eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Grudziądza Wielkie Tarpno obejmującego teren ograniczony ulicamiLipową, Drogą Kurpiowską, Margaretkową, Kanałem Trynka, Paderewskiego, Jaśminową do granic administracyjnych miasta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Grudziądz: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Grudziądza Wielkie Tarpno obejmującego teren ograniczony ulicami: Lipową, Drogą Kurpiowską, Margaretkową, Kanałem Trynka, Paderewskiego, Jaśminową do granic administracyjnych miasta
Numer ogłoszenia: 17445 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, fax (056) 4510233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Grudziądza Wielkie Tarpno obejmującego teren ograniczony ulicami: Lipową, Drogą Kurpiowską, Margaretkową, Kanałem Trynka, Paderewskiego, Jaśminową do granic administracyjnych miasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Grudziądza Wielkie Tarpno obejmującego teren ograniczony ulicami Lipową, Drogą Kurpiowską, Margaretkową, Kanałem Trynka, Paderewskiego, Jaśminową do granic administracyjnych miasta (powierzchnia około 160 ha), zgodnie z zakresem określonym Uchwałą Nr XV/134/07 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 31 października 2007r. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej (dyskietka oraz płyta CD) oraz w postaci drukowanej w następującej ilości egzemplarzy: -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wewnętrznego opiniowania - w 11 egz. -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do pierwszego czytania - w 8 egz. -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do uzgodnienia - w ilości odpowiednio do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym + 1 egz. -projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia - w 2 egz. -projekt planu do uchwalenia - w 4 egz. -prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - w 2 egz. -projekt planu do publikacji - w 6 egz. -opinie urbanistyczne, wyjaśnienia itp. - w 1 egz. Załączniki graficzne do planu i prognozy oddziaływania na środowisko Wykonawca przekaże: -do wewnętrznego opiniowania, do pierwszego czytania, do uzgodnień, do uchwalenia - w pomniejszonej skali (format A.3); -do wyłożenia oraz po uchwaleniu planu przez Radę Miejską - w skali zgodnej z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; -do publikacji - w skali zgodnej z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, podzielony na arkusze formatu A.4. Za dodatkowe egzemplarze materiałów Wykonawca może żądać zapłaty pokrywającej koszty ich drukowania. Przekazanie do wewnętrznego opiniowania projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko planu nastąpi w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 2. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 projektów planów porównywalnych z przedmiotem zamówienia; pod pojęciem planu porównywalnego z przedmiotem zamówienia należy rozumieć wykonanie planu o powierzchni co najmniej 50 ha dla terenów miejskich, 3.powierzą funkcję głównego projektanta planu osobie z uprawnieniami urbanisty, posiadającej aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistów, 4.zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia, w tym w szczególności: - osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, - osobie posiadającej uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, nadane w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, 5. posiadają odpowiedni sprzęt komputerowy umożliwiający obsługę oprogramowania typu GIS lub CAD i legalne oprogramowanie do realizacji zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem zleceniodawcy, miejsca wykonania, zakresu, dat wykonania i uprawomocnienia się - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, c) dokumenty stwierdzające, że główny projektant urbanista posiada wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Urbanistów, d) oświadczenie o zapewnieniu udziału w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem zamówienia, w tym w szczególności: - osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, - osobie posiadającej uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, nadane w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, e) oświadczenie o posiadaniu sprzętu komputerowego i legalnego oprogramowania typu GIS lub CAD, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy realizacji zamówienia - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grudziądzu Wydział Budownictwa i Planowania Przestrzennego Referat Planowania Przestrzennego, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Grudziądzu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 306..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.