Jasło: Przebudowa ul. Sroczyńskiego oraz przebudowa i budowa nowoprojektowanej ulicy łączącej ul. Towarową z ul. Lwowską o symbolu KL1 wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej w Jaśle.
Etap - I
Ul. Sroczyńskiego km 0+000 - 0+165
Ulica KL1 km 0+000 - 0+310
Numer ogłoszenia: 187192 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4486311, fax 013 4486360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Sroczyńskiego oraz przebudowa i budowa nowoprojektowanej ulicy łączącej ul. Towarową z ul. Lwowską o symbolu KL1 wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej w Jaśle. Etap - I Ul. Sroczyńskiego km 0+000 - 0+165 Ulica KL1 km 0+000 - 0+310.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa ul. Sroczyńskiego oraz przebudowa i budowa nowoprojektowanej ulicy łączącej ul. Towarową z ul. Lwowską o symbolu KL1 wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej w Jaśle - Etap I w zakresie: - przebudowa ul. Sroczyńśkiego - długość 165 m, szerokość jezdni 6,0 m o nawierzchni asfaltowej, kategoria ruchu KR2, chodnik o nawierzchni z kostki brukowej i szerokości 2,0 m - budowy oświetlenia ulicznego - ułożenie kabli doziemnych YAKY 4x50 mm2 o dłu- gości 170 mb z przyłączami i fundamentami do słupów oświetleniowych w ilości 7 szt, - przebudowy kabli teletechnicznych - długość 17,5 mb - budowa kanalizacji deszczowej z rur PCV o średnicy 250 mm dł. 188,9 m i 160 mm dł. 30,4 m wraz ze studniami rewizyjnymi o średn. 1000 mm -7 szt i studzienkami ściekowymi -8 szt - przebudowa i budowa ulicy KL1 - długość 310 m, szerokość jezdni 7,0 - 9,0 m o nawierzchni asfaltowej, kategoria ruchu KR3, chodnik o nawierzchni z kostki brukowej i szerokości 2,0 m - budowa oświetlenia ulicznego - ułożenie kabli doziemnych YAKY 4x50 mm2 o długości 431 m z przyłączami i fundamentami do słupów oświetleniowych w ilości 12 szt - przebudowa kabli teletechnicznych - długość 97 m - budowa kanalizacji deszczowej z rur PCV o średnicy 250 mm dł. 202 m, 160 mm dł. 205 m oraz z rur Wipro o średn. 600 mm dł. 322 m i 800 mm dł. 40 m wraz ze studniami rewizyjnymi o średn. 1000 mm- 25 szt i studzienkami ściekowymi -36 szt - zabezpieczenie wodociągów i kanalizacji sanitarnej - przebudowa gazociągów z rur HDPE o średn. 63 mm, 90 mm, 140 mm, 160 mm, 315 mm o łącznej długości 140 m Roboty należy wykonać zgodnie z technologią i zakresem robót określonym w przedmiarach robót, projekcie budowlano-wykonawczym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Na etapie zawarcia umowy Wykonawca sporządzi i uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania. Harmonogram rzeczowo- finansowy będzie załącznikiem do umowy na realizację przedmiotowego zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 30 000 PLN (trzydzieści tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b/ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie dróg o naw. asfaltowej o wartości nie mniejszej niż brutto 1.000.000 zł wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia, d/ spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób oceny spełniania w/w warunków: Oferta winna być przygotowana zgodnie z pkt. 10 i posiadać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą < spełnia - nie spełnia >. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń dostarczanych przez wykonawcę. 1) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Oświadczenie o akceptacji szczegółowych warunków zamówienia określonych w SIWZ. 6) Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od zawiadomienia o wyborze oferty na warunkach określonych w projekcie umowy /zał. Nr 2 do SIWZ/. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 9) Kopie uprawnień i kopie zaświadczenia przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika robót budowlanych. 10) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy uwzględniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. b/ SIWZ. 11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Należy uwzględniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 ppkt. c/ SIWZ. 12) Wykonawcy występujący wspólnie: Każdy z wykonawców występujących wspólnie jest zobowiązany dołączyć do oferty wszystkie wymagane dokumenty celem potwierdzenia warunków uprawniających każdego z nich oddzielnie do ubiegania się o zamówienie publiczne. Należy również dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami występującymi wspólnie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy występujący wspólnie przedłożą umowę regulującą ich współpracę. 13) Określenie zakresu robót jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku gdy Wykonawca nie będzie samodzielnie wykonywać zamówienia). UWAGA: wszystkie oświadczenia i kserokopie dokumentów muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy składającej ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Jaśle 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle 38-200 Jasło, ul. Rynek 12, pok. nr 19 /Kancelaria/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- "Udzielania świadczeń w zakresie opieki psychologicznej (poradnictwo, doradztwo) w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło"
- Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Scalenie gruntów wsi Gąsówka gm. Tarnowiec na obszarze 192,37ha".
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Przebudowa istniejących miejsc postojowych w miejscowości Przyłęczek
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lębork w roku 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.