlano-wykonawczym. 4. Wykonawca dostarczy i zamontuje w całym budynku źródła światła typu LED SMD (oprawy bez zmian) o parametrach zgodnych z dokumentacją techniczną i zapewnieniem natężenia oświetlenia zgodnie obowiązującymi Normami. Wykonawca zobowiązany jest na odbiór końcowy wykonać badania natężenia oświetlenia. 5. Wykonawca dostarczy dmuchany tor wodny z przeszkodami dostosowany do basenów 25m składający się z 1 rampy, 1 podstawy (base), 1 mostu (bridge), 1 skały (cliff), 1 zjeżdżalni (slide) oraz sadzawki (pond) wraz z niezbędnym wyposażeniem ( kompresor, paski łączące, fartuch łączący) np. Wibit Aquatrack. 6. Wykonawca dostarczy 100 szt. treningowych mat tatami (do sportów walki) o wymiarach 100x100cm i grubości 5cm wykonanych z pianki RG o średniej gęstości ok. 200kg/m3. Spód antypoślizgowy sprawiający, że maty nie rozjeżdżają się podczas treningów i idealnie przylegają do podłoża. Termicznie zgrzewane narożniki, wykonane pod kątem 90o zapewniające bardzo dobre przyleganie mat do siebie po ich rozłożeniu. 7. Wykonawca dostarczy osłony na słupy w pomieszczeniach -1.41A (1 słup S38), -1.41B (2 słupy S13 i S47). Osłony zabezpieczające wykonane będą z pianki RG (Wkład ) i wytrzymałego materiału PCV. Montaż za pomocą rzepu. 8. Wykonawca uporządkuje teren przyległy do budowanego kompleksu o powierzchni ~ 4 ha (niwelacja, humusowanie i obsianie trawą). 9. Wykonawca dostarczy Kolorową Kopiarkę A3 posiadającą następujące funkcje: OGÓLNE a) Drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie, archiwizacja dokumentów b) Szybkość w stronach na minutę A4: min. 23 w trybie czarno-białym i min. 23 w trybie kolorowym c) Szybkość w stronach na minutę A3: min. 11 w trybie czarno-białym i min. 11 w trybie kolorowym d) Pojemność podajników papieru: min. 600 arkuszy standardowo e) Dupleks: TAK f) Interfejs standardowy: USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T KOPIARKA g) Sorter elektroniczny: TAK h) Rozdzielczość skanowania w trybie cz.-b. (dpi) min.: 600 x 600, 600 x 400, 600 x 300 i) Rozdzielczość skanowania w trybie kolorowym (dpi) min.: 600 x 600 j) Rozdzielczość druku (dpi) min. 600 x 600, 9600 x 600 PODAJNIK DOKUMENTÓW k) Dupleks: TAK l) Pojemność podajnika oryginałów (kartek): 100 SKANER m) Skaner sieciowy: TAK n) Skanowanie w trybach pull scan i push scan: TAK o) Skanowanie do: pulpit, FTP, Email, folderu sieciowego, pamięci USB DRUKARKA p) Drukarka sieciowa: TAK q) Rozdzielczość (dpi) min.: 600 x 600 r) Podwyższona rozdzielczość (dpi) min.: 9600 equivalent x 600 10. Zamawiający informuje, że w przygotowaniu oferty należy uwzględnić warunki przyłączeniowe załączone do dokumentacji. Zamawiający na dzień przekazania placu budowy dostarczy aktualne dokumenty. 11. Zamawiający informuje, że na dzień przekazania placu budowy dostarczy pozwolenie na wycinkę drzew. 12. Zamawiający informuje, że kanały wentylacyjne na hali basenowej wykonać z blachy ocynkowanej w klasie szczelności A zgodnie z wymogami PN-EN-1507:2007 i PN-EN-12237:2005 oraz wykonaniu nisko i średniociśnieniowym zgodnie z klasyfikacją podaną w normie PMN-B-03434:1999. Kanały wywiewne obsługujące magazyn chemikaliów oraz nawiewne prowadzone przez magazyn chemikaliów w wykonaniu ze stali nierdzewnej CrNiMo, oznaczonej wg. PN-EN 10088-1:2001 jako X5CrNiMo17-12-2/1.4401 odpornej na działanie kwasów i chlorków. 13. Zamawiający informuje, że należy zastosować - wycenić agregat wody lodowej o mocy chłodniczej Mch=84,5kW, zasilanie agregatu: 400V/3F/50Hz, pobór mocy 22-23kW (pkt. 1.8.8. opisu technicznego). 14. Zamawiający informuje, że włączenia przewodów odprowadzenia skroplin od klimakonwektorów i klimatyzatorów należy dokonać do najbliższego zlokalizowanego pionu kanalizacyjnego grawitacyjnie zachowując zasyfonowanie zgodnie z opisem w projekcie oraz w przypadku braku takiej możliwości za pośrednictwem pomp kondensatu zamontowanych na instalacji skroplin. Wszystkie poziome odcinki instalacji skroplin prowadzić ze spadkiem minimum 1%. Rurociągi kondensatu włączyć do instalacji poprzez zamknięcie syfonowe o wysokości zasyfonowania 200mm. 15. Zamawiający informuje, że nie należy wykonywać przekrycia zjeżdżalni rurowej płytami z poliwęglanu. 16. Zamawiający informuje, że ziemia z wykopów składowana będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 5km. 17. Zamawiający informuje, że schody zjeżdżalni rurowej (także podest i balustrady) należy wg projektu wykonawczego dostawcy zjeżdżalni. Konstrukcja stalowa - wszystkie elementy konstrukcji stalowej ocynkowane ogniowo zgodnie z normą EN ISO 1461. Kategoria korozyjna środowiska - C4. Konstrukcję stalową wsporczą po ocynkowaniu zabezpieczyć powłokami malarskimi zgodnie z instrukcją producenta farb (kolor RAL 9006). Na stopnie schodowe i podest należy nałożyć nakładki laminatowe, powierzchnia nakładek antypoślizgowa. Projekt wykonawczy dostawcy zjeżdżalni przedstawić Projektantowi do akceptacji. 18. Zamawiający informuje, że drzwi na kondygnacji -1 w pom. -1.23 błędnie opisane jako Dp6 - powinno być Dp5. 19. Inwestycja objęta jest dofinansowaniem ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Wojewódzkiego Wieloletniego Programu Rozwoju Bazy Sportowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe ustala się w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 47 8562 0007 0003 4324 2000 0010 z dopiskiem Wadium przetargowe - RBM Basen. b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), z opisem Wadium przetargowe - RBM Basen należy dołączyć do oferty. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 1 lit. b do e, obejmujący okres związania Wykonawcy ofertą, należy złożyć w biurze - kasie BOSiR Sp. z o.o. w postaci oryginału, a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 6. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonawca wykonał min 2 obiekty budowlane, w tym: 1 obiekt budowlany o kubaturze min. 10 000 m3 wyposażony w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto i 1 obiekt budowlany wyposażony w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym dysponowanie co najmniej: - Kierownik Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 1 obiekcie budowlanym o kubaturze min. 10 000 m3 wyposażonym w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto; - Kierownik Robót w specjalności drogowej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 2 inwestycjach drogowych, o wartości nie niższej niż 400 tys. zł brutto każda; - Kierownik Robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych i gazowych oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 1 obiekcie budowlanym o kubaturze min. 10 000 m3 wyposażonym w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto; - Kierownik Robót w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającym odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót na co najmniej 1 obiekcie budowlanym o kubaturze min. 10 000 m3 wyposażonym w basen wraz z infrastrukturą techniczną, o wartości min. 10 mln zł brutto; - specjalistą w zakresie technologii basenowej, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu lub nadzorowaniu instalacji technologii basenowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wraz z odpowiedzialnością za podwykonawców za szkody w mieniu lub na osobie wyrządzone przez Wykonawcę lub podwykonawców w trakcie realizacji zadania, powstałe w związku z realizacją zadania określonego w kontrakcie, przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia oraz za szkody wyrządzone pracownikom ubezpieczonego powstałe w następstwie wypadku przy pracy, przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 500 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia; - posiadanie środków lub zdolności kredytowej na kwotę 5 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy termin podpisania umów na finansowanie inwestycji ulegnie zmianie; 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku, siły wyższej rozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania stron umowy i którym strony nie mogły zapobiec np. powódź, trąba powietrzna, huragan; 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku, wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych rozumianych jako ciągłe: opady deszczu dłuższych niż 7 dni kalendarzowych, występowanie niskich temperatur uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętą technologią powyżej 7 dni kalendarzowych; 4) zmiany składu zespołu wykonawcy, wymienionego w załączniku nr 6 do SIWZ, pod warunkiem, że jego kwalifikacje i doświadczenie będą równorzędne z wymaganymi w SIWZ i zatwierdzone przez zamawiającego, 5) zmniejszenia przedmiotu zamówienia z przyczyn technicznych lub gospodarczych. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sport.bialogard.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o, ul. Moniuszki 49, 78-200 Białogard, w biurze ośrodka..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o, ul. Moniuszki 49, 78-200 Białogard, w biurze ośrodka..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.