To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Gdańsk-Wrzeszcz: Dostawa, montaż i uruchomienie elementów systemu monitoringu opadu atmosferycznego oraz poziomu wody na terenie miasta Gdańsk na potrzeby projektu pn.: Sterowanie retencją wód opadowych i roztopowych oraz prognozowanie zagrożenia powodziowego w przymorskiej zlewni zurbanizowanej realizowanego przez Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 172691 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256864 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk-Wrzeszcz, woj. pomorskie, tel. 058 3472419, faks 058 3472413.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie elementów systemu monitoringu opadu atmosferycznego oraz poziomu wody na terenie miasta Gdańsk na potrzeby projektu pn.: Sterowanie retencją wód opadowych i roztopowych oraz prognozowanie zagrożenia powodziowego w przymorskiej zlewni zurbanizowanej realizowanego przez Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie elementów systemu monitoringu opadu atmosferycznego oraz poziomu wody na terenie miasta Gdańsk oraz weryfikacja poprawności prowadzonych pomiarów na potrzeby projektu pn.: Sterowanie retencją wód opadowych i roztopowych oraz prognozowanie zagrożenia powodziowego w przymorskiej zlewni zurbanizowanej realizowanego przez Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. System monitoringu realizowany jest przy współpracy z Gdańskimi Melioracjami Sp. z o.o. z siedzibą w 80-601 Gdańsk, ul. prof. Witolda Andruszkiewicza 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kompatybilności oferowanego przedmiotu zamówienia z systemem monitoringu opadu atmosferycznego oraz poziomu wody, którego właścicielem są Gdańskie Melioracje. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie pracowników Zamawiającego i Gdańskich Melioracji w zakresie obsługi elementów systemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń i szafek telemetrycznych z układem zasilania, wykonanie przyłączeń energetycznych, montaż i uruchomienie wraz ze wszystkimi wymaganymi do tego celu elementami, zdalnego systemu monitoringu we wskazanych miejscach (stanowiskach pomiarowych) na terenie zlewni potoku Strzyża w Gdańsku z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego Gdańskich Melioracji. Wszystkie elementy dostarczanego systemu (sondy hydrostatyczne - 7 szt., sondy ultradźwiękowe - 3 szt., deszczomierz wagowy - 1 szt., rejestratory dla sond hydrostatycznych - 7 szt., rejestratory dla sond ultradźwiękowych - 3 szt., rejestrator dla deszczomierza - 1 szt., szafki telemetryczne z wyposażeniem dla sond hydrostatycznych, ultradźwiękowych i deszczomierza - 11 szt., komplet akumulatorów zapasowych - 1 zestaw oraz ładowarki mikroprocesorowe dopasowane do oferowanych akumulatorów - 2 szt.) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad oraz nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.00.00 - Przyrządy i urządzenia badawcze, hydrograficzne, oceanograficzne i hydrologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TECHNIKA IT S.A., ul. Toszecka 2, 44-102 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141141,41
Oferta z najniższą ceną: 141141,41 / Oferta z najwyższą ceną: 282293,36
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.