eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu ulicy Górnośląskiej na odc. ul. Rozbrat - Wisłostrada w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Warszawa: Wykonanie remontu ulicy Górnośląskiej na odc. ul. Rozbrat - Wisłostrada w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 177913 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82535 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, ul. Podwale 23, 00-261 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 27 70500, faks 22 27 70503.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ulicy Górnośląskiej na odc. ul. Rozbrat - Wisłostrada w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia określają: Nazwa i kod CPV 45 000 000 - 7 - roboty budowlane, 45 111 200 - 0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45 233 252 - 0 - roboty w zakresie nawierzchni ulic, 45 311 100 - 1 - roboty w zakresie okablowania elektrycznego, 45 316 110 - 9 - instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego, 45.11.27.10-5 - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 3. Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 10/1, 10/2, 10/3, 10/4 do SIWZ, 4. Projekty budowlano-wykonawcze stanowiące załączniki nr 11/1, 11/2, 11/3,11/4 do SIWZ, 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki nr 12/1, 12/2. 12/3 do SIWZ, 6. Projekt czasowej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia na roboty budowlane. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres od dnia wprowadzenia wykonawcy na budowę do dnia odbioru końcowego robót, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 4 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u wykonawcy lub podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót ogólnobudowlanych. Termin wykonania zamówienia 1. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż do dnia 31 października 2016 r. od daty podpisania umowy. 2. Długość udzielonej rękojmi liczona w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.31.11.10 - 45.31.11.10 45.31.61.11 - 45.31.61.11 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZUB ADROG Sp. j. Adam Dybcio, Eugenia Dybcio, ul. Dobra 6 m 14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3045357,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2335407,96

  • Oferta z najniższą ceną: 2335407,96 / Oferta z najwyższą ceną: 2951809,07

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.