eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Zakup serwera wraz z osprzętem, macierzą dyskową i oprogramowaniem bazodanowym, oprogramowania części szarejkadrowo-płacowe, finanse i księgowość, koszty, ewidencja środków trwałych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-05

Tarnów: Zakup serwera wraz z osprzętem, macierzą dyskową i oprogramowaniem bazodanowym, oprogramowania części szarej: kadrowo-płacowe, finanse i księgowość, koszty, ewidencja środków trwałych
Numer ogłoszenia: 191006 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne "KOL-MED" SP ZOZ , Pl. Dworcowy 6, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6213848, faks 014 6276075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolmed.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup serwera wraz z osprzętem, macierzą dyskową i oprogramowaniem bazodanowym, oprogramowania części szarej: kadrowo-płacowe, finanse i księgowość, koszty, ewidencja środków trwałych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Opis przedmiotu zamówienia 4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego na potrzeby: Centrum Medycznego KOL-MED samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej w Tarnowie, Plac Dworcowy 6, 33-100 Tarnów 4.2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. Dostawę wraz z instalacją sprzętu komputerowego zgodnie z Załącznikiem Nr 9; 4.2.2. Dostawę wraz z instalacją bezterminowej licencji oprogramowania bazy danych ORACLE wersja 10g/11g na procesor (wraz 12 miesięcznym prawem do aktualizacji). Baza danych ORACLE zostanie zainstalowana na serwerze opisanym w Załączniku Nr 9 (serwer 2 procesorowy) i będzie przeznaczona do współpracy z posiadanym przez Zamawiającego modułem ambulatoryjnym KS-SOMED (produkcji KAMSOFT S.A.); 4.2.3. Przeniesienie bazy danych aplikacji ambulatoryjnej KS-SOMED z obecnego serwera na nowy serwer wraz z zapewnieniem ciągłości pracy użytkowników. Baza danych aplikacji KS-SOMED zostanie zainstalowana na dostarczonym motorze bazy danych ORACLE; 4.2.4. Dostawę bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego w części administracyjnej (zwany dalej SZARA) w zakresie modułów: - Finanse Księgowość z modułem Koszty- 4 stanowiska - Ewidencja Majątku Trwałego - 1 stanowisko - Kadry-Płace - dla 300 zatrudnionych (minimum 2 stanowiska) 4.2.5. Dostawę wraz z instalacją bezterminowej licencji oprogramowania bazodanowego - licencja na procesor(y) (wraz 12 miesięcznym prawem do aktualizacji), z którym w sposób bezproblemowy będzie współpracowało oprogramowanie aplikacyjne SZARA, na dostarczonym serwerze opisanym w Załączniku Nr 9; 4.2.6. Dostawę oprogramowania systemowego niezbędnego dla zaoferowanego rozwiązania aplikacyjnego SZARA i oprogramowania KS-SOMED; 4.2.7. Wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego SZARA w zakresie zgodnym: - z punktem 4.2.4 - z punktem 7 załącznika nr 7 do SIWZ - z załącznikiem Nr 8 do SIWZ w środowisku bazodanowym wymienionym w pkt 4.2.5 4.2.8. Szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi oraz administracji oprogramowania SZARA zgodnie z punktem 7 załącznika nr 7 do SWIZ; 4.2.9. Bezpłatne dostarczanie nowych wersji oprogramowania SZARA przez okres 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia; 4.2.10. Świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z punktem nr 4 i punktem nr 8 załącznika nr 7 do SIWZ; 4.2.11. Ciągłą adaptację do wymogów prawa oprogramowania SZARA, oraz wprowadzanie zmian w dokumentacji; 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 4.3.1. załącznik nr 7 pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 4.3.2. załącznik nr 8 pn. Minimalne wymagania funkcjonalne stawiane systemowi; 4.3.3. załącznik nr 9 pn. Minimalne wymagania funkcjonalne sprzętu komputerowego; 4.4. Dodatkowe uwagi: 4.4.1. Miejsce dostawy i wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego: Centrum Medyczne KOL-MED samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej w Tarnowie, Plac Dworcowy 6, 33-100 Tarnów ; 4.4.2. Prace muszą być prowadzone w sposób niekolidujący z działalnością leczniczą przychodni, mając na uwadze szeroko rozumiane dobro pacjentów przychodni; 4.4.3. Obsługa infrastruktury informatycznej powinna zapewniać utrzymanie urządzeń i instalacji w należytym stanie technicznym zapewniającym ich maksymalną sprawność, ciągłość pracy, bezpieczną eksploatację przy zachowaniu wymagań producentów oraz ogólnie obowiązujących przepisów oraz norm; 4.4.4. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca będzie informował Zamawiającego o konieczności naprawy, wymiany lub rozbudowy elementów niezbędnych do prawidłowego działania systemu; 4.4.5. Wykonawca zapewni ciągłość pracy systemu; 4.4.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zakresu prac w sposób ciągły; 4.4.7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu licencji na korzystanie przez Zamawiającego z zintegrowanego systemu informatycznego i dokumentacji do tego systemu; 4.4.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na instalację, uruchomienie, aktualizację, konfigurację i poprawną pracę zintegrowanego systemu informatycznego w zakresie funkcjonalnym ujętym w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, przez 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego; 4.4.9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na instalację, uruchomienie, aktualizację, konfigurację i poprawną pracę oprogramowania systemowego i bazodanowego oraz oprogramowania stacji roboczych i oprogramowania dodatkowego w zakresie ujętym w SIWZ, przez 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego; 4.5. Główny przedmiot: CPV: 48180000-3 - pakiety oprogramowania medycznego 48600000-4 - pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48610000-7 - systemy baz danych 30236000-2 - różny sprzęt komputerowy 80511000-9 - usługi szkolenia personelu 72250000-2 - usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 4.6. W celu potwierdzenia, że oferowany przez wykonawcę sprzęt oraz oprogramowanie odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, do oferty wykonawca winien dołączyć wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ pn. Minimalne wymagania funkcjonalne stawiane systemowi. 4.7. W celu przygotowania prawidłowej oferty zaleca się przyjazd do siedziby Zamawiającego w celu zapoznania się z istniejącą strukturą organizacyjną oraz infrastrukturą telekomunikacyjną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3, 48.60.00.00-4, 48.61.00.00-7, 30.23.60.00-2, 80.51.10.00-9, 72.25.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ Wykonanie w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy (3) dostawy oprogramowania aplikacyjnego w części administracyjnej obejmującej co najmniej moduły: Finanse Księgowość, Finanse Księgowość Koszty, Ewidencja Majątku Trwałego, Kadry-Płace w placówce opieki zdrowotnej wraz z jego instalacją oraz wdrożeniem, dostawą sprzętu komputerowego, bazy danych zrealizowane w ramach odrębnych umów, o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł., brutto każda z dostaw

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ Dysponowanie co najmniej: - jedną osobą posiadającą certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny w stopniu podstawowym, która uczestniczyła w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części administracyjnej dla podmiotu leczniczego na stanowisku kierownika projektu, która to osoba będzie bezpośrednio przed Zamawiającym odpowiadała za realizację zamówienia; - trzema osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj.: stosowne zaświadczenie/certyfikat producenta oferowanego oprogramowania aplikacyjnego potwierdzającego kwalifikacje w zakresie instalacji, wdrożenia, szkolenia i serwisu oraz 3 letnie doświadczenie w dziedzinie instalacji, wdrożenia, szkolenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany osób działających w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy, wyszczególnionych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolmed.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Dworcowy 6 33-100 Tarnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w sekretariacie, budynek B, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.