eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › zarządzanie projektem pn. Szkolenia specjalistyczne szansą dla etatowych i pozaetatowych pracowników SKO województwWielkopolskiego, Lubuskiego i Zachodniopomorskiego na podniesienie swoich kwalifikacji i umiejętności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Gorzów Wielkopolski: zarządzanie projektem pn. Szkolenia specjalistyczne szansą dla etatowych i pozaetatowych pracowników SKO województw: Wielkopolskiego, Lubuskiego i Zachodniopomorskiego na podniesienie swoich kwalifikacji i umiejętności
Numer ogłoszenia: 174689 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Kolegium Odwoławcze , ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 711 55 13, faks 095 722 31 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie projektem pn. Szkolenia specjalistyczne szansą dla etatowych i pozaetatowych pracowników SKO województw: Wielkopolskiego, Lubuskiego i Zachodniopomorskiego na podniesienie swoich kwalifikacji i umiejętności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zarządzanie projektem pn. Szkolenia specjalistyczne szansą dla etatowych i pozaetatowych pracowników SKO województw: Wielkopolskiego, Lubuskiego i Zachodniopomorskiego na podniesienie swoich kwalifikacji i umiejętności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie ma

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem określonym w SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający odrzuci ofertę, której treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert, oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 3. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W zakresie dokumentów składanych w języku obcym, Zamawiający żąda złożenia tłumaczeń dokumentów potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę. 5. Dopuszcza się używanie w oświadczeniach, ofercie oraz innych wymaganych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. Nr 90, poz. 999, z późn. zm.). 6. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 6.1. Wykonawcy występujący wspólnie, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 7. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: 7.1. W przypadku osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartymi w odpowiednim rejestrze sądowym; 7.2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oferta musi zawierać dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.; 7.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -przez osoby uprawnione przez wszystkich Wykonawców lub pełnomocnika ustanowionego zgodnie z pkt 6.1 niniejszego rozdziału. 8. Zaleca się, aby oferta oraz załączniki były sporządzone zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, przy uwzględnieniu postanowień niniejszego opisu: 8.1. Oferta oraz załączniki powinny być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 8.2. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę; 8.3. W przypadku, gdy do oferty w formie załączników dołączone są kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 9. Każda strona powinna być ponumerowana - brak lub pomyłka w numeracji nie powoduje odrzucenia oferty. 10. Ewentualne błędy w zapisach oferty poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej (błędy nie mogą być poprawiane przy użyciu korektora), z zachowaniem czytelności błędnego zapisu. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem i datą przez osobę (osoby) podpisującą ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej poprawkę)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załączniki dostępne na stronie internetowej SKO w Gorzowie Wlkp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skogorzow.cil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Gorzowie Wlkp. ul. Chrobrego 31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Gorzowie Wlkp. ul. Chrobrego 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 31.08.2011.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Kapitał Ludzki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.