eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska › Zakup usług dostosowania pomieszczeń, materiałów, sprzętu i wyposażenia oraz usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu Wsparcie na starcie w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Karczmiska: Zakup usług dostosowania pomieszczeń, materiałów, sprzętu i wyposażenia oraz usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu Wsparcie na starcie w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 188527 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302686 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Karczmiskach, Karczmiska I 310, 24-310 Karczmiska, woj. lubelskie, tel. 081 9287054, faks 081 9287054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług dostosowania pomieszczeń, materiałów, sprzętu i wyposażenia oraz usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu Wsparcie na starcie w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z 9 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia: Część 1 - Zakup usług dostosowania pomieszczeń i materiałów. 2.1.1.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Dostosowanie sali pobytu dziennego - montaż drzwi, wymiana posadzki z wykładzin z tworzywa sztucznego na panele podłogowe, przygotowanie powierzchni do malowania i malowanie ścian, wymiana oświetlenia. 2)Dostosowanie 2 łazienek dla dzieci - wymiana drzwi, tynk wewnętrzny, położenie płytek, montaż ustępu, natrysku i umywalek, prace hydrauliczne, malowanie wymiana oświetlenia. 3)Dostosowanie pomieszczenia kuchenno-socjalnego - dostosowanie układu ścian do powierzchni, ułożenie płytek, montaż umywalki i zlewozmywaka, prace hydrauliczne, malowanie ścian. 4)Dostarczenie 50 l farby do pomalowania ścian w sali zajęć dodatkowych. 5)Dostarczenie 150 kg gładzi gipsowej do wyrównania ścian w sali zajęć dodatkowych. 2.1.2.Usługę należy wykonać zgodnie z uzgodnieniami z zamawiającym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wiedzą budowlaną. Wszystkie użyte i dostarczone materiały muszą spełniać normy i wymagania wymagane przy użytkowaniu przez przedszkole. 2.1.5.Termin realizacji usługi do 30.08.2012 r. Część 2 - Zakup sprzętu multimedialnego i oprogramowania. 2.2.1.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Aparat fotograficzny. 2)Pendraive 4 GB - szt. 4. 3)Zestaw komputerowy z oprogramowaniem. 4)Oprogramowanie Pakiet biurowy. 5)Program antywirusowy. 6)Płyty CD. 7)Płyty DVD. 8)Magnetofon. 9)Odtwarzacz DVD. 10)Zestaw składający się z tablicy interaktywnej, rzutnika multimedialnego, laptopa. 2.2.2.Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagane w opisie parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w Załączniku Nr 2 i Nr 2a do SIWZ. 2.2.3.Zaoferowany sprzęt musi posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające go do użytku w przedszkolu. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz ze sprzętem i wyposażeniem zamawiającemu. 2.2.4.Wykonawca dołączy do sprzętu i oprogramowania stosowne dokumenty i materiały informacyjne, potwierdzające parametry techniczne na podstawie, których zamawiający dokona oceny zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). 2.2.5.Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 2.2.6.Usługa obejmuje również: 1)dostarczenie sprzętu i oprogramowania do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonego sprzętu i oprogramowania, 3)instruktaż personelu w zakresie obsługi sprzętu, 4)dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 5)udzielenie gwarancji oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. 2.2.7.Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 3 - Zakup pomocy dydaktycznych i zabawek. 2.3.1.Zaoferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w SIWZ. 2.3.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu. 2.3.3.Zaoferowane pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 2.3.4.Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż, instalację i uruchomienie dostarczonych pomocy i zabawek oraz instalację i uruchomienie programów komputerowych na wskazanych przez zamawiającego komputerach, 3)instruktaż personelu w zakresie obsługi pomocy i programów, 4)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. 2.3.6.Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 4 - Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych. 2.4.1.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w SIWZ. 2.4.2.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu. 2.4.3.Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 2.4.4.Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. 2.4.5.Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 5 - Zakup mebli i wyposażenia. 2.5.1.Zaoferowane meble i wyposażenie muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w SIWZ. 2.5.2.Zaoferowane meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w przedszkolu przez przedszkolaków. Dokumenty te wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi i zabawkami zamawiającemu. 2.5.3.Zaoferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 2.5.4.Zamówienie obejmuje również: 1)dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy, 2)montaż dostarczonych mebli i ustawienie w miejscu wskazanym przez zamawiającego, 3)udzielenie gwarancji na 24 miesiące oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego. 2.5.6.Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 6 - Zakup materiałów promocyjnych. 2.6.1.Zaoferowane materiały muszą spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w SIWZ. 2.6.2.Zamówienie obejmuje również dostarczenie zamówienia do wskazanych miejsc dostawy. 2.6.3.Termin realizacji usługi do 31.08.2012 r. Część 7 - Zakup usług edukacyjnych. Część 7.1. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć rytmiczno-ruchowych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 1 x 30 minut w tygodniu w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 42 godziny zegarowew godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach. Część 7.2. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach z podziałem na dwie grupy w wymiarze 2 x 30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach. Część 7.3. - Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie warsztatów artystycznych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym w Zespole Szkół w Karczmiskach Przedszkole w Karczmiskach w wymiarze 2 x 30 minut w tygodniu dla grupy w okresie od 1 września 2012 do 30 czerwca 2014 roku, razem 168 godzin zegarowych w godzinach i dniach uzgodnionych z Dyrektorem Zespołu Szkół w Karczmiskach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki 45.45.41.00 - Odnawianie 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projektu Wsparcie na starcie w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup usług dostosowania pomieszczeń i materiałów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo-Budowlane Michał Furtak, Kraczewice Prywatne 110, 24-320 Poniatowa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18769,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup sprzętu multimedialnego i oprogramowania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AV MULTIMEDIA Małysz, Woźniak sp. j., ul. Głowackiego 7/7,, 25-368 Kielce25-368, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14527,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17470,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup pomocy dydaktycznych i zabawek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. Z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37409,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37399,67

  • Oferta z najniższą ceną: 37399,67 / Oferta z najwyższą ceną: 37399,67

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć plastycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. Z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8788,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8353,01

  • Oferta z najniższą ceną: 8353,01 / Oferta z najwyższą ceną: 8353,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup mebli i wyposażenia.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. Z o.o., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14712,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14698,21

  • Oferta z najniższą ceną: 14698,21 / Oferta z najwyższą ceną: 14698,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 71   

Nazwa: Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć rytmiczno-ruchowych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Biały, ul. Nałęczowska 9/7, 24-320 Poniatowa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1948,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1948,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1948,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1948,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 72   

Nazwa: Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Jakubczyk, ul. 11Listopada 17/11, 24-320 Poniatowa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5621,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5621,53

  • Oferta z najniższą ceną: 5621,53 / Oferta z najwyższą ceną: 5621,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 73   

Nazwa: Zakup usług edukacyjnych - Organizacja i prowadzenie warsztatów artystycznych dla dzieci 3 letnich w oddziale przedszkolnym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Izabela Anna Kamińska, ul. Nadrzeczna 59, 24-310 Karczmiska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5621,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5621,53

  • Oferta z najniższą ceną: 5621,53 / Oferta z najwyższą ceną: 5621,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.