eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa jednorazowego sprzętu anestezjologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Warszawa: Dostawa jednorazowego sprzętu anestezjologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego
Numer ogłoszenia: 18779 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu anestezjologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu anestezjologicznego na potrzeby Szpitala Wolskiego, zgodnie z załącznikiem nr 2 - do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1 - różny sprzęt anestezjologiczny Pakiet nr 2 - systemy zamknięte Pakiet nr 3 - różny sprzęt anestezjologiczny Pakiet nr 4 - przetworniki Pakiet nr 5 - tlenoterapia Pakiet nr 6 - filtry elektrostatyczne Pakiet nr 7 - filtry oddechowe mechaniczne Pakiet nr 8 - maski krtaniowe Pakiet nr 9 - woda do reduktorów Pakiet nr 10 - rurki intubacyjne Pakiet nr 11 - różny sprzęt anestezjologiczny Pakiet nr 12 - zawory i kraniki trójdrożne Pakiet nr 13 - nebulizatory Pakiet nr 14 - zestawy do higieny jamy ustnej Pakiet nr 15 - pojemniki do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego Pakiet nr 16 - różny sprzęt anestezjologiczny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w tym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada: Dokumenty dopuszczające do obrotu. Zgodnie z obowiązującą Ustawą o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z dnia 20 maja 2010 r. z późn. zm.) świadectwami dopuszczającymi do obrotu są: - deklaracja zgodności CE producenta (dla wszystkich klas wyrobu medycznego), - certyfikat zgodności jednostki notyfikującej (dotyczy klas wyrobu medycznego określonych w art. 29 ust. 5 ustawy o Wyrobach Medycznych), - zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Leczniczych, Wyrobów Medycznych zgodnie z art. 58 ust.1 ustawy o Wyrobach Medycznych, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ 2. Materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego pakietu i której pozycji dotyczy dokument 3. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 5. Oświadczenie o dostarczeniu próbek

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy: a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieni należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: 1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy; 2) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy; 3) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 4) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy; 5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 7) zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, 8) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian. 9) zmiany sposobu realizacji umowy, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, uzasadniona jego potrzebami. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o 20% wartości umowy, bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital wolski im dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, pawilon nr 8, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital wolski im dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, pawilon nr 2, Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - różny sprzęt anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - systemy zamknięte.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - różny sprzęt anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - przetworniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - tlenoterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - filtry elektrostatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - filtry oddechowe mechaniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - maski krtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - woda do reduktorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - różny sprzęt anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - zawory i kraniki trójdrożne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - nebulizatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - zestawy do higieny jamy ustnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - pojemniki do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - różny sprzęt anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.