eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Gostynin: Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy
Numer ogłoszenia: 176466 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151664 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej, ul. Zalesie 1A, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. (024) 2357154, faks (024) 2357155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Zamawiającego w okresie od dnia 01.07.2014r. do dnia 30.11.2015r., według czterech jadłospisów przygotowanych przez Zamawiającego, które załączone są do specyfikacji i będą obowiązywać w terminach podanych poniżej: Jesień: pierwszy październik do trzydziestego pierwszego grudnia Zima: pierwszy styczeń do trzydziestego pierwszego marca Wiosna: pierwszy kwiecień do trzydziestego czerwca Lato: pierwszy lipiec do trzydziestego września Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany jadłospisu na równoważny. Jadłospis równoważny zostanie przekazany Wykonawcy z dwutygodniowy wyprzedzeniem. Liczba przygotowywanych posiłków będzie przedstawiona przez Zamawiającego w grafiku jednotygodniowym i może ona wynosić maksymalnie 54 całodzienne posiłki. Zamawiający przewiduje, iż w okresie obowiązywania umowy liczba hospitalizowanych wynosić może około 35 pacjentów, przy czym na dzień ogłoszenia postępowania liczba leczonych wynosi 15 osób. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdego dnia, bez względu na święta i inne uroczystości zamówione posiłki na własny koszt i ryzyko do Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie, ul. Zalesie 1A, w oddzielnych termosach oznaczonych poszczególnymi Zespołami A, B, KOSS i KOZZD. Kwestia udostępnienia termosów przeznaczonych do przewożenia posiłków tj. czy zostaną one udostępnione przez Zamawiającego czy będą własnością Wykonawcy, zostanie określona na etapie podpisywania umowy. Zamawiający określa, iż w przypadku podjęcia decyzji o wykorzystaniu jego termosów są to następujące termosy: 300 MPC, BLANCOTHERM 320K, 350LCD. Do przenoszenia termosów Zamawiającego konieczny będzie udział dwóch osób ze strony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, a następnie wnieść termosy zawierające posiłki dla poszczególnych Zespołów oraz KOSS i KOZZD do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest przesuwanie termosów bezpośrednio po podłodze. Wykonawca zobowiązany jest pozostać w miejscu dostarczenia termosów do momentu policzenia dostarczonych porcji przez kuchenkowe. Miejsce, gdzie Wykonawca wniesie termosy zawierające posiłki zostanie określone przez Zamawiającego i taka informacja zostanie przekazana Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. Odbiór, mycie, wyparzanie i dezynfekcja termosów potrzebnych do świadczenia usługi objętej umową, należy do Wykonawcy. Dostawy posiłków odbywać się będą w godzinach: Śniadanie - godzina 7.30 Obiad wraz z kolacją - godzina 12.45 Działalność o której mowa powyżej nie będzie prowadzona w kuchni Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Catering Company Sp. z o.o., Sp. K., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 335740,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369489,40

  • Oferta z najniższą ceną: 369489,40 / Oferta z najwyższą ceną: 369489,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.