To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-03
Polańczyk: Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Solina w ramach projektu Przedszkole w szkole
Numer ogłoszenia: 187731 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256626 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku, ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie, tel. 013 4692118, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Solina w ramach projektu Przedszkole w szkole.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i doposażenie 9 oddziałów przedszkolnych przy 6 szkołach podstawowych w gminie Solina. Zamówienie obejmuje w szczególności takie elementy jak:
a) wyposażenie wraz z montażem placów zabaw,
b) wyposażenie pomieszczeń przedszkola w: meble, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, tablice interaktywne, naczynia kuchenne, sprzęt AGD i RTV,
c) zakup armatury sanitarnej np.: umywalek, misek ustępowych, nakładek sedesowych, podestów dziecięcych, dozowników mydła, dozowników na ręczniki papierowe, półek na kubeczki.
Dostawa przedmiotu umowy nastąpi do następujących szkół podstawowych:
1. Zespół Szkół im. Józefa Blizińskiego w Bóbrce, Bóbrka 50, 38-623 Lesko
2. Zespół Szkół im. Księdza Franciszka Stopy w Myczkowie, Myczków 109, 38-610 Polańczyk
3. Szkoła Podstawowa w Myczkowcach, Myczkowce 89, 38-623 Lesko
4. Szkoła Podstawowa w Berezce, Berezka 18, 38-610 Polańczyk
5. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Zawozie, Zawóz 65, 38-610 Polańczyk
6. Zespół Szkół Im. Księdza Jana Siuzdaka w Wołkowyi, ul. Szkolna 7, 38-610 Polańczyk
Przedmiot umowy musi być nowy, posiadać deklarację zgodności CE i spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają mają posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty
i atesty dopuszczające do użytku w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Jeżeli na przedmiot umowy udzielana jest gwarancja i jeżeli opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej, to minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od dnia pozytywnego odbioru. W przypadku sprzętu elektronicznego, wyposażenia placów zabaw i sprzętu AGD minimalny okres obowiązkowej gwarancji wynosi 24 miesiące od dnia pozytywnego odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu dostawy na wolny od wad na koszt wykonawcy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia wad.
Przedmiot umowy ma zostać dostarczony do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca dokonana rozładunku i wniesienie przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez osoby upoważnione do odbioru oraz dokona montażu jeżeli przewiduje to opis przedmiotu zamówienia. Wydanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
Wykonawca wyda przedmiot umowy w stanie zupełnym (wolnym od wad), w szczególności wyposażonym w komplet akcesoriów gwarantowanych przez producenta a także karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania ze sprzętu, certyfikaty bezpieczeństwa itp. sporządzone w języku polskim, licencje na oprogramowanie wystawione na rzecz jednostek oświatowych, w których to oprogramowanie będzie użytkowane. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia.
Dostawa ma zostać wykonana w dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-13:00. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić osoby upoważnione do odbioru na dwa dni robocze przed planowaną dostawą.
Szczegółowy opis, ilości poszczególnych elementów wraz z miejscem dostaw, opisy techniczne placów zabaw zawierają się w załącznikach do SIWZ.
Jeżeli gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, sprzętu itp. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń, sprzętu niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie, i na ich podstawie zostanie podjęta przez Zamawiającego decyzja o akceptacji równoważności lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00 - Zabawki 44.41.17.00 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELMAR Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 615786,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 756450,00
Oferta z najniższą ceną: 756450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 757000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI POLAŃCZYK
więcej: przetargi POLAŃCZYK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.