Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Piła: Zakup pierwszego wyposażenia na potrzeby kształcenia medycznego i okołomedycznego w PWSZ im. Stanisława Staszica w Pile.
Numer ogłoszenia: 177862 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522632, fax 067 3522609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pierwszego wyposażenia na potrzeby kształcenia medycznego i okołomedycznego w PWSZ im. Stanisława Staszica w Pile..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dotyczy następującego wyposażenia: Fantom pielęgnacyjny - 2 szt., Worek samorozprężalny do prowadzenia sztucznej wentylacji typu AMBU lub równoważny - z wymiennymi maseczkami - 2 szt., Fantom do nauki resuscytacji typu AMBU lub równoważny z oprogramowaniem - 1 szt., Głowa do nauki intubacji - 2 szt., Laryngoskop z kompletem łyżek - 2 szt., Kamizelka typu KED - 2 szt., Deska ortopedyczna - 1 szt., Nosze podbierakowe - 2 szt., Fotel karetkowy kardiologiczny - 1 szt., Łóżko lekarskie - 3 szt., Ssak elektryczny - 2 szt., Komplet ortez i protez - 1 kpl., Kabina UGUL + osprzęt pełny + stół SR-3E + kolumna z ławeczką - 1 szt., Tor przeszkód do aktywnej rehabilitacji - 1 kpl., Dynamometr ręczny - 3 szt., Stół do terapii manualnej - 8 szt., Wózek inwalidzki do aktywnej rehabilitacji - 4 szt., Podpórka dwukołowa - 1 szt., Balkonik składany - 1 szt., Kula pachowa - 6 szt., Kula uchylna - 30 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena poprzez sprawdzenie, czy wykonawca złożył stosowne oświadczenie. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonawca był głównym wykonawcą przy realizacji co najmniej jednej dostawy o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu i wartości min. 240.000 zł brutto i potwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie - ocena poprzez sprawdzenie czy wykaz wykonanych dostaw zawiera co najmniej jedną dostawę o wyoskości min. 240.000 zł brutto i czy jej należyte wykonanie jest potwierdzone odpowiednimi dokumentami. Dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania zamówienia - ocena poprzez sprawdzenie, czy wykonawca złożył stosowne oświadczenie. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zadania - ocena poprzez sprawdzenie kompletności wykazu osób. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena poprzez sprawdzenie, czy wykonawca złożył stosowne oświadczenie. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). Oświadczenie, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania zamówienia. Wykaz osób wykonujących zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, I piętro, pokój 110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, budynek A, pok. 119 - kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ratownictwo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fantom pielęgnacyjny - 2 szt., Worek samorozprężalny do prowadzenia sztucznej wentylacji typu AMBU lub równoważny - z wymiennymi maseczkami - 2 szt., Fantom do nauki resuscytacji typu AMBU lub równoważny z oprogramowaniem - 1 szt., Głowa do nauki intubacji - 2 szt., Laryngoskop z kompletem łyżek - 2 szt., Kamizelka typu KED - 2 szt., Deska ortopedyczna - 1 szt., Nosze podbierakowe - 2 szt., Fotel karetkowy kardiologiczny - 1 szt., Łóżko lekarskie - 3 szt., Ssak elektryczny - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fizjoterapia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet ortez i protez - 1 kpl., Kabina UGUL + osprzęt pełny + stół SR-3E + kolumna z ławeczką - 1 szt., Tor przeszkód do aktywnej rehabilitacji - 1 kpl., Dynamometr ręczny - 3 szt., Stół do terapii manualnej - 8 szt., Wózek inwalidzki do aktywnej rehabilitacji - 4 szt., Podpórka dwukołowa - 1 szt., Balkonik składany - 1 szt., Kula pachowa - 6 szt., Kula uchylna - 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Budowa ulicy Glinianej w Pile
- Modernizacja pomieszczeń stołówki wraz z dostosowaniem całego budynku do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa pożarowego.
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
- APARATY DO ZNIECZULEŃ
- Wynajem ambulansów typu C
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Oddziału Urologicznego umożlwiające realizację wysokospecjalistycznych procedur chirurgicznych z zakresu urologii.
- Dostawa implantów przeciwjaskrowych
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.