eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługa sprzątania w budynkach i na terenie należącym do Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Łódź: Usługa sprzątania w budynkach i na terenie należącym do Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna
Numer ogłoszenia: 133434 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna , ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, faks 042 25 88 105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usgorna.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w budynkach i na terenie należącym do Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa sprzątania w budynkach i na terenie należącym do Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna z siedzibą w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zakresem zamówienia objęte są: a) pomieszczenia o łącznej powierzchni do sprzątania ~3.350 m2 b) teren utwardzony i zielony o łącznej powierzchni ~6.470 m2. W budynkach zatrudnionych jest ~250 osób. W budynkach Zamawiającego znajduje się 16 sanitariatów, w tym 15 dla pracowników i 1 dla klientów, Sala Obsługi Podatnika, pomieszczenia biurowe - 84 i socjalne - 4. Powierzchnia wykładzin podłogowych stanowi 2.691 m2. Ilość okien do mycia - 130, o powierzchni 380,21 m2 x 4 = 1.520,84 m2 (szyb do mycia). Ilość niszczarek ~20 szt. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 8:00 - 16:00, wtorek - 8:00 - 18:00. Usługa sprzątania realizowana będzie: a) po godz. 16:00 w pn., śr., czw., pt. oraz po godz. 18:00 we wt.; b) po godz. 18:00 w ostatnich dniach składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu za rok poprzedni; c) w godzinach pracy Zamawiającego w obecności pracowników - pomieszczenia kodowane i biurowe (ilość pomieszczeń sprzątanych oraz godziny pracy ustalone zostaną przed podpisaniem umowy); d) w godzinach pracy Zamawiającego - dodatkowo przez wyznaczoną osobę do rozwiązywania problemów na bieżąco (np. bieżące sprzątanie toalet, Sali Obsługi Podatnika). Usługi sprzątania wykonywane są przez pracowników Wykonawcy po uprzednim, codziennym dokonaniu wpisu w odrębnej ewidencji (załącznik nr 1 do umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia dodatkowych dni do wykonywania usługi sprzątania bez dodatkowych opłat: a) po wykonanych pracach remontowych (powierzchnia wyłączona ze sprzątania na czas remontu nie będzie pomniejszona przez Zamawiającego z wynagrodzenia miesięcznego), b) w przypadku zorganizowania Dni Otwartych w US. Wymagana minimalna liczba pracowników do wykonania zamówienia to 7 osób (pomieszczenia biurowe) oraz 1 osoba - teren. Zamawiający wymaga, aby jedna osoba została wyznaczona do pełnienia nadzoru nad personelem sprzątającym i kontaktu z przedstawicielami Zamawiającego. W przypadku zwolnienia lekarskiego bądź urlopu Wykonawca zapewnia zastępstwo z dnia na dzień. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania wszelkich zmian osobowych personelu sprzątającego w obiektach Zamawiającego. Wykonawca zapewnia wykwalifikowany personel, o uregulowanej sytuacji w kwestii zatrudnienia, gwarantuje również estetyczny wygląd osób wykonujących usługę (osoby te ubrane będą w odpowiednią odzież roboczą). Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać identyfikatory z imieniem i nazwiskiem pracownika oraz nazwą Wykonawcy. Wykonawca do wykonania usługi zapewnia następujące środki czystości oraz sprzęt: - środki czystości (mleczko do czyszczenia umywalek, mleczko do kurzu, płyn dezynfekujący do toalet, płyn czyszczący do glazury, płyn czyszczący do podłóg, pasta do płytek PCV, płyn do mycia szyb, powierzchni przeszklonych i opraw jarzeniowych, środek do czyszczenia ram okiennych, grzejników, parapetów i listew przypodłogowych, środek do mycia mebli i drzwi, środek do prania wykładzin, żaluzji pionowych, ściereczki antystatyczne, gąbki do czyszczenia, szczotki do wc), - wkłady do pojemników do odświeżania powietrza, zainstalowanych w toaletach Zamawiającego, - kostki dezynfekujące do toalet, - papier toaletowy (MAXI), - ręczniki papierowe jednorazowego użytku (listki, rolki), - mydło w płynie, - worki na śmieci i do niszczarek, - co najmniej urządzenie do czyszczenia podłóg, spycharko-ładowarkę do odśnieżania terenu, kosiarkę do koszenia trawy, odkurzacze do dużych pomieszczeń biurowych z filtrem, szczotki do zamiatania terenu, łopaty do odśnieżania, - piach i sól do usuwania oblodzeń w okresie zimowym. Wszystkie materiały i sprzęt stosowany do wykonania usługi posiadają atesty i zezwolenia właściwych organów do ich stosowania. Środki czystości są dobrej jakości i stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia. Zamawiający zapewnia Wykonawcy pomieszczenie dla osób sprzątających oraz do przechowywania sprzętu. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym obejmującym co najmniej urządzenie do czyszczenia podłóg, spycharko-ładowarkę do odśnieżania terenu, kosiarkę do koszenia trawy, odkurzacze do dużych pomieszczeń biurowych z filtrem, szczotki do zamiatania terenu, łopaty do odśnieżania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt 2 rozdziału IX SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami w pkt 2 rozdziału IX SIWZ. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia W takim przypadku, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usgorna.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź Dział Ogólny pok. 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź Kancelaria Urzędu - pokój 42.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.