eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Zakopane: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 174857 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, fax (018) 2017104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na realizacji zadania pod nazwą: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2007/2008 z podziałem na 3 (trzy) Zadania wg podziału określonego w punkcie 3.4. SIWZ. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na ośnieżaniu dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni i poboczy oraz zwalczaniu śliskości zimowej polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego zgodnego z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w prawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. W każdym Zadaniu obejmującym kompleksowe utrzymanie dróg powiatowych, będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego Wykonawca musi zapewnić odśnieżenie zatok oraz przystanków autobusowych oraz wszystkich miejsc manewrowych służących do zawracania autobusów. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2007/2008, o którym mowa wyżej w szczególności obejmuje wykonanie następującego zakresu usług: - Zadanie Nr 1 - odcinek 25,16 km dróg (wg szczegółowego opisu zawartego w SIWZ), - Zadanie Nr 2 - odcinek 12,01 km dróg (wg szczegółowego opisu zawartego w SIWZ), - Zadanie Nr 3 - odcinek 23,17 km dróg (wg szczegółowego opisu zawartego w SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Zadania Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium ( łączna wartość wadium do 3 Zadań wynosi 7.900,00 zł (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każde z Zadań, na które Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Zadania Nr 1 - 3600,00 zł Zadania Nr 2 - 2300,00 zł Zadania Nr 3 - 2000, 00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymogą określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia, II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych usług odpowiadającego wymogą określonym w punkcie 9.2.1) SIWZ, 2) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu niezbędnego sprzętu odpowiadającego wymogą określonym w punkcie 9.2.2) SIWZ - na zasadzie spełnia / nie spełnia, III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogą określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia, IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymogą określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( np. listy referencyjne ), z którego wynika że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej jedną usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia udokumentowane pozytywnymi referencjami (zakres wykonanych usług wymieniony w wykazie musi mieć potwierdzenie w dołączonych do oferty referencjach). Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat świadczył usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg na drogach o kategorii minimum gminnych potwierdzone pozytywnymi referencjami pochodzącymi od zarządcy drogi publicznej - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do SIWZ, 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, tj. posiada lub dysponuje sprzętem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik numer 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi wykazać, że posiada lub dysponuje w minimalnym zakresie sprzętem wskazanym przez Zamawiającego poniżej: a) składając ofertę cenową na świadczenie usług zimowego utrzymania dróg w zakresie Zadania - Nr 1 Wykonawca w minimalnym zakresie musi dysponować następującym sprzętem: - zestaw roboczy: samochód + piaskarka + pług - w ilość sztuk 2, - samochód samowyładowczy o ładowności 8-28 Mg - w ilość sztuk 2, - ładowarka (wykorzystana do załadunku śniegu na samochody) - w ilość sztuk 1, - pług wirnikowy - w ilość sztuk 1. b) składając ofertę cenową na świadczenie usług zimowego utrzymania dróg w zakresie Zadania - Nr 2 Wykonawca w minimalnym zakresie musi dysponować następującym sprzętem: - zestaw roboczy: samochód + piaskarka + pług - w ilość sztuk 2, - pług wirnikowy - w ilość sztuk 1. c) składając ofertę cenową na świadczenie usług zimowego utrzymania dróg w zakresie Zadania - Nr 3 Wykonawca w minimalnym zakresie musi dysponować następującym sprzętem: - zestaw roboczy: samochód + piaskarka + pług - w ilość sztuk 2, - pług wirnikowy - w ilość sztuk 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zakopanem, ulica Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój numer 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ulica Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój numer 1 - Dziennik Podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie - Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2007/2008 w zakresie: Zadanie Nr 1 - odcinek 25,16 km dróg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie - Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2007/2008 w zakresie: Zadanie Nr 2 - odcinek 12,01 km dróg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie - Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2007/2008 w zakresie: Zadania Nr 3 - odcinek 23,17 km dróg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.