eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Elbląg: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Numer ogłoszenia: 177694 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu , ul. Ratuszowa 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2398400, faks 55 2398405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu. przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV:Usługi utrzymania gruntów Przedmiot zamówienia składa się z 3 części opisanych w pkt XVIII SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)koszenie trawy 2)podkaszanie ręczne i mechaniczne 3)wywóz skoszonej trawy o łącznej powierzchni 345.803,50m2 na terenie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu w tym: -teren administrowany przez Punkt Obsługi Najemców Nr I-175.031,00m2 -teren administrowany przez Punkt Obsługi Najemców Nr II-108,065,50m2 -teren administrowany przez Punkt Obsługi Najemców Nr III-62.707,00m2 Miejsce realizacji usług: tereny wg Załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na koszeniu terenów zielonych, o powierzchni minimum 60.000 m2 i wartości minimum 30.000 zł z VAT, wykonywanych w ciągu jednego roku. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. powierzchnia i wartość podana w warunku podlegają sumowaniu z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości usług należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych usług, podając datę i kurs. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie przez Wykonawcę: - minimum 3 kosiarkami pielęgnacyjnymi (w obudowach) do terenów zielonych, w tym przynajmniej 1 - samojezdną - minimum 4 kosami spalinowymi - minimum 1 ciągnikiem z przyczepą do wywozu trawy Uwaga : nie dopuszcza się używania na terenie miasta kosiarek rotacyjnych Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia wykazu usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia t.j. wykonania lub wykonywania w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na koszeniu terenów zielonych o powierzchni minimum 60.000 m2 i wartości minimum 30.000 zł z VAT, wykonywanych w ciągu jednego roku oraz załączenia dowodów, że usługi zostały wykonana należycie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut lub umowa spółki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: a) ograniczenia zakresu robót wynikającego z warunków pogodowych lub ograniczeń środków finansowych Zamawiającego, b) zmian w administrowanym przez Zamawiającego zasobie, c) zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT d) zmiany przepisów regulujących zakres umowy, e) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, f) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu; pokój 5; 82-300 Elbląg ul.Ratuszowa 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu; sekretariat - pokój 12; 82-300 Elbląg ul. Ratuszowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr I. Zakres zamówienia obejmuje: 1) koszenie trawy 2) podkaszanie ręczne i mechaniczne 3) wywóz skoszonej trawy o łącznej powierzchni 175.031,00m2 na terenie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr II. Zakres zamówienia obejmuje: 1) koszenie trawy 2) podkaszanie ręczne i mechaniczne 3) wywóz skoszonej trawy o łącznej powierzchni 108.065,50 m2 na terenie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie terenów zielonych w obrębie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr III. Zakres zamówienia obejmuje: 1) koszenie trawy 2) podkaszanie ręczne i mechaniczne 3) wywóz skoszonej trawy o łącznej powierzchni 62.707,00 m2 na terenie administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu - Punkt Obsługi Najemców Nr III.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.