eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa płyt elektrycznych ceramicznych dla Domu Studenckiego nr 4 oraz kuchenek elektrycznych dla Domu Studenckiego nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Kraków: Dostawa płyt elektrycznych ceramicznych dla Domu Studenckiego nr 4 oraz kuchenek elektrycznych dla Domu Studenckiego nr 1
Numer ogłoszenia: 183303 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płyt elektrycznych ceramicznych dla Domu Studenckiego nr 4 oraz kuchenek elektrycznych dla Domu Studenckiego nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat 1: Dostawa płyt elektrycznych ceramicznych do zabudowy w ilości 30 szt. dla Domu Studenckiego nr 4 Wspólny Słownik Zamówień: 39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD) Opis: Dostawa płyt elektrycznych ceramicznych do zabudowy w ilości 30 szt. dla Domu Studenckiego nr 4 . Wykonawca dostarczy i zamontuje płyty po uzgodnieniu dokładnego miejsca i terminu z kierownikiem DS-4. Realizacja zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 13:00. Wymagania techniczne: rodzaj płyty: ceramiczna kolor płyty: czarny wysokość : 5-6 cm szerokość: 59 cm (+/-0,5 cm) głębokość: 52 cm (+/- 0,5 cm) wykonanie płyty: szkło ceramiczne, szlifowane krawędzie ramka: nie panel sterujący: TAK, sterowanie dotykowe(elektroniczne) z przodu na płycie komunikacja: timer elektroniczny wskażnik opadania ciepła: TAK ilość pól grzejnych: 4, o różnej mocy, co najmniej 1 pole poszerzane dwustrefowe zabezpieczenia: przed przegrzaniem gwarancja: minimum 24 miesiące Przykładowa płyta: Zelmer ZPC6015UE lub równoważna. UWAGA: Zamawiający posiada blaty z wyciętymi otworami pod płyty w związku z powyższym wymiary oferowanych płyt muszą być zgodne z wymaganymi w SIWZ aby pasowały do blatów. Temat 2: Dostawa kuchenek elektrycznych wolnostojących z płytą ceramiczną w ilości 5 szt. dla DS-1. Wspólny Słownik Zamówień: 39711361-7 - Kuchenki elektryczne Opis: Dostawa kuchenek elektrycznych wolnostojących z płytą ceramiczną w ilości 5 szt. dla DS-1. Wykonawca dostarczy i rozwiezie kuchenki po uzgodnieniu dokładnego miejsca i terminu z kierownikiem DS-1(wyposażenie kuchni). Realizacja zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 13:00. Wymagania techniczne: klasa energetyczna; A lub A+ kolor: stalowy, front-stal szlachetna wysokość: 85 cm (+/- 1 cm) szerokość: 50 cm (+/- 1 cm) głębokość: 60 cm (+/- 1 cm) sterowanie: minutnik z sygnałem końca pieczenia programowanie: programator elektroniczny płyta ceramiczna: 4 pola grzejne rodzaj piekarnika: elektryczny wymuszony obieg powietrza: TAK wskażnik opadania ciepła: TAK oświetlenie wnętrza: TAK funkcje piekarnika: grill+ grzejnik górny, grill+wentylator+grzejnik górny, funkcja pizza, ogrzewanie dolne, ogrzewanie górne i dolne, termoobieg, wentylator+grzejnik górny+ grzejnik dolny wkłady katalityczne: TAK czyszczenie piekarnika: kataliza gwarancja: minimum 24 miesiące Przykładowa kuchenka Electrolux EKC 513517X lub równoważna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.14.20 - Płyty grzewcze (AGD) 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia.Specyfikacja techniczna pozwalająca na ocenę zgodności oferowanego urządzenia objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ zawierająca typ, model, producenta, parametry techniczne

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kalkulacja ceny oferty-Załącznik nr 5 do SIWZ Formularz ofertowy-Załącznik nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) terminu realizacji umowy w przypadku gdy dotrzymanie terminu pierwotnie ustalonego byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, budynek W9(10-24), pok.110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, budynek W9(10-24), pok.102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.