eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Zakup oraz dostawa urządzenia wielofunkcyjnego(skaner kolorowy A3, drukarka i kopiarka) wraz z usługami serwisowymi dotyczącymi konserwacji urządzenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Namysłów: Zakup oraz dostawa urządzenia wielofunkcyjnego(skaner kolorowy A3, drukarka i kopiarka) wraz z usługami serwisowymi dotyczącymi konserwacji urządzenia
Numer ogłoszenia: 175946 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57787 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, pl. Wolności 1, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4103695, faks 077 4103922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz dostawa urządzenia wielofunkcyjnego(skaner kolorowy A3, drukarka i kopiarka) wraz z usługami serwisowymi dotyczącymi konserwacji urządzenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (skaner kolorowy A3, drukarka i kopiarka) wraz z usługami serwisowymi dotyczącymi konserwacji urządzenia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2 (Różny sprzęt komputerowy); 50.31.20.00-5 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego). I Zakup oraz dostawa urządzenia: Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt, którego parametry techniczne i jakościowe będą odpowiadały wymaganiom zawartym w specyfikacji technicznej. Minimalne parametry urządzenia podano w wymaganiach technicznych (zawartych w specyfikacji technicznej) - dodatek nr 3 do SIWZ. Oferowany przez wykonawcę sprzęt musi odpowiadać minimalnym parametrom i nie może być on gorszy jakościowo. W wymaganiach technicznych Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2012, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w wymaganiach technicznych, a jego parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych. Oferowany sprzęt musi zawierać wszystkie elementy startowe i być gotowy do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć informacje z parametrami technicznymi. II Usługi serwisowe dotyczące konserwacji urządzenia: Wykonywanie pełnej obsługi dot. przeglądów i konserwacji (zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi kserokopiarek) w siedzibie Zamawiającego w trakcie trwania gwarancji co 50000 kopii bądź nie rzadziej niż co 6 miesięcy. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zostaną odrzucone na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, jako nieodpowiadające treści SIWZ. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Namysłowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 50.31.20.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Elektroniki ELTROPOL, Pl. Piłsudskiego 15-17c, 45-706 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9755,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9755,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9755,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.