eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn.Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa zieleńca przy pl. Strzeleckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Wrocław: Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa zieleńca przy pl. Strzeleckim
Numer ogłoszenia: 183012 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126550 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa zieleńca przy pl. Strzeleckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont i modernizacja infrastruktury przestrzeni publicznej służącej ogółowi mieszkańców Obszaru Wsparcia - przebudowa zieleńca przy pl. Strzeleckim polegającego w szczególności na świadczeniu usług doradczych oraz podejmowaniu czynności związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją zadania. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektów, wybranych Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 4088/III/10 z dn. 16.03.2010r. do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. 3. Zakres rzeczowy zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski, w tym: a) nadzór nad realizacją zadania: - roboty ogólnobudowlane: - prace przygotowawcze i rozbiórkowe, - ukształtowanie terenu, - remont i przebudowa ciągów komunikacyjnych, placów i schodów terenowych, - budowa ścieżki rowerowej, - budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem dla małych dzieci, - budowa placu rekreacyjnego dla osób starszych, - zagospodarowanie terenu elementami małej architektury, - budowa niskiego ogrodzenia terenu, - wykonanie i montaż tablic informacyjnych o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej oraz postumenty pod tablice pamiątkowe, - roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - budowa przyłącza wodociągowego i systemu nawadniania. 4.Obowiązki Wykonawcy. 1) Wykonawca ustanowi Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego dla poszczególnych rodzajów robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji przedmiotowych robót budowlanych z zatwierdzonymi projektami i pozwoleniami na budowę, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, wytycznymi Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych w budownictwie, c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru poszczególnych etapów realizacji i odbioru końcowego, d)potwierdzanie wpisami do dziennika budowy faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, e)sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, f)potwierdzanie dokumentów płatności (faktury wraz z załącznikami) i składanie ich do Zamawiającego, g)weryfikacja dokumentów, potwierdzających prawidłowe zakończenie prac budowlanych, składanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, h)dostarczenie Zamawiającemu zaświadczenia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o nie wydaniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy i przystąpienia do użytkowania, i)nieodpłatny udział w przeglądzie wykonanych robót budowlanych przed zakończeniem okresu gwarancyjnego, j)nieodpłatne nadzorowanie usunięcia usterek zgłoszonych przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym, k)informowanie na piśmie przedstawiciela Zamawiającego o przyczynach wstrzymania robót budowlanych, wadach w dokumentacji projektowej, konieczności wykonania badań, prób, ekspertyz dotyczących robót budowlanych, l)opatrzenia wszystkich materiałów informacyjnych (protokoły, raporty, notatki oraz korespondencja) zestawem znaków graficznych. Informacje dotyczące zestawienia znaków graficznych zawarte zostały w załączniku nr 1 do umowy. 5.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres planowanych robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określa Projekt budowlany, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Projekt wykonawczy dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 2)Zadanie inwestycyjne uzyskało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej i musi być realizowane na podstawie wniosku złożonego do Urzędu Marszałkowskiego. Na każde odstępstwo pisemną zgodę musi wyrazić Marszałek Województwa Dolnośląskiego. 3)Przedmiot zamówienia jest prowadzony w koordynacji z realizacją projektu pn. Budowa monitoringu prewencyjnego jako elementu polityki poprawy bezpieczeństwa na Obszarze Wsparcia - zadania realizowanego przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia. 4)wszystkie dokumenty stosowane podczas realizacji zamówienia (tj. protokoły, raporty, notatki i in.) należy obowiązkowo opatrzyć zestawem znaków graficznych ułożonych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Poradniku dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 (obowiązuje najnowsza wersja), który jest dostępny na stronie internetowej www.rpo.dolnyslask.pl oraz uzgodnionym z Zamawiającym. 6.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Wykonawca wniesie na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, które służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 7.Charakterystyka obiektów: Teren zieleńca położony jest przy pl. Strzeleckim we Wrocławiu (działki nr: 27/1, 27/4, 27/5, AM - 19, obręb Plac Grunwaldzki) obejmuje obszar o pow. 1,21 ha. Inwestycja objęta jest Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Nr XXI/1794/04 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 1 kwietnia 2004 roku). Przedmiotowy teren znajduje się w wykazie zabytkowych założeń zieleni miejskiej miasta Wrocławia nie objętych wpisem do rejestru zabytków, ale wymagających opiniowania przez Miejskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Planowana Inwestycja zlokalizowana jest w sąsiedztwie znanych zabytkowych odkryć stanowisk archeologicznych. Prace ziemne muszą być prowadzone pod nadzorem archeologiczno-konserwatorskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektów, wybranych Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 4088/III/10 z dn. 16.03.2010r. do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców, Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Seredyński LIG -Usługi Projektowo-Budowlane, ul. Prusa 96/4, 50-316 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18942,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18942,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24354,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.