eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 8Elewacjeizolacja, tynk, opaska oraz roboty towarzyszące

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-18

Stare Babice: Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 8: Elewacje: izolacja, tynk, opaska oraz roboty towarzyszące
Numer ogłoszenia: 183665 - 2016; data zamieszczenia: 18.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88233 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o., ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 022 7229008, 7529253, faks 022 7229008, 7529253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 8: Elewacje: izolacja, tynk, opaska oraz roboty towarzyszące.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót elewacyjnych ściennych metodą lekką mokrą wraz z cokołami oraz z dostawą i montażem m.in.: rur spustowych, wycieraczek zewnętrznych, przyelewacyjnych daszków zewnętrznych, stopni wejściowych, posadzek, opaski żwirowej w budynku Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury, Hali Sportowej z zapleczem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie przez Wykonawcę zagospodarowania placu budowy wraz z zapleczem budowy. W skład zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza wchodzą: a) Zapewnienie kontenerów biurowych, magazynowych i socjalnych dla własnych potrzeb. b) Wykonanie rozgałęzień od rozdzieli budowlanych elektrycznych dla potrzeb placu budowy dla przedmiotowego zadania. 2) Dostawę i montaż rusztowań zewnętrznych wraz z zabezpieczeniem przed uszkodzeniem oraz zabrudzeniem wykonanych wcześniej pokryć dachowych. 3) Wykonanie elewacji budynku, w tym: a) cokoły z bloczków betonowych z listwami cokołowymi i okapnikiem b) izolacje termiczne ścian i stropów zewnętrznych z wełny mineralnej pod tynk c) izolacje termiczne ścian zewnętrznych z wełny mineralnej pod ścianki licowe d) tynk zewnętrzny na siatce wraz z narożnikami ochronnymi i dodatkowymi wzmocnieniami z siatki w obszarach zagrożonych uderzeniem e) licowanie ścian zewnętrznych łącznie z cokołem z bloczków betonowych ryflowanych z przewiązkami i obróbkami z blachy f) dylatacje z systemowych taśm dylatacyjnych g) systemowe rury spustowe rynnowe wraz z podłączeniem do odpływów spustowych. 4) Wykonanie elementów zewnętrznych, w tym: a) wycieraczki zewnętrzne systemowe b) stopnie zewnętrzne wraz z przygotowaniem podłoża i podkładami c) posadzki zewnętrzne pochylni, rampy i schodów przy budynku d) opaska żwirowa zewnętrzna wraz z obrzeżem betonowym, podkładami na gruncie i geowłókniną e) daszek szklony z profili aluminiowych na podkonstrukcji stalowej przy placu gospodarczym wraz fundamentowaniem i robotami ziemnymi pod słupki daszku i rynną aluminiową wpinaną w profil daszku f) daszek szklony z profili aluminiowych na podkonstrukcji stalowej nad wejściem do GOSIR wraz z rynną aluminiową wpinaną w profil daszku g) drabina zewnętrzna na dach z kabłąkami ze stali nierdzewnej. h) ściek muldowy otwarty szerokości 60cm z prefabrykatów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej 5) Wykonania elewacji wg. załączonych projektów. 6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. i w wersji elektronicznej. 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej: 1) Projekty budowlane a) Projekt zagospodarowania terenu i architektura - projekt budowlany, część I b) Projekt konstrukcji obliczenia statyczne - projekt budowlany, część II c) Projekt instalacji sanitarnych - projekt budowlany, część III d) Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych - projekt budowlany, część IV e) Informacja BIOZ 2) Projekty wykonawcze a) Projekt wykonawczy - architektura - Budynek A b) Projekt wykonawczy - architektura - Budynek B i C 3) Dokumentacja załączona dla celów pomocniczych: a) Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - Budynek A b) Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - Budynek B i C c) Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - Budynek A d) Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - Budynek B i C e) Projekt wykonawczy - instalacje teletechniczne - Budynek A, B i C f) Projekt wykonawczy - instalacje wentylacji mechanicznej - Budynek A g) Projekt wykonawczy - instalacje wentylacji mechanicznej - Budynek B i C 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - architektura etap I i II. 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby prace elewacyjne były wykonywane w pierwszej kolejności w części B - hala sportowa - ściany w osiach 35, b i 52 oraz część A1 ściana w osi 26. 2) Prace elewacyjne metodą lekką suchą wraz z lokalnym ociepleniem, w wykończeniu z okładzin elewacyjnych z płyt włókno-cementowych są w zakresie innego zamówienia - zadanie nr 3 - ślusarka zewnętrzna. 3) Przed przystąpieniem do tynkowania należy przedstawić Zamawiającemu próbki tynków do akceptacji na etapie realizacji. 4) Wykonawca zabezpieczy zamontowane już elementy na czas budowy. 5) Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zabrudzeniem elementów wbudowanych na wcześniejszych etapach takich jak np.: pokrycie dachowe, elementy instalacyjne, ślusarka zewnętrzna, itp. 6) Koszty wywozu kontenerów śmieciowych, ochrony, obsługi ogrodzenia, dróg manewrowych, zaplecza Inwestora, zużycia energii elektrycznej oraz wody i odprowadzenia ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem leży po stronie Wykonawcy. 7) Na budowie prowadzone są prace przez innych wykonawców tj. instalacje, ślusarka zewnętrzna itd. 8) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów szczególnie niebezpiecznych. 9) Wykonawca zapewni kontenery śmieciowe oraz ich opróżnianie dla własnych potrzeb. 10) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami. 11) Obowiązujące wytyczne odnośnie innych branż określone zostały ostatecznie w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 12) Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 13) Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, a załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do skalkulowania ceny ofertowej. Zestawienie załączonych przedmiarów: - Przedmiar - ETAP I - stan wykończeniowy budynku A - Przedmiar - ETAP II - stan wykończeniowy budynku B - Przedmiar - ETAP II - budynek gospodarczy C..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOKBUD Tomasz Karaś, ul. Kruczkowskiego 42, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1480183,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1141099,67

  • Oferta z najniższą ceną: 1141099,67 / Oferta z najwyższą ceną: 1141099,67

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.