eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przeprowadzenie badań marketingowych ruchu turystycznego w Wielkopolsce w roku 2011 i 2013 w celu oszacowania jego wielkości i struktury oraz oceny jakości usług turystycznych i określenia turystycznego wizerunku Wielkopolski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Poznań: Przeprowadzenie badań marketingowych ruchu turystycznego w Wielkopolsce w roku 2011 i 2013 w celu oszacowania jego wielkości i struktury oraz oceny jakości usług turystycznych i określenia turystycznego wizerunku Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 182348 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127364 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 6645233, 234, faks 0-61 6645221.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badań marketingowych ruchu turystycznego w Wielkopolsce w roku 2011 i 2013 w celu oszacowania jego wielkości i struktury oraz oceny jakości usług turystycznych i określenia turystycznego wizerunku Wielkopolski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Przeprowadzenie badań marketingowych ruchu turystycznego w Wielkopolsce w roku 2011 i 2013 w celu oszacowania jego wielkości i struktury oraz oceny jakości usług turystycznych i określenia turystycznego wizerunku Wielkopolski w terminie od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą do dnia 30 listopada 2013 r. zgodnie z poniższymi terminami. W ramach niniejszego przedsięwzięcia zakłada się, iż Wykonawca przeprowadzi 2 cykle badań marketingowych, tj. w roku 2011 i 2013 w następujących terminach: 01.07.2011 r.-30.11.2011 r. oraz 01.07.2013 r.-30.11.2013 r. Zamawiający zastrzega, iż realizacja badań ilościowych i jakościowych ma być przeprowadzona wyłącznie w III kwartale 2011 i 2013 roku. Przedmiotem badań jest wielkość, struktura i dynamika ruchu turystycznego (tj. turystów i odwiedzających jednodniowych), a także poziom satysfakcji odwiedzających zagranicznych i krajowych z konsumowanych usług turystycznych (szerzej: z pobytu) w Wielkopolsce oraz turystyczny wizerunek Wielkopolski. Pozyskanie niezbędnych informacji nastąpi przy wykorzystaniu dwóch uzupełniających się grup metod: A) metod ilościowych, B) metod jakościowych. Badania ilościowe polegać będą na przeprowadzeniu indywidualnych wywiadów standaryzowanych z odwiedzającymi. Minimalna liczba respondentów wynosi 3500, a okres przeprowadzania badań przypadnie na III kwartał 2011 i 2013 roku. Podział liczby kompletnych wywiadów na 2011 i 2013 rok: 1) 1.750 w III kwartale 2011 roku; 2) 1.750 w III kwartale 2013 roku. Badania jakościowe polegać będą na przeprowadzeniu pogłębionych wywiadów grupowych z potencjalnymi odwiedzającymi z województw: mazowieckiego, dolnośląskiego, śląskiego, pomorskiego, łódzkiego oraz wielkopolskiego. Zakładana liczba spotkań wynosi 12, a okres przeprowadzania badań przypadnie na III kwartał 2011 i 2013 roku (po 1 spotkaniu w każdym roku w każdym z wymienionych województw). Od Wykonawcy oczekuje się: a) analizy ruchu turystycznego w województwie wielkopolskim wraz z oszacowaniem jego wielkości, struktury i zachodzących w czasie zmian (badania ilościowe), b) badania satysfakcji z pobytu wśród odwiedzających województwo wielkopolskie (badania ilościowe), c) badania wizerunku województwa wielkopolskiego jako regionu turystycznego (badania ilościowe i jakościowe). Przeprowadzenie badań marketingowych potencjału rynku krajowego (Wielkopolski), ma służyć optymalizacji sprzedaży usług turystycznych dla aktualnych i potencjalnych turystów. Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych w Wielkopolsce - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój 79.31.00.00 - Usługi badania rynku 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych Wielkopolski - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIOSTAT Piszczek, Wolny Sp. j., ul. Kościuszki 32/34C4, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 358000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85977,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85977,00 / Oferta z najwyższą ceną: 438126,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.