Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Linia: Dostawa asortymentu w ramach projektu pn.: Modernizacja 7 oddziałów przedszkolnych w gminie Linia_III
Numer ogłoszenia: 175803 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia , ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 58 6768582, 6768594, faks 58 676 85 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu w ramach projektu pn.: Modernizacja 7 oddziałów przedszkolnych w gminie Linia_III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Wyposażenie - Artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w oddziałach przedszkolnych, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ II - Wyposażenie - Zabezpieczenia grzejników zabudową, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie CZĘŚĆ III - Wyposażenie - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Przy kalkulacji ceny należy uwzględnić koszty dostawy i ewentualnego montażu asortymentu (dotyczy części II) będącego przedmiotem zamówienia, wniesienie do oznaczonego przez Zamawiającego pomieszczenia, do poszczególnych szkół podstawowych oznaczonych w poszczególnych częściach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 37.82.00.00-2, 30.19.00.00-7, 35.11.00.00-8, 35.11.13.00-8, 44.62.11.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wypełniony i podpisany własnoręcznie przez uprawnione osoby formularz oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany następujących istotnych warunków niniejszej umowy: 1) termin wykonania przedmiotu umowy gdy w trakcie realizacji zadania wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy pod warunkiem, że wynikają z przyczyn, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie są przez niego zawinione; 2) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż asortyment opisany w § 1 niniejszej umowy został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 3) polepszenie parametrów technicznych elementów dostawy; 4) inne warunki umowy, gdy w trakcie realizacji zadania: a) wystąpi konieczność zmiany w nazwie przedmiotu umowy, b) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego. Wprowadzenie tych zmian może nastąpić pod warunkiem powiadomienia drugiej strony na piśmie w terminie do 3 dni od stwierdzenia, że zaistniała jedna z ww. okoliczności oraz potwierdzenia tej sytuacji przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminalinia.com.pl/gmina,ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania--rok-2014.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Modernizacja 7 oddziałów przedszkolnych w gminie Linia, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie - Artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w oddziałach przedszkolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie - Artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w oddziałach przedszkolnych, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Strzepczu Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 37.82.00.00-2, 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie - Zabezpieczenia grzejników zabudową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie - Zabezpieczenia grzejników zabudową, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Miłoszewie Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, która obejmuje następujące jednostki: Szkoła Podstawowa w Linii Szkoła Podstawowa w Niepoczołowicach Szkoła Podstawowa w Pobłociu Szkoła Podstawowa w Kętrzynie Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8, 35.11.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LINIA
więcej: przetargi LINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały biurowe
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa gaśnic przenośnych i przewoźnych - postępowanie nr 43/D
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Rąblów
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.