eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Utrzymanie terenów zielonych w Gminie Pilchowice w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Pilchowice: Utrzymanie terenów zielonych w Gminie Pilchowice w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 183698 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144876 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych w Gminie Pilchowice w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywne utrzymanie terenów zielonych w Gminie Pilchowice, zgodnie z wykazem terenów szczegółowo określonych w załączniku Nr 6 do SIWZ 2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt powinien każdorazowo, odpowiednio zabezpieczyć rejon prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. Podane powierzchnie są powierzchniami orientacyjnymi, podanymi w celu oszacowania wartości zamówienia i porównania ofert. Wykonawca nie może zgłaszać roszczeń z tytułu różnic pomiędzy powierzchniami podanymi a rzeczywistymi. 4. Przed przystąpieniem do przetargu zalecane jest zapoznanie się z przedmiotem zamówienia na witrynie internetowej Geoportal, w terenie lub w siedzibie Zamawiającego, celem dokonania oceny i oszacowania rozmiaru prac. 5. Do podstawowych zabiegów należą: koszenie kosiarkami mechanicznymi, kosami w miejscach trudnodostępnych, podkaszanie skupin krzewów, uporządkowanie terenu, wywóz skoszonej trawy i usuniętych samosiewó w, odchwaszczanie ścieżek, zwalczanie barszczu Sosnowskiego metodą chemiczną, zgodnie z wykazem stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ. 6. Wycięcie traw w miejscach trudnodostępnych np. przy znakach, barierach lub częściowo obsadzonych wykonuje się równolegle z głównym koszeniem. 7. Odchwaszczenie dróg parkowych za pomocą środków chwastobójczych (herbicydy) aktualnie dostępnych na rynku, odpowiadających aprobatom technicznym wydanym przez uprawnione jednostek. 8. Prace przy zwalczaniu obcego gatunku inwazyjnego - barszczu Sosnowskiego Heracleum Sosnowski muszą być wykonywane w sposób, który uniemożliwi ponowne zakwitnięcie osobników. W związku z tym, że barszcz Sosnowskiego jest rośliną niebezpieczną prace należy prowadzić z zachowaniem zasad BHP oraz szczególnej ostrożności (np. zastosowanie odzieży ochronnej, wykonywanie prac przy niskim nasłonecznieniu). 9. Wykonawca przystępujący do koszenia trawy i niszczenia chwastów powinien przewidzieć możliwość korzystania z następującego sprzętu: 1. Kosiarek 1) kosiarki trawnikowej spalinowej, do koszenia na mniejszych powierzchniach eksponowanych, takich jak: wysepki, parkingi, szczególnie przy drogach oraz zieleń osiedlową, 2) kosiarki doczepnej do ciągników, do koszenia dużych powierzchni, jak np. łąki, place 3) kosiarki żyłkowej spalinowej do koszenia w miejscach niedostępnych, takich jak: pod ławkami, przy ogrodzeniach, koszach, tablicach informacyjnych. 2. Opryskiwaczy: opryskiwacza plecakowego, do oprysków mniejszych powierzchni i terenów niedostępnych ew. opryskiwacza ciągnikowego, do oprysków dużych powierzchni. 10. Wykonawca winien zagwarantować odpowiedni sprzęt i narzędzia, gwarantujące prawidłowe jakościowo i terminowe wykonywanie prac. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia, uszkodzenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych, alejkach parkowych, dojazdach do terenu budowy oraz trawników. Wykonawca wyposaży swoje pojazdy na własny koszt w urządzenia wymagane w Ustawie prawo o ruchu drogowym - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U.2003.32.262 z późn. zm.). 11. Wszystkie usługi należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszelkie usługi należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP. 12. Prace związane z utrzymaniem zieleni przewiduje się jako prace na zlecenie - rozumie się przez to zadania, które obejmować będą całokształt prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca będzie je realizować na podstawie każdorazowo wystawianych przez Zamawiającego zleceń, z określeniem ich zakresu, miejsca i terminu wykonania. Zlecenie dokonywane będzie za pośrednictwem faxu lub poczty elektronicznej. Termin wykonania poszczególnych prac ustalony będzie każdorazowo i podany na wystawionym przez Zamawiającego zleceniu, przy czym nie może być on dłuższy niż 14 dni. 13. Odbiór robót w tym uporządkowania następować będzie w terminie 3 dni roboczych od daty telefonicznego lub e-mailowego powiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę o zakończeniu prac objętych zleceniem. 14.Odbioru oprysków dokonuje się w momencie, gdy widać reakcję oprysku chemicznego na roślinach. 15. Za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z wymaganiami określonymi w umowie odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Wykonawca jest zobowiązany do informowania na bieżąco Zamawiającego o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na zakres lub termin realizacji prac. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody osób trzecich powstałe na skutek prowadzonych prac lub niewykonania usług objętych umową. W przypadku stwierdzenia wad przy odbiorze Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin na ich usunięcie 16. Roboty przygotowawcze Wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem prac. Do robót tych zalicza się np.: 1) zabezpieczenie materiałów i sprzętu do wykonania danej czynności, 2) przygotowanie i dowóz materiałów i sprzętu do wykonania prac, 3) zabezpieczenie lub oznakowanie miejsca pracy, 4) przygotowanie terenu w sposób wykluczający uszkodzenie używanego przez Wykonawcę sprzętu 17. Koszenie traw i chwastów jest to jeden z podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych na terenach zieleni. Prace obejmują zarówno koszenie na terenach płaskich jak i skarpach według jednej stawki. Roboty obejmują ustalenie obszaru objętego koszeniem, prace przygotowawcze polegające na usunięciu ewentualnych zanieczyszczeń mogących spowodować uszkodzenie kosiarek, dowóz sprzętu i pracowników, koszenie, koszenie w miejscach trudno dostępnych, uporządkowanie terenu i wywóz skoszonej trawy, liści i samosiewów z terenów zgodnie z wykazem terenów objętych zamówieniem określonym szczegółowo w Zał. Nr 6 do SIWZ najpóźniej do 3 dnia po zakończeniu prac. Wszelkie odpady powstałe w wyniku wykonywania usługi są własnością Wykonawcy zatem pozostałości roślinne powstałe w wyniku przeprowadzonych prac Wykonawca winien usunąć bądź zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt. 18. Trawa i chwasty nie mogą powodować ograniczeń widoczności, nie mogą zasłaniać urządzeń drogowych (np. barier, znaków) co może stworzyć zagrożenia dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiejek kosą. 19. Przy chemicznej walce z chwastami, barszczem Sosnowskiego i samosiewami Wykonawca stosuje opryski: 1) środkami chwastobójczymi selektywnymi, likwidującymi chwasty dwuliścienne z tym, że oprysk powinien być Wykonany w okresie intensywnego rozwoju roślin, 2) środkami do całkowitego niszczenia roślin zielonych, przy czym oprysk należy wykonywać w miarę potrzeby przez cały okres wegetacji, od wiosny do jesieni. Należy brać pod uwagę, że środki chemiczne są szkodliwe dla zdrowia i środowiska, a ich nieumiejętne stosowanie może powodować zagrożenie zdrowia i życia ludzi oraz zwierząt. 3) Wykonawca winien poinformować mieszkańców o terminie przeprowadzania oprysków w formie obwieszczenia 20. Trwałe usunięcie samosiewów uzyskuje się przez wykopanie roślin na głębokość minimum 20 cm poniżej płaszczyzny gruntu. Zabieg wykonany w czerwcu jest najbardziej skuteczny. 21. W czasie wykonywania robót należy przeprowadzać ciągłą kontrolę poprawności koszenia trawy i niszczenia chwastów, zgodnie z wymaganiami, w tym w szczególności: 1) usunięcia wszystkich obcych zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarek, 2) usunięcia, zniszczenia skoszonej trawy, chwastów, liści i samosiejek zgodnie z wymaganiami, 3) kontrolowania jakości i ilości środków chwastobójczych przy chemicznym niszczeniu chwastów itp. 22. Przy kalkulowaniu cen jednostkowych należy uwzględnić wszystkie niezbędne składniki oraz ilość osób niezbędnych do wykonania danej czynności. 23. Wykaz kalkulowanych cen jednostkowych wskazuje ceny brutto zawierające wszystkie stosowne narzuty przy uwzględnieniu wszelkich niezbędnych składników min. robocizny, załadunku, transportu, wywozu zanieczyszczeń powstałych podczas wykonywania czynności, materiały, sprzęt, opłaty za składowanie itp. elementy niezbędne do wykonania danej czynności związanej z pielęgnacją, bieżącym utrzymaniem terenów zieleni i usuwaniem chwastów. Cena 1 m2 koszenia obejmuje: ustalenie miejsc koszenia, roboty przygotowawcze (usunięcie obcych zanieczyszczeń z miejsc pracy kosiarki), dostawę i pracę sprzętu do koszenia, koszenie traw, chwastów i usunięcia samosiewów (w wieku do 10 lat), wycięcie traw w miejscach niedostępnych, grabienie i wywóz skoszonej trawy i chwastów, odtransportowanie sprzętu, kontrolę i pomiary. Cena 1 m2 chemicznej walki z chwastami i samosiewami obejmuje: ustalenie miejsc usuwania chwastów, dostawę materiałów i sprzętu, oprysk środkami chwastobójczymi lub środkami do całkowitego niszczenia roślin, odtransportowanie sprzętu, usunięcie obumarłych roślin, kontrolę i pomiary..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. MARGO, ul. Moniuszki 7b/1, 47-420 Kuźnia Raciborska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43952,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80197,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.