eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Instalowanie znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz malowanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych Miasta Inowrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Inowrocław: Instalowanie znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz malowanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych Miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 183341 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, fax 052 3555250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalowanie znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz malowanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych Miasta Inowrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i zainstalowanie oznakowania pionowego urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz malowanie nawierzchni na drogach gminnych i wewnętrznych miasta Inowrocławia. Część I: - instalowanie znaków drogowych pionowych, typu : znaków ostrzegawczych ( A ) znaków zakazu ( B ) znaków nakazu ( C ) znaków informacyjnych ( D ) znaków kierunku, miejscowości i znaków uzupełniających ( E, F, G, T i U-3,4,5,6,9, lustra drogowe wypukłe typ U-18a,b) Część II - malowanie na nawierzchni dróg znaków drogowych poziomych w postaci linii ciągłych, przerywanych, pojedynczych lub podwójnych, strzałek itp. Część III - instalowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ( U ), w tym: bariery oddzielające ruch pieszy typ U-11a, ogrodzenia segmentowe w postaci ram bez wypełnienia lub z wypełnieniem U-12a ogrodzenia łańcuchowe U-12b słupki blokujące U-12c (wg konstrukcji podanej przez Zleceniodawcę) słupki U-12c ozdobne (wg konstrukcji podanej przez Zleceniodawcę) drogowe bariery ochronne gumowe, segmentowe progi zwalniające U-16 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego określa szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szacunkowe ilości zamawianych usług zawiera formularz ofertowy (załącznik nr 2 do siwz).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. oraz: 5. Wypełniony załącznik nr 1 Oferta. 6. Oświadczenie informujące, czy zamówienia zostanie wykonane siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców - jeżeli tak, to jaka część zamówienia będzie im powierzona.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia 88-100 Inowrocław ul. Prezydenta F.D. Roosevelta 36 Zespół zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia 88-100 Inowrocław ul. Prezydenta F.D. Roosevelta 36 punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Instalowanie znaków drogowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: - instalowanie znaków drogowych pionowych, typu : znaków ostrzegawczych ( A ) znaków zakazu ( B ) znaków nakazu ( C ) znaków informacyjnych ( D ) znaków kierunku, miejscowości i znaków uzupełniających ( E, F, G, T i U-3,4,5,6,9, lustra drogowe wypukłe typ U-18a,b).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: malowanie nawierzchni dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - malowanie na nawierzchni dróg znaków drogowych poziomych w postaci linii ciągłych, przerywanych, pojedynczych lub podwójnych, strzałek itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Instalowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - instalowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ( U ), w tym: bariery oddzielające ruch pieszy typ U-11a, ogrodzenia segmentowe w postaci ram bez wypełnienia lub z wypełnieniem U-12a ogrodzenia łańcuchowe U-12b słupki blokujące U-12c (wg konstrukcji podanej przez Zleceniodawcę) słupki U-12c ozdobne (wg konstrukcji podanej przez Zleceniodawcę) drogowe bariery ochronne gumowe, segmentowe progi zwalniające U-16.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.92-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.