To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-23
Łódź: Usługa sprzątania w budynkach i na terenie należącym do Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna
Numer ogłoszenia: 180608 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133434 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, faks 042 25 88 105.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w budynkach i na terenie należącym do Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa sprzątania w budynkach i na terenie należącym do Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 10. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zakresem zamówienia objęte są: a) pomieszczenia o łącznej powierzchni do sprzątania ~3.350 m2 b) teren utwardzony i zielony o łącznej powierzchni ~6.470 m2. W budynkach zatrudnionych jest ~250 osób. W budynkach Zamawiającego znajduje się 16 sanitariatów, w tym 15 dla pracowników i 1 dla klientów, Sala Obsługi Podatnika, pomieszczenia biurowe - 84 i socjalne - 4. Powierzchnia wykładzin podłogowych stanowi 2.691 m2. Ilość okien do mycia - 130, o powierzchni 380,21 m2 x 4 = 1.520,84 m2 (szyb do mycia). Ilość niszczarek ~20 szt. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 8:00 - 16:00, wtorek - 8:00 - 18:00. Usługa sprzątania realizowana będzie: a) po godz. 16:00 w pn., śr., czw., pt. oraz po godz. 18:00 we wt.; b) po godz. 18:00 w ostatnich dniach składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni; c) w godzinach pracy Zamawiającego w obecności pracowników - pomieszczenia kodowane i biurowe (ilość pomieszczeń sprzątanych oraz godziny pracy ustalone zostaną przed podpisaniem umowy); d) w godzinach pracy Zamawiającego - dodatkowo przez wyznaczoną osobę do rozwiązywania problemów na bieżąco (np. bieżące sprzątanie toalet, Sali Obsługi Podatnika). Usługi sprzątania wykonywane są przez pracowników Wykonawcy po uprzednim, codziennym dokonaniu wpisu w odrębnej ewidencji (załącznik nr 1 do umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia dodatkowych dni do wykonywania usługi sprzątania bez dodatkowych opłat: a) po wykonanych pracach remontowych (powierzchnia wyłączona ze sprzątania na czas remontu nie będzie pomniejszona przez Zamawiającego z wynagrodzenia miesięcznego), b) w przypadku zorganizowania Dni Otwartych w US. Wymagana minimalna liczba pracowników do wykonania zamówienia to 7 osób (pomieszczenia biurowe) oraz 1 osoba - teren. Zamawiający wymaga, aby jedna osoba została wyznaczona do pełnienia nadzoru nad personelem sprzątającym i kontaktu z przedstawicielami Zamawiającego. W przypadku zwolnienia lekarskiego bądź urlopu Wykonawca zapewnia zastępstwo z dnia na dzień. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania wszelkich zmian osobowych personelu sprzątającego w obiektach Zamawiającego. Wykonawca zapewnia wykwalifikowany personel, o uregulowanej sytuacji w kwestii zatrudnienia, gwarantuje również estetyczny wygląd osób wykonujących usługę (osoby te ubrane będą w odpowiednią odzież roboczą). Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać identyfikatory z imieniem i nazwiskiem pracownika oraz nazwą Wykonawcy. Wykonawca do wykonania usługi zapewnia następujące środki czystości oraz sprzęt: środki czystości (mleczko do czyszczenia umywalek, mleczko do kurzu, płyn dezynfekujący do toalet, płyn czyszczący do glazury, płyn czyszczący do podłóg, pasta do płytek PCV, płyn do mycia szyb, powierzchni przeszklonych i opraw jarzeniowych, środek do czyszczenia ram okiennych, grzejników, parapetów i listew przypodłogowych, środek do mycia mebli i drzwi, środek do prania wykładzin, żaluzji pionowych, ściereczki antystatyczne, gąbki do czyszczenia, szczotki do wc), wkłady do pojemników do odświeżania powietrza, zainstalowanych w toaletach Zamawiającego, kostki dezynfekujące do toalet, papier toaletowy (MAXI), ręczniki papierowe jednorazowego użytku (listki, rolki), mydło w płynie, worki na śmieci i do niszczarek, co najmniej urządzenie do czyszczenia podłóg, spycharko-ładowarkę do odśnieżania terenu, kosiarkę do koszenia trawy, odkurzacze do dużych pomieszczeń biurowych z filtrem, szczotki do zamiatania terenu, łopaty do odśnieżania, piach i sól do usuwania oblodzeń w okresie zimowym. Wszystkie materiały i sprzęt stosowany do wykonania usługi posiadają atesty i zezwolenia właściwych organów do ich stosowania. Środki czystości są dobrej jakości i stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia. Zamawiający zapewnia Wykonawcy pomieszczenie dla osób sprzątających oraz do przechowywania sprzętu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 23.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SOEN Sp. z o.o., ul. M.C. Skłodowskiej 6/7, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 445824,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175212,00
Oferta z najniższą ceną: 175212,00 / Oferta z najwyższą ceną: 574800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- DZP.26.99.2024 Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych/ współwłasność osób fizycznych i Skarbu Państwa i/lub Gminy Łódź,
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę Urzędu PGRP.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.