eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/49/2012 - Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawą analizatora dla Instytutu CZMP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Łódź: ZP/49/2012 - Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawą analizatora dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 190328 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/49/2012 - Dostawa zestawów odczynnikowych wraz z dzierżawą analizatora dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Odczynniki do potwierdzania i monitorowania zakażeń wirusowych metodą influenza molekularną wraz z dzierżawą analizatora.
1. Jakościowy, kompletny test FLU A wykrywający RNA wirusa grypy typu A, B, A/H1N1 bezpośrednio z materiałów klinicznych - 80 ozn.
2. Dzierżawa analizatora do RT-PCR wraz z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem, instruktażem stanowiskowym, ubezpieczeniem, obsługą serwisową, przeglądami technicznymi i podłączeniem do LAB 3000. - 12 m-cy
3. Części zużywalne i materiały eksploatacyjne do analizatora, potrzebne do wykonania w/w ilości badań
Pakiet nr 2 - Testy immunoenzymatyczne płytkowe z możliwością zastosowania w systemie otwartym, przy odczycie absorbancji w zakresie: 400-750 nm i temp. 25°C lub 37oC
1. Oznaczanie przeciwciał klasy IgM przeciw T.gondii - 384 ozn.
2. Oznaczanie przeciwciał klasy IgA przeciw T.gondii - 768 ozn.
3. Oznaczanie przeciwciał klasy IgG przeciw T.gondii - 384 ozn.
Pakiet nr 3 - Testy nie wymagające urządzeń do odczytu automatycznego.
1. Wykrywanie antygenu Pneumocystis w wydzielinie z drzewa oskrzelowego - zestaw - 2000 ozn.
Pakiet nr 4 - Preparaty mikrobiologiczne do kontroli jakości.
1. Kontrola pierwotniakowa - 10 szt.
2. Kontrola Pneumocystis - 10 szt.
Pakiet nr 5 - Odczynniki do badań immunologicznych
I. Odczynniki do oznaczania autoprzeciwciał metodą immunoenzymatyczną
1. Przeciwciała do oznaczania przeciwciał przeciw antygenom Jądrowym (nRNP,SM, SS-A,SS-B,Scl-70, Jo-1, CENP B, dsDNA, histony, Rib.P-Protein-(IgG), metoda immunoblot - 64 ozn
2. Przeciwciała profilu watrobowego(AMA-M2, LKM1, LC-1,SLA/LP)(IgG)-metoda immunoblot - 32 ozn
3. Przeciwciała typu ANCA Profil (MPO,PR3,GBM)-(IgG)metoda immunoblot - 32 ozn
4. Zestawy do oznaczania krążących kompleksów immunologicznych - 192 ozn
5. Test potwierdzenia dla HCV - 40 ozn
II. Odczynniki do oznaczania autoprzeciwciał metodą immunofluorescencji pośredniej 6. Przeciwciała przeciw mięśniom gładkim ASMA (szkiełka z 3 polami) - 60 ozn
7. Przeciwciała przeciwjądrowe ANA (szkiełka z 12 polami) - 960 ozn
8. Przeciwciała przeciw natywnemu nDNA (szkiełka z 6 polami) - 180 ozn
9. Przeciwciała przeciwneutrofilowe ANCA (szkiełka z 6 polami) - 300 ozn
10. Przeciwciała przeciwendomysialne EMA IgA - 384 ozn
11. Przeciwciała przeciwendomysialne EMA IgG - 192 ozn
12. Przeciwciała przeciw korze nadnerczy(szkiełka z 4 polami) - 40 ozn
13. Przeciwciała przeciw sercowe (szkiełka z 3 polami) - 30 ozn
III. Płyny do hodowli komórkowych
14. Podłoże RPMI-1640 z L-glutaminą i NaHCO3 - 10 x 100 ml
15. Płyn PBS (bez jonów Ca++ i Mg++) - 10 x 100 ml
16. Płyn PBS (z jonami Ca++ i Mg++) - 10 x 100 ml
IV. Inne
17. Antybiotyk penicylin/streptomycyna - 40 ml
18. Podłoże do izolacji limfocytów - 400 ml
19. Lektyna (PHA) - 30 ml
20. Bufor TBE 10x koncentrat - 2 l
21. Zestaw do izolacji genomowego DNA - 150 izolacji
22. Agarose for PCR (op 100g) - 200 g
23. Oznaczanie HLA DQ 2 i 8, metodą PCR (celiakia) - 128 ozn
Pakiet nr 6 - Odczynniki do aparatu MININEPH firmy Binding Site
1. Immunoglobuliny - podklasa IgG1 - 5 zestawów
2. Immunoglobuliny - podklasa IgG2 - 5 zestawów
3. Immunoglobuliny - podklasa IgG3 - 5 zestawów
4. Immunoglobuliny - podklasa IgG4 - 5 zestawów
5. Części zużywalne i materiały eksploatacyjne do wykonania ww. ilosci badań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.5.2010, Dz. U. nr 107, poz. 679.
    Dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:
    - CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    - oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    lub
    - Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    o ile wymaga tego ustawa lub
    złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
    Dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:
    -- CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    -- DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
    -- WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych o ile wymaga tego ustawa lub
    złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów:
    2.1. Aktualne karty charakterystyk odczynników
    2.2. Metodyki wykonywania badań w języku polskim
    2.3. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego analizatora oraz skrócona instrukcja obsługi w języku polskim. (dot. Pakiet nr 1)
    3. Zgodnie z Ustawą o opakowaniach i odpadach opakowaniowych z dnia 11.05.2001 r. Dz. U. 63 poz. 638 - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, które z dostarczanych substancji/preparatów posiadają opakowania wielokrotnego a które jednorazowego użytku oraz które z opakowań podlegają obowiązkowi nakładania kaucji. - Oświadczenie Wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania wskazanych w Formularzu Cenowym ilości asortymentu w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania a co za tym idzie liczby opakowań. W wyniku niniejszych zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji;
4. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź, ul.Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno- Położniczy), poziom 0, pok.nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź, ul.Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno- Położniczy), poziom 0, pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.