eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Warszawa: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 18483 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy , ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, faks 022 5953496.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych zgodnie z Rozdz. III pkt 1 SIWZ niniejszego postępowania. Wymagania wobec Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania wymienionych w Rozdz. III pkt. 1 artykułów w terminie do 48 godzin od momentu pisemnego bądź telefonicznego zlecenia otrzymanego od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, przy czym minimalna wartość zamówienia będzie wynosić 500 zł. 2) Cena zamówienia zawiera koszty transportu do siedziby Zamawiającego, znajdującej się w Warszawie przy ul. Miodowej 6/8, rozładunek dostarczonych artykułów oraz wniesienia ich do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego. 3) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (w przypadku podania nazwy własnej produktu) pod warunkiem, iż będą one porównywalne jakościowo, będą charakteryzowały się podobnymi parametrami i właściwościami. W celu ustalenia spełniania porównywalności zamienników, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, sprawdzenia oferowanych przez Wykonawcę produktów. Ponadto w przypadku zastosowania zamiennika w stosunku do produktu przedstawionego w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ niniejszego postępowania), Wykonawca przedstawi opinię niezależnego rzeczoznawcy w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia, potwierdzającą, iż oferowany zamiennik jest równoważny z wymienionym w SIWZ. Wszystkie oferowane produkty muszą być oryginalnie zapakowane, zgodnie z wymogami polskich norm. 4) Dostarczane każdorazowo przez Wykonawcę artykuły, będą w każdej z pozycji asortymentowej identyczne co do kształtu, wyglądu, koloru i formy, przez cały okres obowiązywania umowy. 5) Złożenie oferty składającej się z produktów nieoryginalnych lub wtórnego odzysku, będzie dyskwalifikować ofertę. 6) Wszystkie oferowane artykuły muszą być zgodne z normami krajowymi (np. PN) lub zagranicznymi (np. DIN), wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy. 7) Na wszystkie oferowane materiały Wykonawca udzieli przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji 8) Ceny zaoferowanych artykułów nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do zmiany (wg swoich potrzeb) ilości zamawianych produktów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.10.00.00 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ; - dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa pokój 204, II p.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 13:45, miejsce: siedziba Zakładu Obsługi Urzędu m.st. Warszawy ul. Miodowa 6/8, 00-251 Warszawa pokój 204, II p.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.