eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Chojnowie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Chojnów: Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Chojnowie
Numer ogłoszenia: 188790 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Chojnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny słownik zamówień (CPV) : 70330000-3 - usługi zarządzania na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy, 93.71.11.10-9 Usługi utrzymania cmentarza OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Chojnowie, w okresie 1 roku od podpisania umowy . Szczegółowy zakres usług wchodzących w zakres utrzymania cmentarza: 1. Utrzymanie cmentarza komunalnego w tym: a) konserwacja i remonty bieżące obiektów i elementów wyposażenia cmentarza, b) bieżące utrzymanie czystości na terenie cmentarza i obiektów stanowiących jego wyposażenie, łącznie z terenami przyległymi do ogrodzeń, c) zimowe utrzymanie podjazdu na cmentarz, parkingu i alejek na terenie cmentarza, d) letnia konserwacja terenów zielonych, łącznie z pielęgnacją drzewostanu polegająca na : - strzyżenie drzew poprzez ścinanie pędów jednorocnych na drzewach (ok. 300 szt) prowadzonych w formach kulistych w miesiącach styczeń - luty, - zdejmowanie posuszu na wszystkich drzewach w obrębie cmentarza - usuwaniu wiatrołomów e) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem cmentarza a zwłaszcza wywozem nieczystości i zabezpieczeniem możliwości korzystania z wody, f) utrzymywanie właściwej temperatury w kaplicy cmentarnej - Wykonawca zapewni stałe działanie chłodni. Z czynności dotyczących utrzymania wyłącza się remonty kapitalne i inwestycje. 2. Wykonywanie czynności związanych z korzystaniem z cmentarza, w tym: a) stosowanie i nadzorowanie przestrzegania regulaminu cmentarza, b) wskazywanie miejsc pochówku, c) udostępnianie cmentarza i jego obiektów innym podmiotom gospodarczym i osobom fizycznym w granicach dopuszczonych Uchwałami Zarządu Miasta Chojnowa w sprawie regulaminu cmentarza i wysokości opłat za usługi pogrzebowe, ( regulamin cmentarza, cennik w załączeniu) d) pobieranie opłat zgodnie z obowiązującym cennikiem w sprawie korzystania z cmentarza i przekazywanie na dochody Zamawiającego tj. Urzędu Miejskiego w Chojnowie za: - wykupienie miejsca na 20 lat ( przedłużenie na 20 lat następuje po wniesieniu opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem), - rezerwację miejsca na cmentarzu - utrzymanie cmentarza na okres 20 lat - wywóz i składowanie nieczystości oraz wody na okres 20 lat - każdorazowy wjazd na cmentarz - opłata za korzystanie z kaplicy - przechowywanie zwłok w chłodni do 48 godz. 3. Prowadzenie pełnej, zgodnej z aktualnymi w tym zakresie przepisami prawa, dokumentacji cmentarnej, jak ewidencji zgonów i pochówków, ksiąg ewidencyjnych miejsc grzebalnych i innej, niezbędnej dla potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Oryginalny kod CPV: 93.71.11.10 - Usługi utrzymania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; -Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm); -Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą, co do terminu ważności oferty wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się podpisać umowę w przypadku wyboru jego oferty; -Oświadczenie, że w cenie oferty ujęty został pełny zakres prac wynikający z przedmiotu zamówienia oraz wszystkie dodatkowe elementy cenotwórcze; Należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: Uwaga! W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że zobowiązania ich co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a)zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej (każdy podmiot składa dokumenty i oświadczenia swoim zakresie); b)musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c)jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów; Wymagane dokumenty: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. b.Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. c.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. licencję zawodową (ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.), oraz aktualną polisę o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami. d.Wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w formie jaką stanowi Załącznik Nr 3 do formularza ofertowego) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wykaz potwierdzony np.:referencjami). e.Inne dokumenty proponowane przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, I piętro pok. nr 6 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.