eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Chorzowskiej 14 oraz Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej i Ośrodka Kuratorskiego Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich zlokalizowanych przy ulicy Zgrzebniok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Siemianowice Śląskie: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Chorzowskiej 14 oraz Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej i Ośrodka Kuratorskiego Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich zlokalizowanych przy ulicy Zgrzebnioka 43A.
Numer ogłoszenia: 175688 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich , ul. Chorzowska 14, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7654306, faks 032 7654306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Chorzowskiej 14 oraz Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej i Ośrodka Kuratorskiego Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich zlokalizowanych przy ulicy Zgrzebnioka 43A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : świadczenie usług telekomunikacyjnych drogą kablową w zakresie telefonii stacjonarnej dla potrzeb Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich mieszczącego się przy ulicy Chorzowskiej 14 oraz Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej i Ośrodka Kuratorskiego Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich mieszczących się w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Zgrzebnioka 43A z wykorzystaniem central Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług z użyciem technologii alternatywnych, tj. np.: VOIP, numery dostępowe, bramki GSM oraz inne. 1. Szczegółowe dane dotyczące usług telekomunikacyjnych: 1) Wykonawca będzie zapewniał Zamawiającemu stały dostęp do takich połączeń jak: połączenia strefowe (lokalne), połączenia międzystrefowe krajowe (międzymiastowe), połączenia międzynarodowe, połączenia do sieci komórkowych, połączenia do Internetu oraz połączenia z numerami alarmowymi, informacyjnymi, biurem numerów oraz świadczenie usług faksowych na wszystkich numerach w obu podanych lokalizacjach. 2) Wszelkie inne usługi dodatkowe związane z usługami telekomunikacyjnymi po cenie nie wyższej niż określono w dostępnym publicznie, aktualnym cenniku operatorskim Wykonawcy dla klientów biznesowych. 3) Opłaty naliczane z dokładnością do jednej sekundy - taryfikacja sekundowa bez opłaty za inicjację połączenia. 4) Wszystkie połączenia z zachowaniem identyfikacji połączenia. 5) Zamawiający zastrzega obowiązek zachowania obecnej numeracji. 6) Wykonawca będzie prowadzić rejestrację ruchu telekomunikacyjnego wychodzącego na własnych urządzeniach rejestrujących z rozbiciem na numery wewnętrzne, a zarejestrowane dane będą podstawą wzajemnych rozliczeń. 7) Centrala nadrzędna powinna zapewnić możliwość przesyłania danych taryfikacyjnych do centrali abonenckiej po wiązce cyfrowej PRA w formie liczby zaliczeń lub kosztu rozmów. 8) Rejestracja ruchu telekomunikacyjnego będzie realizowana w miesięcznych okresach rozliczeniowych, liczonych od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca. 9) Zamawiający wymaga jednakowych cen połączeń bez względu na porę dnia i dzień tygodnia. 10) Realizacja połączeń bez konieczności wybierania prefiksu operatora. 11) Wykonawca udostępni Zamawiającemu bezpłatny dostęp do bilingów rozmów w wersji elektronicznej lub dostarczy je w wersji pisemnej, jako załącznik do faktur. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian generowanego ruchu (zwiększenie lub zmniejszenie), co nie może wpłynąć na zmianę ceny połączeń w poszczególnych kategoriach ruchu wyliczonej na podstawie oferty Wykonawcy. 13) Wykonawca gwarantuje 24-godzinny bezpłatny dostęp Zamawiającego do serwisu Wykonawcy. 14) Rozpoczęcie świadczenia usług i realizacja przedmiotu umowy winna być zapewniona dla każdej lokalizacji i winna umożliwić bezkolizyjne i ciągłe (bez jakichkolwiek przerw technicznych) korzystanie z usług. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi od dnia 01.09.2009. 15) Ewentualne prace związane ze zmianą operatora, muszą być prowadzone po godzinach urzędowania sądu tj po 17.00. w poniedziałki, po 15.30. od wtorku do piątku i bez ograniczeń czasowych w dni wolne od pracy lub w dni świąteczne - po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego. Organizacja prac Wykonawcy nie może utrudniać bieżącej działalności Zamawiającego. 16) Wykonawca, zapewnia przydzielenie indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego. 17) Realizacja usług odbywać się będzie za pomocą Central Zamawiającego. lokalizacja: Chorzowska 14 Nazwa centrali telefonicznej: Alcatel OMNI PCX Dostęp ISDN PRA (30B+D) o numeracji: (32) 7654-300 do 399, lokalizacja: Zgrzebnioka 43a Nazwa centrali telefonicznej: MICROTEL 150 Dostęp 2xISDN DUO BRA 2B+D o numeracji: (32) 7656-115 do 118, Średni miesięczny ruch wychodzący ma następującą strukturę: Połączenia lokalne i strefowe: 5935 minut Połączenia do internetu: 3214 minut Połączenia do sieci komórkowych: 838 minut Połączenia międzystrefowe: 396 minut Połączenia na numery ulgowe 80x: 69 minut Połączenia do biura numerów: 69 połączeń miesięcznie Połączenia międzynarodowe: 2 minuty Zamawiający zastrzega, iż podane ilości minut jak i struktura połączeń są ilościami szacunkowymi, obliczone zostały na podstawie dotychczasowej uśrednionej ilości wykonywanych połączeń i ich struktury. Powyższe dane mają służyć do zilustrowania ruchu telekomunikacyjnego generowanego przez Zamawiającego na potrzeby przygotowania oferty cenowej. 2. Szczegółowe dane dotyczące usług internetowych: 1) Zestawienie stałego łącza dostępu do szerokopasmowego internetu dla Zakładu Kuratorskiej Służby Sądowej i Ośrodka Kuratorskiego w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Zgrzebnioka 43A. Wykonawca musi zapewnić dostęp do Internetu według poniższej specyfikacji: Lp. Lokalizacja połączenia Szybkość Okres realizacji usługi do klienta od klienta 1. 41-106 Siemianowice Śląskie ul. Zgrzebnioka 43A 2048 kbit/s 256 kbit/s 36 m-c 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wszelkie urządzenia niezbędne do zestawienia połączeń. 3) W ramach oferowanej usługi Wykonawca będzie zobowiązany do kompleksowej instalacji i konfiguracji, utrzymania, naprawy i wymiany urządzeń, o których mowa w pkt 2. 4) Łącze bez limitu transferu danych. 5) Łącze musi być doprowadzone do urządzeń aktywnych Zamawiającego znajdujących się w serwerowi budynku, zakończone wtykiem RJ-45 lub portem LAN: 1 x FE (RJ-45). 6) Zamawiający nie dopuszcza świadczenie usługi przy pomocy łączy radiowych. 7) Podane powyżej w tabeli szybkości połączeń określają minimalne wartości wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi przy pomocy łączy symetrycznych i asymetrycznych. 8) Przez szybkość (przepływność) łączy należy rozumieć zdolność danego kanału do przenoszenia informacji binarnej, wyrażoną liczbowo określającą ile bitów danych można przesłać w ciągu 1 sekundy przez medium transmisyjne. W tym przypadku pomiędzy sieciowymi urządzeniami brzegowymi Zamawiającego a sieciowymi urządzeniami brzegowymi Wykonawcy znajdującymi się na styku sieci Wykonawcy z siecią Internet. 9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości blokowania przez Wykonawcę jakichkolwiek portów TCP oraz UDP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: A. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), tj. : 1) posiadają wszelkie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia. B. wykonali w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 usługę zapewnienia stałych połączeń telefonicznych o wartości min. 50 tys. zł przez okres minimum 1 roku. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 lit. A pkt 1 - 3 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale XI. 2. Powyższe warunki są warunkami koniecznymi, jakie Wykonawca musi spełnić, w przypadku nie spełnienia powyższych warunków oferta zostanie odrzucona. 3. Wykonawca zapewnia o spełnieniu powyższych warunków składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 4. Ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia-nie spełnia - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. 5. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 6. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy spełniają przesłanki z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 1) Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólników prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 11) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 12) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 13) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; 14) Wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 7. Z ubiegania się o zamówienie publiczne odrzuca się ofertę, która spełnia przesłanki z art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać : 1. wypełnione, podpisane i opieczętowane ( pieczątką firmową i imienną ) przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową i imienną ) przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki), 4. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w terminie koniecznym do wykonania zamówienia - w przypadku, kiedy Wykonawca nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji), 8. aktualne zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) w zakresie uprawniającym do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokument wymieniony w punktach od 3 do 6 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. Konsorcjum musi ustanowić pełnomocnika do kontaktów z Zamawiającym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Na potwierdzenie informacji określonej w punkcie 3, Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego, kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania W toku analizy i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonych ofert oraz z zastrzeżeniem ust. 1a, 2 art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwania Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemianowice.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich 41-106 Siemianowice Śląskie ul. Chorzowska 14 tel./fax. : 032 76 54 318 pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Sądzie Rejonowym w Siemianowicach Śląskich w pokoju Nr 109 lub w Biurze Podawczym Sądu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.