To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2015-12-11
¦widnica: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw±: Przebudowa ul. Komunardów w ¦widnicy
Numer og³oszenia: 183447 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 156049 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazw±: Przebudowa ul. Komunardów w ¦widnicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia 3.2.1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z realizacj± zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Komunardów w ¦widnicy, przewidziane do realizacji w 2016 r. 3.2.2. Roboty drogowe stanowi±ce przedmiot zamówienia bêd± siê odbywaæ w ramach istniej±cego pasa drogowego ulic: Komunardów, ¯eromskiego i Ks. Bolko. 3.2.3. Teren dzia³ek 64, 1452 (Tk) , którymi przebiega linia kolejowa nie jest objêty niniejszym zamówieniem. 3.2.4. Przebudowa ulicy Komunardów w ¦widnicy jest realizowana w porozumieniu ze ¦widnickim Przedsiêbiorstwem Wodoci±gów i Kanalizacji Sp. z o. o. (dalej: ¦PWiK), które na odcinku ulicy objêtym przedmiotem zamówienia bêdzie prowadzi³o z wyprzedzeniem inwestycjê polegaj±c± na wymianie sieci wodoci±gowej metod± crakingu. W zwi±zku z tym, roboty drogowe stanowi±ce przedmiot zamówienia bêd± mo¿liwe do wykonania po zakoñczeniu robót sieciowych realizowanych przez ¦PWiK 3.2.5. ¦PWiK na mocy porozumienia z Zamawiaj±cym odst±pi od odtworzenia zdemontowanej (w zwi±zku z realizacj± inwestycji wodoci±gowej) nawierzchni drogi - w zamian bêdzie partycypowa³o w kosztach przedmiotu zamówienia w kwocie, któr± musia³oby ponie¶æ na odtworzenie nawierzchni. 3.2.6. Termin wykonania robót sieciowych, o których mowa w pkt. 3.2.4. bêdzie zale¿ny od warunków atmosferycznych pozwalaj±cych na ich rozpoczêcie. Przewiduje siê, ¿e: 1) ¦PWiK przyst±pi do wymiany sieci wodoci±gowej pomiêdzy 1 marca a 31 marca 2016 r., 2) wymiana sieci bêdzie realizowana w terminie do 4 tygodni, 3) zakoñczenie robót sieciowych nast±pi pomiêdzy 1 i 30 kwietnia, 4) rozpoczêcie robót drogowych, tj. przedmiotu zamówienia nast±pi bezpo¶rednio po zakoñczeniu robót sieciowych i bêdzie trwa³o maksymalnie do 5 tygodni licz±c od dnia protokolarnego przejêcia przez Wykonawcê od ¦PWiK placu budowy, 5) Wykonawca, mo¿e uzgodniæ z ¦PWiK ewentualno¶æ przejmowania placu budowy etapami, tj. po czê¶ciowym wykonaniu robót sieciowych, 6) Ostateczny, nieprzekraczalny termin zakoñczenia prac, zgodnie z rozdz. 4 SIWZ, ustala siê na 15 czerwca 2016 r. 3.2.7. Wykonawca zobowi±zuje siê do ¶cis³ej wspó³pracy z ¦PWiK w zakresie koordynacji robót budowlanych, w szczególno¶ci do uzgadniania i zsynchronizowania terminów realizacji tych robót, do opracowywania wytycznych i uzgadniania projektów czasowych zmian organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji ( o ile oka¿e siê to konieczne), itp. 3.2.8. Przedmiot zamówienia znajduje siê w strefie Aa ochrony konserwatorskiej. W trakcie prowadzenia robót ziemnych Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ we w³asnym zakresie i na koszt w³asny badania archeologiczne, które bêd± nadzorowa³y roboty ziemne objête zamierzeniem bez wp³ywu na ich zakres. 3.2. Wspólny s³ownik zamówieñ publicznych CPV: 45233140- 2 Roboty drogowe 3.3. Lokalizacja 3.3.1. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na dzia³kach nr: 615, 680, 1501; obrêb ewid. 0004 - ¦ródmie¶cie 3.3.2. Zamawiaj±cy zaleca dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod realizacjê przedmiotu zamówienia. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia 3.4.1 Ogólny opis zamówienia 1) Zakres przewidywanych prac obejmuje: a) wykonanie nowej warstwy ¶cieralnej jezdni, b) korektê geometrii ³uków krawê¿nikowych, c) usprawnienie organizacji ruchu (budowa wysepki kanalizuj±cej, zmiany w zakresie przej¶æ dla pieszych), d) przebudowê chodników, e) przebudowê odwodnienia, f) wykonanie nowej obudowy okienek piwnicznych. 2) Prace budowlane bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia dostêpu do wszystkich nieruchomo¶ci dla osób pieszych, umo¿liwienia dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru przez ca³y okres trwania budowy 3) Zakres obszarowy i rzeczowy robót bran¿y jest zgodny z dokumentacj± projektow±, o której mowa w rozdz. 3.6, pkt 3.6.1. 4) Przed przyst±pieniem do robót budowlanych Wykonawca winien wykonaæ geodezyjne zdjêcie wysoko¶ciowe terenu objêtego przedmiotem zamówienia, maj±ce na celu pó¼niejsze odtworzenie istniej±cych spadków b±d¼ ich niewielk± korektê, pozwalaj±c± na poprawê odwodnienia jezdni i chodników. 5) Wszelkie prace w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodoci±gowe, gazowe) nale¿y prowadziæ rêcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez w³a¶ciciela sieci. Przed rozpoczêciem robót przebiegaj±cych w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu, nale¿y próbnymi przekopami ustaliæ po³o¿enie tych sieci. 3.4.2 Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca winien sporz±dziæ geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz± dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym: 1) Wykonawca dostarczy mapê zasadnicz± z naniesionymi zmianami, zatwierdzon± przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w ¦widnicy, w skali 1:500, w wersji: - papierowej - 1 egz. - cyfrowej wektorowej i rastrowej - po 1 egz. 2) Mapê cyfrow± rastrow± nale¿y przygotowaæ zgodnie z nastêpuj±cymi wymaganiami: - skanowanie sekcji map zasadniczych nale¿y wykonaæ z rozdzielczo¶ci± min. 300 dpi, i zapisaæ w formacie TIFF . - kolor skanów - monochromatyczny (1-bitowy) - zeskanowane rastry poddaæ kalibracji; kalibracja rastrów ma zostaæ wykonana w oparciu o wybrane punkty dostosowania (krzy¿e siatki kwadratów) w liczbie co najmniej 20 pkt rozmieszczonych równomiernie na jednym arkuszu mapy - skalibrowane mapy rastrowe pozbawiæ opisu pozaramkowego - zapisaæ w pliku GeoTiff w uk³adzie PUWG2000s5 - tak przygotowane pliki dostarczyæ na p³ycie CD 3) mapê cyfrow± wektorow± nale¿y przygotowaæ w formacie zapisu dwg, dxf lub dgn, 4) tre¶æ mapy nie mo¿e zostaæ przys³oniêta przez inne elementy umieszczone na mapie np. piecz±tki, linie okre¶laj±ce obszar opracowania, metryki, zamalowania itp. 3.4.3 W zakres przedmiotu zamówienia wchodz± równie¿ inne prace niezbêdne do jego nale¿ytego wykonania, w tym: 1) wy³onienie nadzoru archeologicznego zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2) wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, 3) oznakowanie placu budowy, 4) organizacjê zaplecza budowy ( miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 5) bie¿±cy wywóz materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile bêdzie to konieczne (do 10 km), 6) uporz±dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem, 7) niezw³oczne zawiadomienie Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót, 8) sporz±dzenie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, 9) inne czynno¶ci wynikaj±ce ze specyfiki danych robót. 3.5. Charakterystyka robót 3.5.1 Podstawowe dane techniczne: zestawienie obmiarowe nawierzchni i elementów ulic przewidzianych do przebudowy : 1) d³ugo¶æ odcinka drogi 120 m 2) powierzchnia przebudowy 2 615 m2 3) powierzchnia jezdni - nawierzchnia bitumiczna 2 030 m2 4) powierzchnia chodników - kostka betonowa 201 m2 5) powierzchnia chodników - kostka kamienna 359 m2 6) przesadzenie ¿ywop³otów 25 m 7) ustawienie nowych krawê¿ników bet. 191 m 8) nowe obrze¿a chodnikowe kamienne 53 m 9) regulacja wysoko¶ciowa urz±dzeñ obcych 18 szt. 10) budowa studzienek kd dn 500 6 szt. 11) budowa studni rewizyjnej dn 1000 1 szt. 12) budowa przykanalików PCV dn 160 40 m 13) obudowa okienek piwnicznych 6 szt. 3.5.2 Konstrukcje nawierzchni jezdni chodników - zgodnie z projektem budowlanym bran¿y drogowe j- pkt. 4.4.7.2 i 4.4.7.3. 3.5.3 W rejonie przej¶æ dla pieszych nale¿y zamontowaæ kostkê integracyjn± ¿ó³t±. 3.6. Przedmiot zamówienia szczegó³owo zosta³ opisany w: 3.6.1. dokumentacji projektowej (za³±cznik C do SIWZ) sporz±dzonej przez biuro projektowe VIA ROMANA drogi - projektowanie, nadzory; z siedzib±: ul. G³ówna 153F, 58-312 Stare Bogaczowice, obejmuj±cej n/w opracowania : 1) Projekt Budowlany, 2) Projekt zmiany docelowej organizacji ruchu, 3) Szczegó³owe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 4) Przedmiary robót, Uwaga! Za³±czony przedmiar robót stanowi wy³±cznie materia³ pogl±dowy, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie nale¿y mu przypisywaæ roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiar robót za³±czony jest w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiaru nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. 3.6.2. niniejszej SIWZ 3.6.3. Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 3.6.1. znajduje siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Wydzia³ Dróg - pok. 311. 3.6.4. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót budowlanych, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarze robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegó³ow± specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. 3.7. Warunki wykonania robót 3.7.1. Przedmiot zamówienia wykonywany bêdzie zgodnie z nale¿yt± staranno¶ci±, zaplanowanym zakresem oraz sposobem realizacji, w szczególno¶ci zgodnie z dokumentacj± projektow±, o której mowa w pkt. 3.6.1 i niniejszym SIWZ, zaleceniami Zamawiaj±cego i projektem umowy tak, aby dzie³o mog³o byæ przekazane w efekcie koñcowym, jako obiekt w pe³ni funkcjonalny oraz zgodny z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. 3.7.2. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z re¿imem technologicznym, obowi±zuj±cymi przepisami, w tym techniczno - budowlanymi, oraz przepisami BHP. 3.7.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SIWZ, za jako¶æ zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶æ z normami obowi±zuj±cymi, wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t.). 3.7.4. Wszelkie materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê; Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi i ¶rodków transportu. 3.7.5. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, powinny byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem materia³ów nale¿y przed³o¿yæ do akceptacji inspektorowi nadzoru inwestorskiego. O uzyskaniu wy¿ej okre¶lonej akceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego. 3.7.6. Akceptacja materia³ów przez Zamawiaj±cego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, niespe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 3.7.7. Wykonawca zobowi±zany jest do okazania inspektorowi nadzoru oraz Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.5. na ka¿dym etapie realizacji robót 3.7.8. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osobê wskazan± w ofercie, posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 3.7.9. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynno¶ci wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami. 3.7.10. Wykonawca umie¶ci na budowie w widocznym miejscu og³oszenie zawieraj±ce dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia. 3.7.11. Wykonawca, we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zrealizuje tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). 3.7.12. Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz innych nak³adów, niestanowi±cych warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.13. Wykonawca poniesie koszty prób, badañ jako¶ci robót, itp., a tak¿e koszty sporz±dzenia inwentaryzacji powykonawczej robót stanowi±cych przedmiot zamówienia. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.14. Wykonawca we w³asnym zakresie i na koszt w³asny wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, wraz z wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami. 3.7.15. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia dostêpu do wszystkich nieruchomo¶ci dla osób pieszych, umo¿liwienia dojazdu do nieruchomo¶ci oraz dostaw towaru przez ca³y okres trwania budowy 3.7.16. Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ³adu i porz±dku, usuwanie na swój koszt wszelkich ¶mieci, odpadów, opakowañ i innych pozosta³o¶ci po zu¿ytych materia³ach. W przypadku zaniechana, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. 3.7.17. W trakcie oraz przed przyst±pieniem do wykonywania robót Wykonawca we w³asnym zakresie wykona dokumentacjê fotograficzn± oraz inwentaryzacjê przyleg³ego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeñ w³a¶cicieli dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami. 3.7.18. Wykonawca zabezpieczy znaki geodezyjne przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzy je na w³asny koszt. 3.7.19. Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 3.7.20. Roboty nale¿y prowadziæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie obiektu bêd± obci±¿aæ Wykonawcê. 3.7.21. Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 3.7.22. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronê robót i za wszelkie materia³y i narzêdzia u¿ywane do robót od dnia rozpoczêcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru. 3.7.23. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 3.7.24. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów, materia³ów z rozbiórki, nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty zwi±zane z usuniêciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 3.7.25. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w³a¶ciwego dokumentu potwierdzaj±cego przekazanie wszystkich tego wymagaj±cych odpadów do unieszkodliwienia, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 3.7.26. Zamawiaj±cy zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia. 3.7.27. Polecenia Inspektora nadzoru dotycz±ce realizacji robót bêd± wykonywane przez Wykonawcê nie pó¼niej ni¿ w czasie przez niego wyznaczonym, pod gro¼b± wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytu³u wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 3.7.28. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci. 3.7.29. Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiaj±cego. 3.8. Warunki odbioru robót 3.8.1. Wykonawca zg³asza do odbioru wszystkie roboty zanikowe, 3.8.2. Odbiory czê¶ciowe robót bêd± zakoñczone protoko³ami odbioru elementów wykonanych robót. W odbiorach czê¶ciowych uczestnicz±: kierownik budowy lub kierownik robót oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. 3.8.3. Po zakoñczeniu robót Wykonawca zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiaj±cemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 3.8.4. W dniu zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru koñcowego ca³ego zadania, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy, wyniki kontroli jako¶ci, dokumentacjê powykonawcz±, ¶wiadectwa jako¶ci, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty wymienione w rozdz. 3, ust. 3.7, pkt 3.7.5. 3.8.5. Niekompletna dokumentacja odbiorowa powodowaæ bêdzie odmowê Zamawiaj±cego do przyst±pienia do czynno¶ci odbioru koñcowego. 3.8.6. Zamawiaj±cy przyst±pi do czynno¶ci odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót, z zastrze¿eniem jw. Podstaw± rozpoczêcia czynno¶ci odbioru koñcowego bêdzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakoñczeniu wszystkich robót bêd±cych przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiaj±cego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletno¶ci przekazanych mu przez Wykonawcê dokumentów odbiorowych. 3.8.7. Z czynno¶ci odbioru koñcowego robót bêdzie spisany protokó³, zawieraj±cy wszelkie ustalenia dokonane w czasie odbioru, jak te¿ terminy wyznaczone na usuniêcie stwierdzonych przy odbiorze wad. Data podpisania protoko³u odbioru robót jest dat± zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia. 3.8.8. Je¿eli w toku czynno¶ci odbiorowych zostan± stwierdzone wady, to Zamawiaj±cemu przys³uguj± nastêpuj±ce uprawnienia: a/ je¿eli wady nadaj± siê do usuniêcia, mo¿e przerwaæ czynno¶ci lub odmówiæ odbioru do czasu usuniêcia wad, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki, je¿eli taka nast±pi, b/ je¿eli wady nie nadaj± siê do usuniêcia, to: - je¿eli nie uniemo¿liwiaj± one u¿ytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odpowiednio do utraconej warto¶ci u¿ytkowej, estetycznej lub technicznej obni¿yæ wynagrodzenie, - je¿eli wady uniemo¿liwiaj± u¿ytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy lub ¿±daæ wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowuj±c prawo domagania siê kar umownych z tytu³u zw³oki. 3.8.9. Podstaw± do podpisania przez Zamawiaj±cego protoko³u koñcowego odbioru robót bêdzie wykonanie przedmiotu umowy z zastrze¿eniem jak w ustêpie 3.8.8.b. 3.8.10. Zakoñczenie robót i zg³oszenie przez Wykonawcê gotowo¶ci do odbioru koñcowego nast±piæ winno w terminie gwarantuj±cym mo¿liwo¶æ zakoñczenia czynno¶ci odbiorowych i podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie, okre¶lonym w rozdz. 4 SIWZ. 3.8.11. Szczegó³owe warunki odbioru robót s± zgodne z projektem umowy do³±czonym do SIWZ. 2.9. Warunki rozliczenia robót 3.9.1. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala siê wynagrodzenie rycza³towe zgodne z cen± ofertow± Wykonawcy. 3.9.2. Cena rycza³towa uwzglêdnia wszystkie koszty wynikaj±ce z obowi±zków Wykonawcy okre¶lonych w niniejszej SIWZ, i projekcie umowy. 3.9.3. Przedmiot umowy zostanie rozliczony dwiema fakturami. 3.9.4. Pierwsza faktura - czê¶ciowa, na kwotê 75.000,00 z³ brutto, zostanie przez Wykonawcê wystawiona na ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Wodoci±gów i Kanalizacji Sp. z o. o, z siedzib±: 58-100 ¦widnica, ul. Wroc³awska 10. Jest to kwota partycypacji ¦PWiK w kosztach realizacji przedmiotu umowy, ustalona z Zamawiaj±cym na mocy porozumienia, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do projektu umowy 3.9.5. Pierwsza faktura mo¿e zostaæ wystawiona przez Wykonawcê po bezusterkowym wykonaniu robót objêtych przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 75.000,00 z³ brutto. 3.9.6. Podstaw± wystawienia faktury czê¶ciowej s± stosowne protoko³y odbioru elementów wykonanych robót rozliczonych faktur± czê¶ciow±, podpisane przez kierownika budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga: W przypadku nie wype³nienia przez ¦PWiK warunków przyjêtych w porozumieniu z Zamawiaj±cym, dotycz±cych wspó³finansowania zadania (tj. nie zap³aceniu Wykonawcy za roboty objête pierwsz± faktur±) - Zamawiaj±cy przejmie zobowi±zanie p³atnicze na siebie. 3.9.7. Druga faktura - koñcowa, zostanie wystawiona na Zamawiaj±cego po zakoñczeniu przedmiotu zamówienia i protokolarnym- koñcowym odbiorze robót przez Zamawiaj±cego. 3.9.8. Warunkiem wystawienia faktury przez Wykonawcê jest spe³nienie ³±czne ni¿ej wymienionych warunków: 1) zakoñczenie wszystkich robót objêtych zamówieniem, ³±cznie z usuniêciem wad i usterek ustalonych w trakcie odbioru i zawartych w protokole odbioru robót. 2) pozytywny odbiór koñcowy robót potwierdzony podpisanym przez strony protoko³em odbioru koñcowego wykonanych robót, 3) przekazanie Zamawiaj±cemu uporz±dkowanego terenu budowy, 3.9.9. Termin p³atno¶ci faktur ustala siê do 30 dni od daty dostarczenia p³atnikowi. 3.9.10. W przypadku, gdy Wykonawca zleci³ podwykonawcy wykonanie czê¶ci prac, do faktury VAT Wykonawca do³±czy o¶wiadczenia podwykonawców potwierdzaj±ce otrzymanie wszystkich nale¿nych im kwot za roboty wchodz±ce w sk³ad czê¶ci robót, której faktura dotyczy oraz kopie faktur podwykonawców potwierdzone przez podwykonawców za zgodno¶æ z orygina³em wraz z potwierdzeniami dokonanych przelewów. W przypadku nie przekazania wszystkich wymienionych dokumentów termin zap³aty faktury biegnie od momentu z³o¿enia kompletnej faktury. Niekompletna faktura lub b³êdnie wype³niona bêdzie zwrócona. W przypadku gdy Wykonawca nie zleci³ podwykonawcy wykonywania czê¶ci prac, do faktury VAT Wykonawca do³±czy o¶wiadczenie o nie zlecaniu podwykonawcy wykonania czê¶ci prac. 3.9.11. Je¿eli w terminie okre¶lonym w umowie z podwykonawc± Wykonawca nie dokona w ca³o¶ci lub w czê¶ci zap³aty wynagrodzenia podwykonawcy, a podwykonawca zwróci siê z ¿±daniem zap³aty tego wynagrodzenia bezpo¶rednio przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 6471 § 5 k.c. i udokumentuje zasadno¶æ takiego ¿±dania faktur± zaakceptowan± przez Wykonawcê dokumentami potwierdzaj±cymi wykonanie i odbiór fakturowanych robót, Zamawiaj±cy zap³aci na rzecz podwykonawcy kwotê bêd±c± przedmiotem jego ¿±dania. 3.9.12. W przypadku czê¶ciowego udokumentowania rozliczeñ z tytu³u umów o podwykonawstwo, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysoko¶ci pomniejszonej o wysoko¶æ kwot wymagalnych wynagrodzeñ, niewyp³aconych podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Zamawiaj±cy dokona potr±cenia powy¿szej kwoty z p³atno¶ci przys³uguj±cej Wykonawcy. 3.9.13. Szczegó³owe warunki rozliczenia robót s± zgodne z projektem umowy do³±czonym do SIWZ...
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
¦WIDNICKIE PRZEDSIÊBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
¦WIDNICKIE PRZEDSIÊBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
- ¦widnickie Przedsiêbiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spó³ka z o.o., ul. Czêstochowska 12, 58-100 ¦widnica, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 293266,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 309603,30
Oferta z najni¿sz± cen±: 309603,30 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 447077,07
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Transformacja energetyczna budynków mieszkalnych w celu ograniczenia niskiej emisji w Gminie ¦widnica" - ETAP II
- Sprz±tanie pomieszczeñ w S±dzie Rejonowym w ¦widnicy, terenu wokó³ posesji, pomieszczeñ archiwalnych w SO w ¦widnicy oraz pomieszczeñ w O¶rodku Kuratorskim nr 1 w ¦widnicy i nr 4 w ¦wiebodzicach
- Zakup samochodu osobowego elektrycznego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA S¡DU OKRÊGOWEGO W ¦WIDNICY I S¡DU REJONOWEGO W Z¡BKOWICACH ¦L¡SKICH
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 w ¦widnicy, po³o¿onego przy pl. ¦w. Ma³gorzaty 15 w ¦widnicy (...).
- Zakup ambulansu/karetki pogotowia na potrzeby ochrony ludno¶ci
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Przemys³owej w Prabutach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ci±gu drogi powiatowej Nr 1087R Je¿owe - Wola Rani¿owska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu ni¿añskiego - Nowy Nart
- Budowa odcinka ¶cie¿ki pieszo-rowerowej ul. Jab³oniowa w Ksi±¿enicach i w Urszulinie
- Przebudowa ulicy we wsi Krasnoborki w gminie Sztabin w ramach Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ci±gu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jako¶æ Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiêkszaj±cych potencja³ turystyki aktywnej na Roztoczu"
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





