eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie składu i druku broszur oraz wykonanie aktówek dla Wydziału Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Szczecin: Wykonanie składu i druku broszur oraz wykonanie aktówek dla Wydziału Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 184175 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48072063, fax 091 4893976.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie składu i druku broszur oraz wykonanie aktówek dla Wydziału Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy zajmującego się realizacją zamówień dotyczących składu i druku broszur oraz wykonanie aktówek dla Wydziału Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Weryfikacja wskazanych powyżej warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu nr 2 do SIWZ oraz na podstawie następujących dokumentów: 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, spełniający następujące warunki szczegółowe: 3.1. Wykonawcy składający ofertę, muszą wykazać się doświadczeniem poprzez udokumentowanie, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 prace odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonanych prac. 4. Na potwierdzenie spełnienia warunku dodatkowego opisanego w pkt. 3, Wykonawcy winni przedłożyć dokument przedstawiający wykaz prac podobnych na formularzu nr 3 stanowiący załącznik do specyfikacji, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nakładu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty (referencje) potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Pozostałe dokumenty dołączone do oferty. 5.1. Formularz nr 1 - Oferta cenowa 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożą w wyznaczonym terminie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-zachodniopomorskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Mickiewicza 53, 70-385 Szczecin, osobiście lub drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego; Wydział Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, ul. Mickiewicza 53 70-385 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Broszura.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Broszura 1 - (Odnowa i rozwój wsi) 1) Nakład: 2 000 szt. 2) Druk: offsetowy 3) Format: 220 x 220 mm (po złożeniu) 4) Objętość: 6 stron 5) Kolorystyka 4(4 6) Papier karton dwustronnie bielony, dwustronnie powlekany 320 g(m2 7) Laminat matowy całości 8) Lakier UV wybiórczy w całości broszury 9) Falcowanie w formie litery (U) x 2, bigowanie x 2 10) Pakowanie w kartony 11) Projekt, korekta, skład, naświetlenia 12) Zakup zdjęć przez Wykonawcę (min. 300 dpi dla formatu 210 x 210) - 5 szt. 13) Dostawa do siedziby Zamawiającego (Szczecin, ul. Mickiewicza 53) Broszura 2 (Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej) 1) Nakład: 1000 szt. 2) Druk: offsetowy 3) Format: 220 x 220 mm (po złożeniu) 4) Objętość: 6 stron 5) Kolorystyka 4(4 6) Papier karton dwustronnie bielony, dwustronnie powlekany 320 g(m2 7) Laminat matowy całości 8) Lakier UV wybiórczy w całości broszury 9) Falcowanie w formie litery (U) x 2, bigowanie x 2 10) Pakowanie w kartony 11) Projekt, korekta, skład, naświetlenia 12) Zakup zdjęć przez Wykonawcę (min. 300 dpi dla formatu 210 x 210) - 5 szt. 13) Dostawa do siedziby Zamawiającego (Szczecin, ul. Mickiewicza 53) Broszura 3 (Leader) 1) Nakład: 4 000 szt. 2) Druk: offsetowy 3) Format: 220 x 220 mm (po złożeniu) 4) Objętość: 6 stron 5) Kolorystyka 4(4 6) Papier karton dwustronnie bielony, dwustronnie powlekany 320 g(m2 7) Laminat matowy całości 8) Lakier UV wybiórczy w całości broszury 9) Falcowanie w formie litery (U) x 2, bigowanie x 2 10) Pakowanie w kartony 11) Projekt, korekta, skład, naświetlenia 12) Zakup zdjęć przez Wykonawcę (min. 300 dpi dla formatu 210 x 210) - 5 szt. 13) Dostawa do siedziby Zamawiającego (Szczecin, ul. Mickiewicza 53) Broszura 4 (Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi) 1) Nakład: 1 000 szt. 2) Druk: offsetowy 3) Format: 220 x 220 mm (po złożeniu) 4) Objętość: 6 stron 5) Kolorystyka 4(4 6) Papier karton dwustronnie bielony, dwustronnie powlekany 320 g(m2 7) Laminat matowy całości 8) Lakier UV wybiórczy w całości broszury 9) Falcowanie w formie litery (U) x 2, bigowanie x 2 10) Pakowanie w kartony 11) Projekt, korekta, skład, naświetlenia 12) Zakup zdjęć przez Wykonawcę (min. 300 dpi dla formatu 210 x 210) - 5 szt. 13) Dostawa do siedziby Zamawiającego (Szczecin, ul. Mickiewicza 53) Broszura 5 (Scalanie gruntów) 1) Nakład: 1 000 szt. 2) Druk: offsetowy 3) Format: 220 x 220 mm (po złożeniu) 4) Objętość: 6 stron 5) Kolorystyka 4(4 6) Papier karton dwustronnie bielony, dwustronnie powlekany 320 g(m2 7) Laminat matowy całości 8) Lakier UV wybiórczy w całości broszury 9) Falcowanie w formie litery (U) x 2, bigowanie x 2 10) Pakowanie w kartony 11) Projekt, korekta, skład, naświetlenia 12) Zakup zdjęć przez Wykonawcę (min. 300 dpi dla formatu 210 x 210) - 5 szt. 13) Dostawa do siedziby Zamawiającego (Szczecin, ul. Mickiewicza 53).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aktówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ilość: 400 szt. 2) Materiał: skóra ekologiczna, gładka, matowa 3) Kolor: czarny 4) Format: 260 x 380 x 5 cm (+ / - 10 %), tak aby w teczce mieściły się dokumenty w formacie A4 5) Opis: grzbiet teczki z małą chowaną rączką, umożliwiającą noszenie teczki pod pachą, zamykana zamkiem błyskawicznym również po bokach, wnętrze podzielone trzema głębokimi przegrodami, kaskadowo ułożone kieszonki na wizytówki (2 szt.), uchwyty na długopisy (2 szt.), tłoczone w lewym dolnym rogu frontu teczki logo: - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, - Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, - Województwa Zachodniopomorskiego - flagi Unii Europejskiej. powierzchnia każdego z w/w logotypów ma mieć wymiary 3,5 x 3,5 cm 6) Pakowanie w kartony papierowe 7) Dostawa do siedziby Zamawiającego (Szczecin, ul. Mickiewicza 53).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.