eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sienno › Zakup wraz dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Siennie oraz Jaworze Soleckim w ramach projektu Kolorowe przedszkola w Gminie Sienno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-22

Sienno: Zakup wraz dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Siennie oraz Jaworze Soleckim w ramach projektu Kolorowe przedszkola w Gminie Sienno
Numer ogłoszenia: 173608 - 2014; data zamieszczenia: 22.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sienno , ul. Rynek 36/40, 27-350 Sienno, woj. mazowieckie, tel. 048 378-60-18 w. 22, faks 048 3786134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sienno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Siennie oraz Jaworze Soleckim w ramach projektu Kolorowe przedszkola w Gminie Sienno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych w Siennie oraz Jaworze Soleckim w ramach projektu Kolorowe przedszkola w Gminie Sienno, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z dyrektorami placówek zakresu dostawy. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną wybraną część lub na obydwie części zamówienia. Zadanie 1 Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia placu zabaw. Zakres obejmuje dostawę i montaż: 1. Huśtawka ważka, 2. Tor przeszkód, 3. Statek małego pirata, 4. Huśtawka sprężynowa konik, 5. Karuzela, 6. Nawierzchnia bezpieczna w ilości 160m2, 7. Tablica z regulaminem bezpieczeństwa. Zadanie 2 Zakup i dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych. Zakres dostawy obejmuje następujące elementy: I. Dostawa wyposażenia: 1. Podgrzewacz wody - 2 szt. 2. Lustro plastikowe bezpieczne - 2 szt. 3. Dozownik na mydło w płynie 0.5l - 2 szt. 4. Dozownik na ręczniki papierowe w listkach - 2 szt. 5. Odkurzacz typu Karcher na sucho - 3 szt. 6.Pralka - 1 szt. 7. Froterka - 1szt. 8. Lodówka - 2szt. 9. Zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem- 1szt. 10. Kuchenka elektryczna 4 płytowa wolnostojąca - 1 szt. 11. Zestaw garnków z pokrywami- 1 zestaw. 12. Zestaw naczyń dla dzieci-zestaw - 8 zestawów. 13. Szafa na naczynia kuchenne - 1 szt. 14. Blaty /stoły robocze -2 szt. 15. Stoły przedszkolne reg. nogami- 8 szt. 16. Krzesełka dziecięce - 48szt. 17. Zestaw przedszkolnych szafek ze schowkami- 2 zestawów. 18.Szafa zamykana duża- 4 szt. 19. Regał otwarty na zabawki- 2 szt. 20. Biurko dla nauczyciela - 2 szt. 21. Wykładzina dywanowa- 2 szt. 22. Tablica szkolna - 2 szt. 23. Poducha zwierzątko- 2 szt. 24 .Pufa duża -zwierzątko- 12 szt. 25. Pufa wypełniona granulatem- 2 szt. 26. Kanapa zwierzątko- 2 szt. 27. Materac narożny- 2 szt. 28. Poducha sensoryczna- 2 szt. 29.Zestaw puf do kącików wypoczynku- 2 zestawów. 30. Poduszka 8 szt. 31. Basen z piłeczkami-2 szt. 32. Kanapa rozkładana- 2 szt. 33. Materace 3 częściowe-2 szt. 34. Poduszki okrągłe z gąbki płaskie- 20 szt. 35. Szatnie dla 15 dzieci -3 szt. 36. Zamykana metalowa szafa gospodarcza -5 szt. 37. Szafa ubraniowa-1 szt. 38. Regał gospodarczy metalowy - 5 szt. II. Zabawki i pomoce dydaktyczne : 1. Zestaw zabawek - 4 zestawy w skład których wchodzą następujące elementy: 1. Klocki - wesołe miasteczko 1 szt. 2.Klocki leśne miasteczko 1 szt. 3. Kolorowe drewniane klocki 1komplet. 4. Geometryczne kształty z tworzywa 4 szt . 5. Wywrotka typu Middle Truck - 3 szt. 6. Wywrotka 3 szt. 7. Wywrotka z akcesoriami 4 szt. 8. Mata miasto 1 szt. 9.Śpiąca lalka 4 szt. 10. Zestaw narzędzi 5 szt. 11. Zestaw perkusyjny 2 szt. 12.Bujak jamnik 1 szt. 13. Szczęśliwy traf żabki-1 szt, 14. Matematyczny twister 1 szt. 15. Skakanka 25 szt. 16. Piłka -30cm 5 szt. 17.Lalka mała z nocnikiem 1 szt. 18.Lalka siusiająca 1 szt. 19.Lalka typu Zosia samosia 1 szt. 20. Bobas 1 szt. 21. Lalka duża 1 szt. 22. Kasia miss piękności 1 szt. 23. Lalka płacząca 1 szt. 24. Lalka miękka mała lalka -1 szt. 25. Łóżeczko dla lalek 1 szt. 26. Medyczny wózek 3 szt. 27. Duża kuchnia 1 szt. 28. Mały samochód terenowy czerwony 1 szt. 29.Pojemnik typu Pirat 3 szt. 30.Kasa sklepowa ze skanerem 1 szt. 31. Piłka do skakania - 3 szt. 32. Piłka do skakania - 3 szt. 33. Koło latające 15 szt. 34. Ringo Sensoryczne 15 szt. 35.Tunel typu Stonoga 1 szt. 36. Woreczki-kolory 3szt./komp. 37.Miś typu Grześ 3 szt. 38 .Miś typu Karolek 2 szt. 39.Duży zestaw obiadowy- 3 szt. 40.Straż Pożarna 3 szt. 41.Betoniarka 3 szt. 42.Koparka 3 szt. 43. Nakładanka typu Hania 1 szt.44. Puzzle typu Przyjaciele z zoo 1 szt. 45.Puzzle typu Przyjaciele z gospodarstwa 1 szt. 46.Puzzle typu 4 warstwy pory roku 1 szt. 47.Puzzle typu 5 warstw dom 1 szt. 48. Mały zestaw do piasku dla grupy 1 szt komp. 2. Dostawa zabawek: 1. Domek dla lalek -letniskowy 1 szt. 2. Domek do zabawy wersja duża -dla dzieci 1 szt. III. Zestaw pomocy dydaktycznych - 4 zestawy w skład których wchodzą następujące elementy: 1. Zestaw bajek typu grajek 1 szt. 2. Zestaw bajek typu grajek 2 1 szt. 3. Gra typu rybki 1 szt. 4. Gra typu współpraca na krach 1 szt. 5. Książka z ćwiczeniami typu uczymy się słówek 25 szt. 6. Skojarzenia karty do angielskiego 1 szt. 7. Gra memory typu flagi 2 szt. 8. Gra typu Unia Europejska 1 szt. 9.Plansze typu 4 sezonowe drzewa 1 szt. 10. Sortowanie odpadów 1 szt. 11. Domino typu Mały Ekolog 5 szt. 12. Magnetyczne plansze typu Bawmy się liczbami 6 szt. 13. Liczydło stojące 1 szt. 14. Zestaw zdjęć typu Umiejętności 1 zestaw. IV. Dodatkowe wyposażenie: 1. Zabezpieczenie grzejników zabudową- zakup i montaż osłon 1 zestaw 2. Zakup i montaż rolet okiennych - 2 zestawy 3. Mapa Polski dla najmłodszych 4 szt. 4. Magnetyczna linijka gigant 4 szt. V. Zestaw artykułów plastycznych - 4 zestawy w skład zestawu wchodzą następujące elementy: 1.Brystol mix 100.A3 15 szt komp 2.Brystol biały A4-15 kompl. 3.Kolorowy papier rysunkowy A4- 10 kompl 4. Bibuła mix kolorowa 15 rolek - 2 zestawy; 5.Nożyczki przedszkolne zestaw 10 sztuk - 3 zestawy 6. Taśma samoprzylepna 7. Klej przeźroczysty 15 szt.8.Klej czarodziejski komp. 15 9.Papier szary A3- 10 kpl. 10.Klasyczne markery zmywalne- 15 szt. 11. Plastelina 25 szt. 12. Kredki 12 kolorów 30 szt. 13.Tempera 6 kolorów 1000 ml farby- 5 szt. 14.Zestaw pędzli do malowania -10kpl. 15.Tektura falista MIX- 15 szt. VI. Zestaw wyposażenia zapewniający bezpieczne warunki opieki nad dziećmi - 2 szt. składające się z następujących elementów : 1.Gaśnica przeciwpożarowa 4kg ABC- 1 szt. 2.Oznaczenia ewakuacyjne - 1 kpl. 3.Apteczka z kompletnym wyposażeniem 1 kpl. 4.Zabezpieczenia gniazd elektrycznych 2 kpl. 5. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt. Poza zrestawem: Szafka medyczna ze stali nierdzewnej 1 szt. VII. Sprzęt elektroniczny: 1.Komputer przenośny notebook 4 szt. 2. Monitor LCD19- 1 szt. 3. Monitor LCD 22-1 szt. 4. Drukarka laserowa kolorowa 2 szt. 5. Projektor multimedialny krótkoogniskowy z montażem i uchwytem- 4 szt. 6. Ekran projekcyjny 4 szt. 7. Skaner płaski 1200 1200dpi- 3 szt. 8. Skaner płaski 4800 9600 dpi- 1 szt. 9. Drukarka laserowa czarno biała - 2 szt. 10. Telewizor 42 LCD 4 szt. 12. Odtwarzacz DVD 1 szt. 13. Radio z odtwarzaczem CD i kasetowym- 2 szt. 14. Tablica interaktywna dotykowa typu ceramiczna magnetyczna 80 z oprogramowaniem 4 szt. 15. Interaktywna podłoga edukacyjna pomoc dydaktyczna z oprogramowaniem 1 szt. 16. Zakup kserokopiarki 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.62.10-0, 39.16.21.10-9, 37.52.00.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.10.00-8, 32.32.20.00-6, 32.30.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu udziału w postępowaniu, wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: I. Zmiana terminu przewidzianego na rozpoczęcie lub zakończenie usługi 1) zmiana spowodowana brakiem jakiegoś elementu z asortymentu będącego przedmiotem zamówienia w bieżącej produkcji Wykonawcy, Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) zaprzestanie finansowania projektu na skutek rozwiązania umowy pomiędzy Gminą Sienno a Instytucją Pośredniczącą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sienno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sienno ul. Rynek 36-40, 27-350 Sienno pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sienno ul. Rynek 36-40, 27-350 Sienno pok. nr 6 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w Gminie Sienno w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia placu zabaw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę i montaż: 1. Huśtawka ważka, 2. Tor przeszkód, 3. Statek małego pirata, 4. Huśtawka sprężynowa konik, 5. Karuzela, 6. Nawierzchnia bezpieczna w ilości 160m2, 7. Tablica z regulaminem bezpieczeństwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia oddziałów przedszkolnych. Zakres dostawy obejmuje następujące elementy: I. Dostawa wyposażenia: 1. Podgrzewacz wody - 2 szt. 2. Lustro plastikowe bezpieczne - 2 szt. 3. Dozownik na mydło w płynie 0.5l - 2 szt. 4. Dozownik na ręczniki papierowe w listkach - 2 szt. 5. Odkurzacz typu Karcher na sucho - 3 szt. 6.Pralka - 1 szt. 7. Froterka - 1szt. 8. Lodówka - 2szt. 9. Zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem- 1szt. 10. Kuchenka elektryczna 4 płytowa wolnostojąca - 1 szt. 11. Zestaw garnków z pokrywami- 1 zestaw. 12. Zestaw naczyń dla dzieci-zestaw - 8 zestawów. 13. Szafa na naczynia kuchenne - 1 szt. 14. Blaty /stoły robocze -2 szt. 15. Stoły przedszkolne reg. nogami- 8 szt. 16. Krzesełka dziecięce - 48szt. 17. Zestaw przedszkolnych szafek ze schowkami- 2 zestawów. 18.Szafa zamykana duża- 4 szt. 19. Regał otwarty na zabawki- 2 szt. 20. Biurko dla nauczyciela - 2 szt. 21. Wykładzina dywanowa- 2 szt. 22. Tablica szkolna - 2 szt. 23. Poducha zwierzątko- 2 szt. 24 .Pufa duża -zwierzątko- 12 szt. 25. Pufa wypełniona granulatem- 2 szt. 26. Kanapa zwierzątko- 2 szt. 27. Materac narożny- 2 szt. 28. Poducha sensoryczna- 2 szt. 29.Zestaw puf do kącików wypoczynku- 2 zestawów. 30. Poduszka 8 szt. 31. Basen z piłeczkami-2 szt. 32. Kanapa rozkładana- 2 szt. 33. Materace 3 częściowe-2 szt. 34. Poduszki okrągłe z gąbki płaskie- 20 szt. 35. Szatnie dla 15 dzieci -3 szt. 36. Zamykana metalowa szafa gospodarcza -5 szt. 37. Szafa ubraniowa-1 szt. 38. Regał gospodarczy metalowy - 5 szt. II. Zabawki i pomoce dydaktyczne : 1. Zestaw zabawek - 4 zestawy w skład których wchodzą następujące elementy: 1. Klocki - wesołe miasteczko 1 szt. 2.Klocki leśne miasteczko 1 szt. 3. Kolorowe drewniane klocki 1komplet. 4. Geometryczne kształty z tworzywa 4 szt . 5. Wywrotka typu Middle Truck - 3 szt. 6. Wywrotka 3 szt. 7. Wywrotka z akcesoriami 4 szt. 8. Mata miasto 1 szt. 9.Śpiąca lalka 4 szt. 10. Zestaw narzędzi 5 szt. 11. Zestaw perkusyjny 2 szt. 12.Bujak jamnik 1 szt. 13. Szczęśliwy traf żabki-1 szt, 14. Matematyczny twister 1 szt. 15. Skakanka 25 szt. 16. Piłka -30cm 5 szt. 17.Lalka mała z nocnikiem 1 szt. 18.Lalka siusiająca 1 szt. 19.Lalka typu Zosia samosia 1 szt. 20. Bobas 1 szt. 21. Lalka duża 1 szt. 22. Kasia miss piękności 1 szt. 23. Lalka płacząca 1 szt. 24. Lalka miękka mała lalka -1 szt. 25. Łóżeczko dla lalek 1 szt. 26. Medyczny wózek 3 szt. 27. Duża kuchnia 1 szt. 28. Mały samochód terenowy czerwony 1 szt. 29.Pojemnik typu Pirat 3 szt. 30.Kasa sklepowa ze skanerem 1 szt. 31. Piłka do skakania - 3 szt. 32. Piłka do skakania - 3 szt. 33. Koło latające 15 szt. 34. Ringo Sensoryczne 15 szt. 35.Tunel typu Stonoga 1 szt. 36. Woreczki-kolory 3szt./komp. 37.Miś typu Grześ 3 szt. 38 .Miś typu Karolek 2 szt. 39.Duży zestaw obiadowy- 3 szt. 40.Straż Pożarna 3 szt. 41.Betoniarka 3 szt. 42.Koparka 3 szt. 43. Nakładanka typu Hania 1 szt.44. Puzzle typu Przyjaciele z zoo 1 szt. 45.Puzzle typu Przyjaciele z gospodarstwa 1 szt. 46.Puzzle typu 4 warstwy pory roku 1 szt. 47.Puzzle typu 5 warstw dom 1 szt. 48. Mały zestaw do piasku dla grupy 1 szt komp. 2. Dostawa zabawek: 1. Domek dla lalek -letniskowy 1 szt. 2. Domek do zabawy wersja duża -dla dzieci 1 szt. III. Zestaw pomocy dydaktycznych - 4 zestawy w skład których wchodzą następujące elementy: 1. Zestaw bajek typu grajek 1 szt. 2. Zestaw bajek typu grajek 2 1 szt. 3. Gra typu rybki 1 szt. 4. Gra typu współpraca na krach 1 szt. 5. Książka z ćwiczeniami typu uczymy się słówek 25 szt. 6. Skojarzenia karty do angielskiego 1 szt. 7. Gra memory typu flagi 2 szt. 8. Gra typu Unia Europejska 1 szt. 9.Plansze typu 4 sezonowe drzewa 1 szt. 10. Sortowanie odpadów 1 szt. 11. Domino typu Mały Ekolog 5 szt. 12. Magnetyczne plansze typu Bawmy się liczbami 6 szt. 13. Liczydło stojące 1 szt. 14. Zestaw zdjęć typu Umiejętności 1 zestaw. IV. Dodatkowe wyposażenie: 1. Zabezpieczenie grzejników zabudową- zakup i montaż osłon 1 zestaw 2. Zakup i montaż rolet okiennych - 2 zestawy 3. Mapa Polski dla najmłodszych 4 szt. 4. Magnetyczna linijka gigant 4 szt. V. Zestaw artykułów plastycznych - 4 zestawy w skład zestawu wchodzą następujące elementy: 1.Brystol mix 100.A3 15 szt komp 2.Brystol biały A4-15 kompl. 3.Kolorowy papier rysunkowy A4- 10 kompl 4. Bibuła mix kolorowa 15 rolek - 2 zestawy; 5.Nożyczki przedszkolne zestaw 10 sztuk - 3 zestawy 6. Taśma samoprzylepna 7. Klej przeźroczysty 15 szt.8.Klej czarodziejski komp. 15 9.Papier szary A3- 10 kpl. 10.Klasyczne markery zmywalne- 15 szt. 11. Plastelina 25 szt. 12. Kredki 12 kolorów 30 szt. 13.Tempera 6 kolorów 1000 ml farby- 5 szt. 14.Zestaw pędzli do malowania -10kpl. 15.Tektura falista MIX- 15 szt. VI. Zestaw wyposażenia zapewniający bezpieczne warunki opieki nad dziećmi - 2 szt. składające się z następujących elementów : 1.Gaśnica przeciwpożarowa 4kg ABC- 1 szt. 2.Oznaczenia ewakuacyjne - 1 kpl. 3.Apteczka z kompletnym wyposażeniem 1 kpl. 4.Zabezpieczenia gniazd elektrycznych 2 kpl. 5. Instrukcja udzielania pierwszej pomocy 1 szt. Poza zrestawem: Szafka medyczna ze stali nierdzewnej 1 szt. VII. Sprzęt elektroniczny: 1.Komputer przenośny notebook 4 szt. 2. Monitor LCD19- 1 szt. 3. Monitor LCD 22-1 szt. 4. Drukarka laserowa kolorowa 2 szt. 5. Projektor multimedialny krótkoogniskowy z montażem i uchwytem- 4 szt. 6. Ekran projekcyjny 4 szt. 7. Skaner płaski 1200 1200dpi- 3 szt. 8. Skaner płaski 4800 9600 dpi- 1 szt. 9. Drukarka laserowa czarno biała - 2 szt. 10. Telewizor 42 LCD 4 szt. 12. Odtwarzacz DVD 1 szt. 13. Radio z odtwarzaczem CD i kasetowym- 2 szt. 14. Tablica interaktywna dotykowa typu ceramiczna magnetyczna 80 z oprogramowaniem 4 szt. 15. Interaktywna podłoga edukacyjna pomoc dydaktyczna z oprogramowaniem 1 szt. 16. Zakup kserokopiarki 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.52.00.00-8, 37.50.00.00-3, 39.16.10.00-8, 32.32.20.00-6, 32.30.00.00-6, 39.71.34.30-6, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.