eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Okresowa kontrola szczelności instalacji i urządzeń gazowych w nieruchomościach zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-21

Sosnowiec: Okresowa kontrola szczelności instalacji i urządzeń gazowych w nieruchomościach zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 183518 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu , ul. Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3642045, faks 032 3642055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.sosnowiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mzbm.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowa kontrola szczelności instalacji i urządzeń gazowych w nieruchomościach zarządzanych przez MZBM - TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie według potrzeb i na zlecenie Zamawiającego okresowej kontroli szczelności instalacji i urządzeń gazowych, zgodnie z wymogami art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z 2014 r. poz. 40, 768, 822, 1133, 1200, z 2015 r. poz. 151, 200, 443, 528, 774) w 6152 + 96 (Skłodowskiej 14 - wykonanie 2 razy w roku) lokalach usytuowanych w 213 budynkach wraz z kontrolą instalacji i urządzeń gazowych w częściach wspólnych w/w budynków. Wskazane powyżej ilości budynków oraz lokali ustalone zostały na dzień ogłoszenia zamówienia i mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. Zakres kontroli, o której mowa powyżej w szczególności powinien obejmować: a. sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości usytuowania kurków głównych, skrzynek gazowych oraz zaworów odcinających, b. sprawdzenie stanu technicznego, powłoki malarskiej, prawidłowości prowadzenia i mocowania rurociągów gazowych (przewody gazowe w piwnicach, piony gazowe i instalacje lokalowe wraz z oględzinami przejść przewodów przez przegrody budowlane), c. sprawdzenie prawidłowości podłączeń przewodów spalinowych, d. sprawdzenie prawidłowości podłączeń wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach z urządzeniami gazowymi, e. sprawdzenie czy nie wprowadzono samowolnych zmian w instalacji i sposobie użytkowania pomieszczeń, f. kontrolę szczelności głównych przewodów gazowych (poziomy i piony gazowe), g. kontrolę szczelności instalacji gazowych w poszczególnych pomieszczeniach, h. kontrolę szczelności podłączenia kurków głównych, zaworów odcinających, i. kontrolę szczelności podłączenia gazomierzy, j. kontrolę szczelności urządzeń i aparatów gazowych. Kontrole szczelności instalacji i urządzeń gazowych muszą prowadzić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do wykonywania tych prac, a w szczególności posiadające świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru (D) i eksploatacji (E) w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowym i montażowym. Wykonawca posiadać musi bezpieczne i sprawne narzędzia pracy, a przede wszystkim atestowane wykrywacze gazu z aktualnymi świadectwami legalizacji w odpowiedniej ilości, umożliwiającej sprawną i terminową realizację przedmiotu zamówienia. Z przeprowadzonej w poszczególnych lokalach i budynkach kontroli należy każdorazowo sporządzić stosowne protokoły, szczegółowo wskazane we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Kontrole szczelności instalacji i urządzeń gazowych należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi pod stałym nadzorem technicznym z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i ppoż. a w szczególności zgodnie z: -Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z 2014 r. poz. 40, 768, 822, 1133, 1200, z 2015 r. poz. 151, 200, 443, 528, 774) i odpowiednimi rozporządzeniami do Ustawy. -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 ze zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. (Dz.U. z 1999 r. nr 74, poz. 836 ze zmianami) w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych. -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 7 czerwca 2010. (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719 2010.06.30) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. -Polską Normą opracowaną przez Komitet Techniczny ds. Gazownictwa PN-M-34507:2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, do 49% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu rodzaju zamówienia określonego w pkt 3 SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 Ustawy w wysokości 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych), w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski oddział S-c 82 1050 1360 1000 0008 0000 0572 Skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w MZBM - TBS Sp. z o.o. ul. Korczaka 7, Sosnowiec (sekretariat). Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zwrot wadium. Zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. Utrata wadium. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy). Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres: od dnia 28.07.2015r. do dnia 27.08.2015r.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy; przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy W okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się: wykonanie usług w zakresie kontroli szczelności instalacji i urządzeń gazowych. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wylegitymuje się co najmniej trzema usługami o ich łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, obejmującymi wykonanie kontroli szczelności instalacji i urządzeń gazowych, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego (np. referencje). Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o ich łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto, potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt. 10.2. SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu. Dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane należycie, np. referencje wystawione przez poprzednich Zamawiających.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają bezpieczne i sprawne narzędzia pracy, a przede wszystkim atestowane wykrywacze gazu z aktualnymi świadectwami legalizacji w odpowiedniej ilości, umożliwiającej sprawną i terminową realizację przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadających uprawnienia do prowadzenia kontroli szczelności instalacji i urządzeń gazowych, a w szczególności posiadających świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru (D) i eksploatacji (E) w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowych i montażowych. Zamawiający wymaga, aby ze strony Wykonawcy w realizacji zamówienia uczestniczyło, co najmniej 6 osób posiadających świadectwa kwalifikacyjne serii (E), w tym minimum 1 osoba legitymująca się świadectwem kwalifikacyjnym serii (D). Każda z wyżej wymienionych osób winna posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia prac objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca dostarczy Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 10.3 SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu.Wymagane jest załączenie kserokopii uprawnień określonych w pkt. 10.3 SIWZ - świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych na stanowisku dozoru (D) i eksploatacji (E) w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno-pomiarowych i montażowych. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż: 100.000,00 zł. Wykonawca dostarczy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:terminu realizacji zamówienia - na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn technicznych lub przyczyn związanych z organizacją prowadzenia kontroli, których nie było można przewidzieć, powodowanych np. długotrwałą nieobecnością użytkowników lokali, awariami sieci gazowych, przerwami w dostawie gazu, modernizacjami i remontami budynków, itp.; osób uczestniczących w realizacji zamówienia zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany takie były konieczne, a powodowane, np. zdarzeniami losowymi, zmianami kadrowo-personalnymi, utratą wymaganych uprawnień, itp.; ilości budynków oraz ilości lokali podlegających okresowej kontroli szczelności instalacji i urządzeń gazowych, gdy z przyczyn obiektywnych zmiany takie były konieczne i niemożliwe wcześniej do przewidzenia, a powodowane np. zawarciem nowej lub wypowiedzeniem dotychczasowej umowy o zarządzanie lub zmianą jej zakresu; wskazanych przez Wykonawcę Podwykonawców, na skutek wystąpienia uzasadnionych przyczyn, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które wpływałyby na jakość świadczonych usług;zmian sposobu reprezentacji lub zmian siedziby Zamawiającego i Wykonawcy, w tym siedziby ich jednostek organizacyjnych; zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych; informacji zawartych we wzorach protokołów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do umowy oraz informacji zawartych we wzorze zlecenia, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, które mogą być modyfikowane w uzasadnionych przypadkach za zgodą stron, a których to zmian nie można było przewidzieć wcześniej;wszelkich innych zmian, jeśli zaistnieją okoliczności, w których zmiana umowy byłaby korzystna dla Zamawiającego lub niekorzystna, ale niemożliwa wcześniej do przewidzenia;zmiany numeru polisy ubezpieczeniowej na skutek zawarcia nowej polisy po wygaśnięciu poprzednio obowiązującej;zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu ul. Korczaka 7 - pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2015 godzina 09:00, miejsce: MZBM-TBS Sp. z o.o. w Sosnowcu ul. Korczaka 7 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.