eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bircza › Naprawa składów, zjazdów na składy oraz dojazdu do składu drewna w Nadleśnictwie Bircza, leśnictwaKuźmina i Wojtkówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Bircza: Naprawa składów, zjazdów na składy oraz dojazdu do składu drewna w Nadleśnictwie Bircza, leśnictwa: Kuźmina i Wojtkówka
Numer ogłoszenia: 190713 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 6725004, 6755343, faks 016 6725004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa składów, zjazdów na składy oraz dojazdu do składu drewna w Nadleśnictwie Bircza, leśnictwa: Kuźmina i Wojtkówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawach zjazdów i dojazdów z dróg leśnych i publicznych na składy drewna oraz składów drewna w leśnictwach: Kuźmina i Wojtkówka. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niezależne części zamówienia. 1. Część zamówienia nr 1: Naprawa dojazdu do składu drewna w Leśnictwie Kuźmina oddział: 229. Skład drewna zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej nr 1430 obrębu ewidencyjnego Kuźmina , gmina Bircza stanowiącej własność Skarbu Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bircza. Zakres prac obejmuje: - Niwelację terenu oraz rozplantowanie urobku (80 m3), - Wykonanie koryta pod nawierzchnię (400 m2), - Profilowanie i zagęszczenie podłoża (680 m2), - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (715 m2), - Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego (680m2), - Profilowanie skarpy (80m3), - Wykonanie rowów odwadniających (250 mb), - Karczowanie pni (3 szt.), Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr SA-2710-24/2013 (zwanej w treści ogłoszenia SIWZ) (dokumentacja projektowa) oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 1e do SIWZ. 2. Część zamówienia nr 2: Naprawa zjazdu na skład i składu drewna w Leśnictwie Wojtkówka oddział: 131. Skład drewna zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej nr 533 obrębu ewidencyjnego Jureczkowa, gmina Ustrzyki Dolne stanowiącej własność Skarbu Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bircza. Zakres prac obejmuje: - Karczowanie pni drzew (10 szt.) i zagajników gęstych z przemieszczeniem poza obręb składu (0,008 ha), - Rozebranie istniejącej nawierzchni zjazdu oraz ponowne wbudowanie kruszywa ( (42m2) - Wykonanie przedłużenia przepustu (4 mb), - Wykonanie koryta pod nawierzchnię (136 m2), - Profilowanie i zagęszczenie podłoża (125 m3), - Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych (216 m2), - Profilowanie powierzchni składu wokół zjazdu (400 m2), - Przemieszczenie urobku z wykopów i humusu poza obręb prac oraz rozplantowanie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 1b do SIWZ (dokumentacja projektowa) oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 1e do SIWZ. 3. Część zamówienia nr 3: Naprawa składu drewna w Leśnictwie Wojtkówka oddziały: 118 i 119. Skład drewna zlokalizowany jest na działkach ewidencyjnych nr 724 i 726 obrębu ewidencyjnego Wojtkowa, gmina Ustrzyki Dolne stanowiącej własność Skarbu Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bircza. Zakres prac obejmuje: - Rozebranie istniejącego i wykonanie nowego przepustu (6 mb), - Wykonanie koryta pod nawierzchnię (310 m2), - Profilowanie i zagęszczenie podłoża (140 m2), - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (310 m2), - Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego (450 m2), - Profilowanie powierzchni składu (27 m3), - Wykonanie rowów odwadniających (140 mb), Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 1c do SIWZ (dokumentacja projektowa) oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 1e do SIWZ. 4. Część zamówienia nr 4: Naprawa zjazdów na skład drewna i składu drewna w Leśnictwie Wojtkówka oddział: 73. Skład drewna zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej nr 47 obrębu ewidencyjnego Kwaszenina, gmina Ustrzyki Dolne stanowiącej własność Skarbu Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bircza. Zakres prac obejmuje: - Wykonanie przedłużenia przepustów (7 mb), - Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych (48 m3), - Profilowanie i zagęszczenie powierzchni składu (80 m3), Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 1d do SIWZ (dokumentacja projektowa) oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 1e do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych. (j.t. D.U z 2010 r. nr 113, poz.759 ze zm. zwanej dalej Ustawą), możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia lub rozszerzeniu zakresu prac o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 44.16.31.00 - Rury .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada polisę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy zł) oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy. W przypadku oferty dotyczącej tylko części zamówienia numer 4, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada polisę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 5 000 zł (pięć tysięcy zł). W przypadku braku polisy, Wykonawca przedstawi inny dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty złożone przez Wykonawcę, w celu potwierdzenia posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, zawierają dane określone w innych walutach niż określone w SIWZ, Zamawiający dokona ich przeliczenia wg średniego kursu NBP obowiązującego (publikowanego) na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. Tabela kursów walut na stronie internetowej http://www.nbp.pl/kursy/kursy.html Wykonawcy występujący jako konsorcjum składają wspólną polisę na wymaganą kwotę albo oddzielne polisy dla każdego z członków konsorcjum, z zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia członków konsorcjum wynosi nie mniej niż 20 000,00 złotych (albo 5 000,00 w przypadku oferty złożonej jedynie na część zamówienia numer 4). Ocena warunku na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach, o których mowa w pkt. III.4.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy. b) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 2a do SIWZ. UWAGA: Zamawiający żąda podania w formularzu ofertowym informacji o przynależności (lub jej braku) Wykonawców do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, dołącza do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z dołączonym do formularza wzorem. c) Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 2b do SIWZ - odrębny dla każdej z części zamówienia; dopuszcza się złożenie kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym na podstawie dokumentów stanowiących opis przedmiotu zamówienia pod warunkiem pełnej jego zgodności co do ilości pozycji przedmiarowych ich opisu oraz rozmiaru. d) Wykaz robót, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Brak w/w dokumentu nie wpływa na ocenę oferty i potraktowany zostanie jako oświadczenie, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres i warunki istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty zawarte są w punkcie XX ust. 3 SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr SA-2710-24/2013)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bircza, adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, nr pokoju 103 (tymczasowy sekretariat w budynku siedziby Nadleśnictwa).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.