eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2889D Pszenno (od skrzyżowania z drogą krajową nr 35) - Wilków, długość 0,753 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Jaworzyna Śląska: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2889D Pszenno (od skrzyżowania z drogą krajową nr 35) - Wilków, długość 0,753 km
Numer ogłoszenia: 183855 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego, ul. Powstańców 12, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8514070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2889D Pszenno (od skrzyżowania z drogą krajową nr 35) - Wilków, długość 0,753 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wykonaniem remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2889D Pszenno (od skrzyżowania z drogą krajową nr 35) - Wilków. Długość odcinka wynosi 0,753 km. Zakres robót obejmuje: - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie remontu cząstkowego, - wymiana uszkodzonych krawężników, - ścinkę poboczy, - regulację wysokościową studzienek, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej, - wykonanie zatoki autobusowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium o wartości 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest aby kierownik robót posiadał uprawnienia budowlane. Do oferty należy dołączyć ważne zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) przynajmniej trzech zadań dotyczących wykonania robót związanych z remontem nawierzchni na odcinku min. 700m.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,- aktualne zaświadczenie z ZUS i US, - wykaz personelu, dokument potwierdzający ,że kierownik robót posiada uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdps.swidnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego ul. Powstańców 12 58-140 Jaworzyna Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdnicy ul. M.Skłodowskiej - Curie 7 58-100 Świdnica III piętro pok. 308.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.